خانه / بازی / دانلود بازی Empire Warriors: Offline Games
Empire Warriors: Offline Games Empire Warriors: Offline Games

Empire Warriors: Offline Games

محبوبیت 90%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.5.09
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    ZITGA
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +150.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    152MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Empire Warriors: Offline Games

Empire Warriors: Offline Games – جنگجویان امپراتوری : بازی های آفلاین عنوانی دیگر از بازی های خوش ساخت استودیو ZITGA و سری آفلاین و رایگان بازی Empire Warrior: Tower Defense برای اندروید میباشد که به درخواست مکرر شما گیمر های عزیز قصد معرفی اش را برای شما دوست داران سبک استراتژی و دفاع از برج داریم تا بار دیگر شمارا به وجد بیاوریم! Empire Warriors: Offline Games یک بازی اکشن است که با پیوستن به نیروهای نیرویی قدرتمند که شما را احضار می کنند ، که باید از پادشاهی و تاج و تخت پادشاه محافظت کنید! پس اگر قصد دانلود دارید ، همراه گیمی روید باشید. حتی نام بازی وظیفه اصلی شما را در نبرد نشان داده است. اگر عاشق جنگ و دفاع از حاکمیت سرزمینی هستید ، نباید این بازی فوق العاده کلاسیک و جذاب را نادیده بگیرید. ارتش را با قدرت و تفکر بی نظیر برای دفع پله های دشمن ، با نیرو و فرمانده ای بی نظیر استخدام و مونتاژ کنید. تمام عملیات بازی بسیار پیچیده و چشمگیر طراحی شده است و باعث می شود شما نتوانید در برابر جذابیت بازی مقاومت کنید. با داشتن یک سیستم دور متوالی چالش ها و نقشه ای که شگفت انگیزترین و خارق العاده ترین سفر را به شما می دهد. در Empire Warriors: Offline Games ، شما رهبر ارتش هستید ، بنابراین تمام قدرت نهایی در دستان شما خواهد بود ، بنابراین از تمام نکات ، پاداش ها و مهارت های مناسب استفاده کنید تا کل دشمن جمعیت را جارو کنید. این بازی مجهز به توقف قدرت برای محافظت از زمین شما است. با انواع مختلفی از حالت های Archer ، Mage ، Warrior ، Dragon ، Gole مجهز به عملکردهای بسیاری برای پشتیبانی از روند دفاع از دژ شما است.

ارتش شما توسط خودتان آموزش دیده و احضار خواهد شد و به دشمن اجازه می دهد قدرت مبارزات وحشتناک ارتش نخبه را احساس کند. این بازی برای حمایت از نبرد شما به 11 ابرقهرمان قدرتمند مجهز است. انتخاب و در نظر گرفتن کدام قهرمان برای استفاده بسیار مهم است. از آنجا که در هر موقعیت مختلف نبرد ، چالش ها و خصوصیات جنگی نیز متنوع است ، بنابراین انعطاف پذیری فرمانده باعث می شود تمام نیروی ارتش مبارزات را بازی کند. زندگی و مرگ در میدان نبرد اجتناب ناپذیر است ، بنابراین این 11 ابرقهرمانان در جنگ به شما می پیوندند و راهی برای از بین بردن همه دشمنان شیطانی پیدا می کنند. مقیاس جنگ بسیار زیاد است ، بنابراین یک نیروی بزرگ به سرعت نبرد را تحت الشعاع قرار می دهد. با این حال ، عامل تعیین کننده در پیروزی ، توانایی حمله و غلبه بر حریف است. با بیش از 10 رون منحصر به فرد و جدید ، هر نبرد ساده تر از همیشه خواهد بود ، این یک روش عالی برای افزایش قدرت مخرب ابرقهرمانان برای دفع دشمن است. اما به همین دلیل آن را به آرامی مصرف نکنید ، 30 دشمن شیطانی با حرکات وحشتناک احتمالاً ارتش شما را لرزاند. آنها امارات شما را مورد تجاوز قرار می دهند ، اجازه ندهید که قلعه ها را سرنگون کنند. نبردهای خونین با مینیون های شیطانی ، رمپارت های سخت ، دفاع و حفظ قلمرو چالش های بزرگی در این بازی است. در مراحل خاص ، موقعیت هایی وجود خواهد داشت که شما نمی توانید پیش بینی کنید ، بنابراین رزمندگان ما باید از نظر روانشناختی آماده شوند تا نیازی به ضرب و شتم دشمن نباشند. این شدیدترین و دراماتیک ترین رقابت برای موقعیت های رتبه بندی است. در بحرانی ترین شرایط ، 5 قدرت در کنار شما وجود خواهد داشت ، آنها از قلعه تقویت و دفاع می کنند.

بنابراین بیایید حرکت درست را در زمان مناسب برای پیروزی بیش از حد در بازی جنگی برای از بین بردن شر احضار کنیم. Empire Warriors: Offline Games بیش از 100 عنوان جنگی را به بازیکنان ارائه می دهد ، که این نیروی محرکه روحیه مبارزات ابرقهرمانان با استعداد خواهد بود. چالش ها را کامل کنید و به سرعت در سطح خود قرار بگیرید تا هر چه بیشتر غنائم را ادعا کنید. با کسب هر عنوان برنده ، شما هدایای جذاب تری برای حمایت از روند جنگ در میدان نبرد خواهید داشت. این واقعاً یک نبرد شدید رقابتی برای یافتن بهترین مدافع دژ تا کنون است. رهبر وحشتناک ترین و شدیدترین جنگ را برای ساختن و توسعه پادشاهی خود به کار خواهد گرفت. منابع دفاعی یک پادشاهی توسط شما به عنوان فرمانده تصمیم گرفته و مورد استفاده قرار می گیرد. برای افزایش میزان انرژی ذخیره شده ، تمام پاداش های موجود در میدان نبرد را جمع آوری کنید. اگر از طرفداران واقعی بازی های اکشن دفاعی هستید ، باید قوانین بازی و همچنین تاکتیک های ساخت و آموزش یک تیم نبرد را درک کنید. با استفاده از حرکات و مهارتهای مبارزه خود آرام و عاقلانه باشید. رهبر همیشه تمام قدرت و روحیه کل تیم را در اختیار دارد ، بنابراین شما باید قبل از رفتن به میدان نبرد ، خوب آماده شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. ببخشید smash hit مود را بزارید

    1. با سلام بررسی میشه