خانه / بازی / دانلود بازی Zombie Hunter D-Day
Zombie Hunter D-Day Zombie Hunter D-Day

Zombie Hunter D-Day

محبوبیت 75%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.0.903
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Clegames Inc.
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +60.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    117MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Zombie Hunter D-Day

Zombie Hunter D-Day – شکارچی زامبی عنوان یک اثر اکشن شوتر و هیجان انگیز از استودیو Clegames Inc. برای اندروید میباشد که اخیرا با آپدیت جدیدش حسابی خودش را بهبود داده است و امروز شاهد موفقیت های زیادی از این بازی برای استودیو Clegames Inc. هستیم که به درخواست جمعی از شما دوست داران اکشن تصمیم گرفتیم این بازی را معرفی و آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس قرار بدهیم. موضوع همه گیر زامبی ها هنوز در دنیای سرگرمی تب می کند. اگر واقعا از طرفداران بازی تیراندازی زامبی هستید این بازی را از دست ندهید. Zombie Hunter D-Day با سبک یک عنوان FPS واقعی، بازیکنان را وارد صحنه‌های دراماتیک می‌کند. در اینجا، بازیکنان یاد می‌گیرند که چگونه فکر کنند، در مقابل زامبی‌های ترسناک آرام شوند و قبل از اینکه شما را بکشند، آنها را نابود کنید. در کنار گیمی روید جزئیات این بازی را به صورت آفلاین کشف کنید!

چقدر میتونی تو این دنیا زندگی کنی؟ این سوالی است که ما می خواهیم قبل از پیوستن به این بازی بدانیم. در ابتدای بازی، بازیکن به اتاقی با چراغ های سوسوزن منتقل می شود. در خارج از پنجره، زامبی ها ظاهر می شوند و به آرامی به شما نزدیک می شوند. در دست خود فقط یک اسلحه با تعداد محدود گلوله بگیرید. بازیکن ماموریتی که باید انجام دهد این است که زامبی ها را قبل از اینکه برای کشتن شما بیایند بکشد. برای کشتن زامبی ها در اسرع وقت، نکته ای که باید هدف بگیرید این است که سر آنها را بزنید! هنگامی که به سر شلیک می کنید، امتیازی که به دست می آورید نیز بسیار بالاتر از شلیک به آنها است. همچنین می توانید از بمب ها زمانی که در مقادیر متراکم ظاهر می شوند استفاده کنید. مراحل وجود دارد، رئیسان غول پیکر زامبی ظاهر می شوند. مطمئن شوید که مهمات باقیمانده برای از بین بردن آن کافی است.

Zombie Hunter D-Day صدها سطح برای به چالش کشیدن شجاعت شما دارد. بپیوندید و کاوش کنید! ده‌ها اسلحه کلاسیک در انتظار اکتشاف بازیکنان هستند. همچنین بر اساس رتبه های D، C، B، A، S، SS با سطوح آسیب مختلف طبقه بندی می شود. برخی از اسلحه های آشنا برای کسانی که عاشق بازی های تیراندازی هستند ، مانند M249، M134، CQ16، SCAR-L وجود دارد… بازیکنان همچنین می توانند آنها را ارتقا دهند تا به حداکثر قدرت برای هر سلاح دست یابند. در نسخه اصلی، بازیکنان باید انبوهی از زامبی ها را با یک تفنگ با تعداد محدودی گلوله از بین ببرند. اگر از مهمات بیرون بیایید، در هر زمان می توانید توسط انبوهی از زامبی ها نابود شوید. در اینجا، نسخه اصلاح شده Zombie Hunter D-Day را در اختیار شما قرار می دهیم. بازیکنان صاحب یک تفنگ با تعداد زیادی گلوله خواهند شد. علاوه بر این، آسیب اسلحه افزایش یافته است. فقط یک ضربه قادر است زامبی ها را بکشد! پس عجله نکنیدو همین الان به دانلود باکس زیر بروید و اخرین نسخه اش را با سرعتی بالا دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

گاد مود + قدرت ضربه بالا رفته است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *