خانه / بازی / دانلود بازی Off Road: Mud Truck Games
Off Road 4x4 Driving Simulator Off Road 4x4 Driving Simulator

Off Road 4x4 Driving Simulator

محبوبیت 76%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.10.2
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Ararat Games
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +100.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    414MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Off Road: Mud Truck Games

Off Road: Mud Truck Games – شبیه ساز رانندگی خارج از جاده یک بازی فوق العاده گرافیکی و خوش ساخت برای اندروید میباشد که استودیو Ararat Games خالق این بازی خوش ساخت است و در سبک بازی های ریسینگ و سینگل پلی عرضه شده است و ماهم به درخواست شما گیمر های عزیز تصمیم گرفتیم تا این بازی عالی را مورد بررسی و معرفی قرار بدهیم و آخرین نسخه این بازی را برای دانلود در دسترس شما عزیزان بگذاریم! پس همراه گیمی روید باشید. Off Road: Mud Truck Games یک بازی جذاب و هیجان انگیز اتومبیلرانی آفرود است. با نمایش مهارت های رانندگی فوق العاده خود در برابر سایر حریفان، بر چالش های زمین سخت غلبه کنید. موجودی پرطرفدار و پرطرفدار خودروهای مسابقه ای را کاوش کنید و آزادانه ماشین مسابقه ای خود را با پالت رنگ موجود بسازید. شما با گیم‌پلی بازی مسابقه‌ای آفرود آشنایی کامل دارید و مطمئنا این بازی به شما این امکان را می‌دهد تا به تمامی عملکردها و گیم‌پلی این بازی هیجان‌انگیز دست پیدا کنید.

شما کاملاً حق انتخاب مدل ماشین مسابقه ای مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه شدید آینده خود دارید، تمام عملکردهای کنترلی ماشین مسابقه تحت کنترل شما هستند، زمین را رعایت کنید تا مزاحم نشوید. هیچ مانعی نمی تواند اشتیاق شما به سرعت را متوقف کند.ده ها سطح با چالش های مختلف در انتظار شما برای کشف هستند. جاده های ناهموار، پیچ های خطرناک همراه با تغییر مداوم آب و هوا، چالش های سخت زیادی را ایجاد خواهد کرد. شما باید عملکرد ماشین مسابقه را تغییر دهید و به طور انعطاف پذیری از آن استفاده کنید تا از مسیر خارج نشوید. نه تنها جاده ها ناهموار و خطرناک هستند، بلکه باید تعداد زیادی از مناظر مختلف را کشف و تجربه کنید: بیابان ها، سواحل، بزرگراه ها و…  شما نمی توانید با یک مدل مسابقه ای بر چالش های شدید غلبه کنید. مدل‌های مسابقه‌ای با طیف گسترده‌ای از وسایل نقلیه به شما کمک می‌کنند با جاده‌های خشن پیش رو مبارزه کنید.

برای اینکه به طور مداوم مدل مسابقه را تغییر دهید و ماشین مسابقه را به بهترین شکل ارتقا دهید، باید پاداش های زیادی جمع آوری کنید تا با برنده شدن حریف خود در صفحه مسابقه، انتخاب متنوع تری داشته باشید. هر نوع وسیله نقلیه عملکرد ویژه ای دارد، بنابراین ارتقاء و تغییر مدل های ماشین نیز باید به سختی صفحه بازی و زمینی که باید بر آن غلبه کنید بستگی دارد. مطمئنا نمی توانید به همین دلیل جذب گرافیک این بازی جذاب نشوید. تغییر گرافیک سه بعدی رنگارنگ و ایجاد منظره غنی تر به شما کمک می کند مکان های زیباتری را در دنیای مجازی کشف کنید. علاوه بر این، صدای موتور مسابقه، صدای آب و هوا، موانع جلوه های صوتی یک صفحه مسابقه واقعی تر از همیشه ایجاد می کند. آیا برای مبارزه با ماشین مسابقه خود آماده هستید؟ برای غلبه بر تمام چالش های دشوار در بازی Off Road: Mud Truck Games به یک گیمر مسابقات آفرود تبدیل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام لطفا بازی جنگ اروپا۷ رو هم هک کنید

    1. سلام دوست عزیز درخواستتون بررسی میشه.

آثار دیگر Ararat Games