خانه / بازی / دانلود بازی Kill Shot Bravo
Kill Shot Bravo Kill Shot Bravo

Kill Shot Bravo

محبوبیت 66%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    11.5
  • اندروید
    6
  • سازنده
    Deca Games
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    +625.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    123MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Kill Shot Bravo

Kill Shot Bravo – کشتن شات براوو یک بازی تیراندازی پیشرفته با گرافیک بالا است که توسط Hothead Games برای پلتفرم اندرویدی توسعه داده شده است. در این بازی شما به عنوان یک تک‌نفره یا گروهی از نیروهای ویژه، به مبارزه با دشمنان خطرناک در ماموریت‌های مختلف در سراسر جهان می‌پردازید. اگر شماهم به بازی های اکشن و شوتر علاقه دارید پس حتما در ادامه همراه گیمی روید باشید. Kill Shot Bravo اجازه نبرد بی عیب و نقص را می دهد و ارتش ها را به پیروزی بر دشمنان جدید هدایت خواهید کرد. این یک بازی اکشن بی نظیر با مهارت های تیراندازی مرسوم است که در آن بازیکنان عوامل نجات کشور خواهند بود. شورش ها شروع شده اند و اکنون زمان آن است که شما توانایی های خاص خود را نشان دهید. این بازی سلاح های مختلف جدید و ارتقاء پیشرونده ای را برای کمک به پیشرفت جنگ ارائه می دهد. در نتیجه ضعف دفاعی کشور، در برابر تهاجم تعداد زیادی از دشمنان آسیب پذیر شد. ترس مردم را فرا گرفته است زیرا هر تهدیدی از سلاح گرم استفاده می کند و نسبت به کسانی که سلاخی می کنند با وحشیگری شدید عمل می کند. در پاسخ به این چالش، شما تیمی را برای شکست دادن دشمنان خود و بازپس گیری کنترل ملت تشکیل داده اید.

مقاومت در بازی با جمع آوری قهرمانانی انجام می شود که به سلاح گرم مسلط هستند و می توانند سیستم های ماشین آلات پیشرفته را کار کنند. در این مبارزه می توانید به مجموعه متنوعی از سلاح های بی نظیر دسترسی داشته باشید. برای انتخاب سلاح های مناسب می توانید از انبار مهمات و زرادخانه بازدید کنید. اسلحه خانه اکنون باز است. شما از یک سیستم هلیکوپتر و چندین تانک بزرگ برای از بین بردن سنگرهای آنها استفاده خواهید کرد. همچنین می توانید با جمع آوری نیرو از مکان های مختلف در سراسر جهان برای این نبرد قدرتمند آماده شوید. شما ارتش را به گروه های کوچک متعددی تقسیم خواهید کرد که هر کدام رهبر خود را دارد که تصمیم می گیرد. زمانی که پایگاه برای هم تیمی ها برای دانستن و اجرای مبارزه روی نقشه کشور مهم است، علامت بزنید. برای به دست آوردن مزیت، باید دستور حمله کامل را بدهید و دقیق ترین مسیرها را برای شکست دادن هر چه بیشتر دشمنان ارائه دهید. نبرد رسما با بحث های داغ در Kill Shot Bravo آغاز می شود. شما از آن سلاح‌ها استفاده می‌کنید، در پایگاه‌های اصلی دشمن تیراندازی می‌کنید و سریع و دقیق هدف‌گیری خواهید کرد. بازی از شما می خواهد که از قوی ترین موشک و یک هلیکوپتر بمب افکن منطقه بزرگ استفاده کنید.

علاوه بر این، می توانید از یک سیستم گلوله جدید استفاده کنید که قادر به از بین بردن موثرترین آنها است. بازی سلاح های جدیدی را پیشنهاد می کند و شما باید جهت شلیک خود را تغییر دهید تا رهبران شورشی را دستگیر کنید. ملت شما نابود شده و در نتیجه همه چیز زیر آب است. بنابراین، شما باید بلافاصله روند بازسازی را شروع کنید. شما می‌توانید از پیشرفت‌هایی که به دست می‌آورید برای بازسازی شهرهای جدید استفاده کنید، که دولت به شدت به آن‌ها نیاز دارد، زیرا به افراد با استعداد شدیداً نیاز است. اگر پایگاه های استراتژیک را به سیستم هایی مجهز کنید که دشمن را شناسایی می کنند، می توانید با خیال راحت شهر را بازیابی کنید. در درگیری های آینده، برادران و رفقا از ملت دفاع خواهند کرد. در بازی Kill Shot Bravo پس از اینکه کنترل کل کشور را به دست گرفتید و تمام دشمنان آن را شکست دادید، ماموریت بعدی به شما محول می شود. Kill Shot Bravo به طور مداوم چالش های جدیدی را برای غلبه بر شما ارائه می دهد و می توانید هم تیمی های جدیدی را به خدمت بگیرید. در این بازی می‌توانید به انواع سلاح‌های گرم معاصر، انبارهای مهمات بزرگ و سیستم‌های دفاع موشکی پیشرفته دسترسی داشته باشید. استفاده از بی‌شمار ویژگی‌های چشمگیر بازی، راه دیگری برای تقویت مهارت‌های تک تیرانداز و تبدیل شدن به یک تیرانداز بهتر است.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مهمات نامحدود هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *