خانه / بازی / دانلود بازی Wingspan: The Board Game
Wingspan: The Board Game Wingspan: The Board Game

Wingspan: The Board Game

محبوبیت 66%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.5.546
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Monster Couch sp. z o.o.
  • امتیاز
    4.8
  • رای
    +4.000
  • دانلود
    +50K
  • رده سنی
    &
  • حجم
    816MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    10 دلار
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Wingspan: The Board Game

Wingspan: The Board Game – طول بال ها : بازی تخته عنوان یک بازی خوش ساخت و پولی که توسط Monster Couch sp. z o.o. در سبک های واقعیت گرانه و استراتژی ساخته شده است میباشد که امروز پس از مدت ها بالاخره سازنده این بازی آپدیت جدیدی ازش منتشر کرده است که قصد داریم برای اولین بار در وبسایت های مشابه این بازی را بررسی کنیم و در آخر آخرین نسخه این بازی را برای دانلود که قیمتی حدود 10 دلار دارد قرار بدهیم! پس اگر به چنین سبک  هایی علاقه دارید ، حتما همراه گیمی روید باشید. همون گیم پلی عالیی که همه دنبال آن هستند در این بازی وجود دارد ، به طوری که حالا بازی Wingspan: The Board Game اقتباس دیجیتالی عالی از بازی محبوب با همین نام، که ترکیبی از عناصر بازی های کارتی، استراتژی و تخته است میباشد. در این بازی شما نقش یک چشم شناس، جمع آوری کننده و ناظری را بازی خواهید کرد که می خواهد جالب ترین و غیرمعمول ترین پرندگان را برای ذخیره گاه بیابد.

همچنین باید ردیابی کنید که چه زیستگاهی از پرندگان در کارت ها نشان داده می شود تا آنها را پیدا کنید و ذخیره خود را توسعه دهید. رقابت برای کسب عنوان بهترین ها یک ویژگی عالی و رقابتی را در این بازی به وجود می آورد تا کاربران با هیجان و سرعت بیشتر به مدال اول برسند! حضور حداکثر 5 بازیکن لازم به یادآوری است که تعداد حرکات محدود خواهد بود و در مجموع بیش از 170 گونه پرنده منحصر به فرد در بازی وجود دارد که می توانید آنها را در ذخیره خود قرار دهید. حالت های تک نفره و چند نفره منتظر شما هستند، صدها پرنده متحرک منحصر به فرد، صداهای حیات وحش، راه های زیادی برای جمع آوری امتیاز، کارت های جایزه و اهداف دور مختلف که همگی اینها باعث شدند این بازی یعنی Wingspan: The Board Game به این خوبی طراحی شود و گیم پلیی سرگرم کننده و عالی را به بازیکن ها بدهد! گرافیک بکار رفته طراحی ها و مدل سازی های دقیق ، صداگذاری ها و محیط واقع گرانه و انیمیشن های عالی اش شمارا به وجد می آورد! پس اگر قصد تجربه این بازی را دارید ، همین الان به دانلود باکس زیر رفته و آخرین نسخه این بازی را با سرعتی بالا دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

آنلاک شده ( قفل تمام افزونه های پولی را باز کردیم )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. آقا یونس فایل مشکل داره نصب نمیشه

    1. سلام وقت بخیر این بازی به تازگی منتشر شده و متاسفانه با برخی از گوشی ها سازگار نیست. همچنین برای اطمینان بررسی کنید که حافظه گوشیتون به اندازه کافی فضای خالی داشته باشد. ( حدودا دو گیگ) و نسخه دیگری از این بازی روی گوشیتون نصب نشده باشه و

  2. من دانلود کردم اما نصب نشد

    1. سلام همراه گرامی. بررسی کنید که حافظه گوشیتون به اندازه کافی فضای خالی داشته باشد. ( حدودا دو گیگ)

      1. سلام. من روی گوشی دارای فضا کافی و روی بلواستکس چک کردم اما بازم نصب نشد

        1. احتمالا بازی با گوشیتون سازگار نیست چون به تازگی منتشر شده است. متاسفیم