خانه / بازی / دانلود بازی Stick War
Stick War 3 Stick War 3

Stick War 3

محبوبیت 84%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2024.3.1190
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Max Games Studios
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +1.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    612MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Stick War

Stick War – استیک جنگ 3 که نامی جدید و تازه انتشار سری جدید بازی Stick War: Legacy نیز میباشد ، توسط استودیو خوش ساخت Max Games Studios در سبک استراتژی و دفاع از برج عرضه کرده است که با توجه به محبوبیت سری قبلی اینبار نیز سری جدید یعنی Stick War 3 نیز مورد توجه کاربران قرار گرفته است و امروز هم با درخواست شما مطلع شدیم که این بازی عرضه شده است و قصد داریم تا اینبار برای اولین بار این بازی را معرفی و آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس بگذاریم! امپراتوری نظم، پادشاه زارک و برادرش زیلاروس، دست سلطنتی امپراتوری آشوب را شکست داد. شما به عنوان یک گروه از مرگ مدوسا مطلع می شوید. کشف آنچه در سنگر او پنهان است یک ماجراجویی یک بار در زندگی خواهد بود. از پیش اندیشی و تعارض سود خواهید برد. مبارزه برای تسلط در اینامورتا ادامه دارد، جامعه ای که ارزش بالایی برای سلاح قائل است. بازیگران اصلی «ملت های کلاسیک» همگی هنوز فعال هستند و عملکرد خوبی دارند. علاوه بر شمشیرها، اسپیرتون‌ها، آرکیدون‌ها، مجیکیل‌ها و غول‌ها، تعداد زیادی از ملت‌های دیگر، که هر کدام روش خاصی برای مبارزه دارند، از کشاورزان ساده گرفته تا جنگجویان بسیار مؤثری که آسیب‌های ناشی از پاشش را وارد می‌کنند، را شامل می‌شود. Eclipser ها هیولاهای خفاش مانندی هستند که تیرهایی از آسمان پرتاب می کنند و به عنوان واحد دامنه دار Chaos Empires عمل می کنند. اینها تنها چند روش هستند که Shadowrath از توانایی‌های قاتل نینجا خود استفاده می‌کند. Stick War جای پای Arrayed را دنبال می‌کند، در حالی که بسیاری دیگر از بازی‌های اکشن موبایلی بر روی اکشن‌های گلو برش یا معماهای هک ذهن تمرکز می‌کنند. از آنجایی که به اندازه بازی های اکشن به اجزای متنی یا مدل سازی پیچیده سه بعدی نیاز ندارد، این گیم پلی به راحتی با بسیاری از مدل ها سازگار است. در Stick War، بازیکنان نه تنها باید یک آرایه راه‌اندازی کنند و در نبرد شرکت کنند، بلکه باید یک دژ مناسب با قابلیت‌های ارتش خود نیز بسازند.

هنگامی که جزر و مد جنگ علیه شما چرخید، اینجا جایی است که می توانید پناه ببرید. بازیکن همچنین می تواند نیرو جمع کند، سربازان جدید را استخدام و آموزش دهد و تجهیزات ارتش را بهبود ببخشد. تعداد پایگاه هایی که در اختیار شماست، توانایی شما را برای تغییر مسیر مبارزه افزایش می دهد. فرماندهی ارتش Stickman مستلزم جمع آوری نیروها بر اساس استراتژی های بداهه، تشکیل تشکیلات نبرد، درگیر شدن در نبرد، و ساخت پست ها است. یک تاسیسات نظامی دو حالت بازی وجود دارد که هر کدام هدف اصلی خود را دارند. یک استراتژی برای پیروزی در هر درگیری، مبارزه سخت و تقویت پایگاه است. این درست است اگر شما یک مدافع و نه یک مهاجم باشید و از مکتب فکری عشق صلح پیروی کنید. هدف استراتژی دوم که به نام شکست فوری نیروی قدرتمند شناخته می شود، ضربه زدن مانند یک گردباد و تخریب بنای یادبود دشمن در سریع ترین زمان ممکن و جلوگیری از دفاع آنهاست. این استراتژی اغلب توسط بازیکنانی که در یک محیط تهاجمی رشد می کنند استفاده می شود. سربازان Stickman نیز یک افزونه سرگرم کننده و منحصر به فرد برای Stick War هستند. شش نوع مختلف سرباز برای انتخاب وجود دارد. شما می توانید انتخاب کنید که یک معدنچی، یک شمشیرزن، یک سرباز، یک جادوگر، یک غول یا تیرانداز باشید. اما وقتی نام شما را می شنوند، لحن خود را تغییر می دهند. شما درست می گویید شاخه های مختلف نظامی مهارت های تخصصی خواهند داشت (البته با معایب آنها). سبک مبارزه شما بر تصمیمات شما در مورد سازماندهی موثر گروه تأثیر می گذارد. ابتدا جنگنده دوربرد حمله می کند و به دنبال آن مدافع دوربرد. از طرف دیگر، مردم به امید پایان دادن به جنگ به سرعت وارد جنگ می شوند. این کاملاً انتخاب شماست! پس اگر قصد دانلود دارید ، خب اصلا وقت را از دست ندهید و همین الان این بازی را از دانلود باکس گیمی روید دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پول + اسکین بینهایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام وقتی توی قسمت شاپ وارد میشم اصن بالا نمیاره برای خرید کردن زده الماس بینهایته ولی شاپ کلا نمیاد با فیل شکن هم تست کردم نشد

  2. داخل a۱۳ اندروید ۱۲ رام ۴ بالا میاره، بگید توروخدا

    1. سلام دوست عزیز تست نشده ولی به احتمال زیاد خیر

  3. سلام میشه بازی بلاک من گو مود رو بزارید و بی نهایت باشه

    1. سلام درخواستتون بررسی میشه.

آثار دیگر Max Games Studios