خانه / بازی / دانلود بازی Ascent Hero: Roguelike Shooter
Ascent Hero: Roguelike Shooter Ascent Hero: Roguelike Shooter

Ascent Hero: Roguelike Shooter

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.4.34
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Zen Stone
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +152
  • دانلود
    +10K
  • رده سنی
    &
  • حجم
    100MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Ascent Hero: Roguelike Shooter

Ascent Hero: Roguelike Shooter – قهرمان صعود:تیرانداز سرکش یک بازی تیراندازی است که نوید تعداد زیادی از ماموریت های لذت بخش را می دهد که در آن بازیکن می تواند مهارت تیراندازی خود را نشان دهد. بازی ویدیویی سریع شما را در موقعیت های جنگی قرار می دهد که غلبه بر آنها دشوار است. شکی وجود ندارد که به دلیل سرعت و خلاقیت شما در موقعیت بهترین تیرانداز قرار خواهید گرفت. پس اگر به چنین بازی هایی علاقه دارید ، همراه گیمی روید باشید. وقایع داستان با دسترسی افراد اشتباه به کهکشانی که به آن تعلق دارند شروع می شود و تلاش می کنند کنترل آن را در دست بگیرند. آنها قصد دارند کل جهان را تصرف کنند. هدف از این بازی این است که بازیکن نقش یک شخصیت ربات را بر عهده بگیرد، در کهکشانی وسیع سفر کند و با انجام یک ماموریت منحصر به فرد، همه را از چنگ شریر نجات دهد. در حین بازی Ascent Hero: Roguelike Shooter، در دنیایی هیجان انگیز غوطه ور خواهید شد و وظیفه دارید چندین کار دشوار را انجام دهید. ماموریت شما یافتن و از بین بردن تبهکارانی است که پنهان شده اند تا بتوانید با امنیت بیشتری وارد نبرد شوید. بازیکنان پس از شروع نمی توانند یک استراحت کوتاه از اکشن داشته باشند. از آنجایی که بازی شدید و سریع است، اگر می خواهید زنده بمانید، باید تصمیمات و تنظیمات سریع بگیرید. هیولاها منطقه را پر می کنند و منتظر فرصتی برای حمله به شما هستند. شما زمان محدودی برای کنترل و تثبیت شخصیت در حین استفاده از سلاح برای از بین بردن تمام دشمنان دارید. حریفان شما می توانند اشکال مختلفی داشته باشند و هر کدام در نوع خود خطرناک هستند.

از توانایی‌های خود برای حرکت دادن شخصیت‌هایتان، اجتناب از حملات آن‌ها و پاسخ‌دهی تا حد امکان مؤثر استفاده کنید. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند بهترین موقعیت تیراندازی را انتخاب کنند، و این کار حمله را بسیار آسان‌تر می‌کند. در بازی Ascent Hero: Roguelike Shooter، بازیکنان به زرادخانه متنوعی از سلاح‌های هیجان‌انگیز دسترسی دارند که از میان آن‌ها می‌توانند گزینه‌های قوی‌تری را برای شکست دادن دشمنان سخت‌تر انتخاب کنند. ویژگی متمایز بازی این است که پس از شکست دادن حریف، پاورآپ‌های تصادفی ظاهر می‌شوند که باید در سریع‌ترین زمان ممکن از آن‌ها استفاده کنید تا شخصیت خود را تقویت کنید. هنگامی که قدرت شما افزایش یافت، تکمیل مراحل و پیشرفت به مراحل بعدی، مراحل دشوارتر ساده خواهند بود. شما باید عاقلانه انتخاب کنید زیرا هر تفنگی که استفاده می کنید ظاهر و عملکرد متفاوتی خواهد داشت. چالش ها آسان نیستند و بازیکنان باید استراتژی هایی برای موفقیت در نظر بگیرند. در Ascension Hero: Roguelike Shooter، بازیکنان به طور مداوم با چالش ها و فعالیت های جدید برای تکمیل مواجه می شوند. آیتم های مکمل ارزشمندی که توسط دشمنان رها می شود می تواند به پیشرفت بازیکنان کمک کند. هر نقشه نشان دهنده سطح متفاوتی است، اما باید با احتیاط کامل پیش بروید زیرا بسیاری از آیتم های هر نقشه پتانسیل پایان دادن به زندگی شما را دارند. با پیشروی در سطوح، سختی بازی افزایش می‌یابد و باید شخصیت خود را تقویت کنید و سلاح‌های اضافی برای برنده شدن بدست آورید. اکنون زمان آن است که در این کهکشان پر جنب و جوش غوطه ور شوید و ارزش خود را در هر درگیری ثابت کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( ارز نامحدود (جواهر، طلا، انرژی) ( می توان از آن استفاده کرد حتی زمانی که کافی نیست ) + حالت گاد و سرعت بالای حرکت )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *