خانه / بازی / دانلود بازی Rooms of Doom – Minion Madness
Rooms of Doom - Minion Madness Rooms of Doom - Minion Madness

Rooms of Doom - Minion Madness

محبوبیت 66%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.4.68
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Yodo1 Games
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +62.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    120MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Rooms of Doom – Minion Madness

Rooms of Doom – Minion Madness – اتاق‌های تقدیر: مینیون دیوانگی بازیی است که می توانید خانه خود را به آزمایشگاهی تبدیل کنید که در آن هیولاها مطابق با سلیقه شما مهندسی ژنتیک شده اند. بازیکنان می توانند طلسم های خود را ایجاد کرده و آنها را به سراسر جهان بفرستند. شما همکار دکتر دووم در خلق این اختراعات عجیب هستید. شما می توانید انتظار داشته باشید که با بسیاری از نوآوری ها و پیشرفت های مختلف روبرو شوید. اسپینرها برای پرورش حیوانات مختلف برای ایجاد یک نژاد جدید طراحی شده اند. حیوانات اصیل و حیوانات دورگه هر دو مخلوقات منحصر به فردی هستند. هیبریدها را بیرون بیاورید تا در نبرد با دیگر ناوشکن ها به شما کمک کنند. در Rooms of Doom – Minion Madness، هدف نهایی شما تبدیل شدن به یک ظالم جهانی است. لطفا با زمین هر کاری می خواهی بکن، اما همه چیز را برده خودت کن. در مورد حیوانات، می توانید چندین گونه را قبل از اینکه متوجه شوید که آنها به چیزی کاملاً متفاوت جهش یافته اند، شناسایی کنید. هر مبارز جدید مشتاق فرصتی برای اثبات خود در نبرد خواهد داشت. از آنجایی که آنها باعث ترس گسترده می شوند، بازیکنان باید تمام تلاش خود را برای بهبود توانایی های سگ های خود انجام دهند. اگر گونه های جدیدی ایجاد کنید و به سرعت تکثیر شوید، موفق خواهید شد. پس از انتشار یک مجموعه حماسی، نوآوری شگفت انگیز شما برای بسیاری از مردم شناخته خواهد شد. بازیکنان BumbleBear را با ترکیب یک خرس و یک زنبور، همانطور که از نام آن پیداست، ایجاد می کنند.

پس از مسابقه بین لاک پشت و خرگوش می توانید آن را توریت نیز بنامید. اگر می خواهید دستیار دکتر Doom باشید، بهتر است یک متفکر خلاق شوید. از آنجایی که آزمایش‌های کپی قبلی اکیداً ممنوع است، باید سعی کنید عجیب‌ترین ایده‌هایی را که می‌توانید تصور کنید، ارائه دهید. به او کمک کنید تا اقلام بی‌شماری را که در هیچ کجای زمین یافت نمی‌شوند، بیابد. بازیکن باید توانایی های حیوان را تجزیه و تحلیل کند، مسیر توسعه مناسب آن را تعیین کند و بازه زمانی کاردستی را دنبال کند. ایجاد Rooms of Doom همیشه چالش برانگیز بوده است. برای موفقیت باید به واکنش های علمی علاقه مند بود. صنعت صنایع دستی مجموعه ای از قوانین خاص خود را دارد که بازیکنان باید بدانند. برای اینکه نتوانید ارتباط واضحی بین چیزهای ساده ببینید، باید کاملاً دیوانه باشید. شما همچنین باید به حیوان زندگی بدهید و تا جایی که ممکن است دوام بیاورید. تکنیک پرمخاطب توسعه را تشویق می کند و کانون توجه سازمان تحقیقاتی می شود. وضعیت سلامتی تیم دام را به طور مرتب بررسی کنید. شما باید به Doom’s Doom Room بروید تا ببینید او چقدر پروژه هایش را سخت کرده است. برای جمع آوری ثروت، باید چالش های Rooms of Doom – Minion Madness را فتح کنید. از آنجایی که در مرحله آزمایش پیچیدگی زیادی وجود خواهد داشت، به یک ویژگی اضافی نیاز خواهید داشت. وقتی اختراعات با شکست مواجه می شوند، بخش ها باید بتوانند برای پشتیبانی سریع به یکدیگر تکیه کنند. ایجاد مینیون های خود بهترین راه برای استفاده از آنهاست.

قبل از تولد، هر حیوان دارای توانایی های منحصر به فرد و عملکردی مجزا است. علاقه و سرمایه گذاری شما در توسعه آنها هزینه زیادی برای شما داشته است. به مجموعه ای از انواع غیر معمول دسترسی پیدا کنید و پتانسیل تخریب سیاره آنها را آزاد کنید. شما مقدر شده اید که یک روز بر همه موجودات زنده روی زمین حکومت کنید. بیشتر وقت خود را در Rooms of Doom – Minion Madness در آزمایشگاه می گذرانید. به عنوان یک دانشمند، درک کاملی از جهان خواهید داشت و قادر خواهید بود به طور منظم ایده های جدیدی ایجاد کنید. فرآیندها یا مواد شیمیایی جدید را توسعه نخواهید داد. در عوض، نژادهای جانوری نوآورانه ای را توسعه خواهید داد. برای ایجاد یک حیوان، گونه های مختلف را با هم تلاقی می کنید و سپس آن حیوان را نام می برید. این شانس شماست که با باز شدن درب آزمایشی بدرخشید. گزینه های بی شماری برای ایجاد حیوانات جدید، خواه شایان ستایش یا ترسناک وجود دارد. ماموریتی که برای آنها طراحی می کنید، آزمونی است برای اینکه آیا آنها لیاقت حضور در اینجا را دارند یا خیر. انتظار دارید نوآوری شما چقدر دوام داشته باشد؟ پس وقت را از دست ندهید و همین الان این بازی را از دانلود باکس گیمی روید دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پول نامحدود، جعبه طلایی باز است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام به تیم گیمیروید لطفا میتونید بازی دهات رو مود کنید

    1. سلام متاسفانه این بازی مود نمی‌شود!

  2. یه بنده خدا

    ببخشید میشه چنتا بازی سبک کلاچ بهم معرفی کنید که بشه چند نفره بازی کرد ممنون

    1. سلام بازی های ایرانی دارای قابلیت چند نفره : کات آف، تاپ اسپید، تایر، ماشین اسپرت 3 ،پارکینگ حرفه ای 2،سرعت‌ برای شهر و... همه این بازی ها را می‌توانید از سایت گیمی روید دانلود کنید.

  3. سلام خسته نباشید به تیم گیمروید لطفا اکر امان دارد بازی شب های مافیا مود را قرار بدهید. مچکر

    1. مهرداد (نویسنده)

      حسن جان سلام، از همراهیتون مچکرم اما بازی شب های مافیا مود نمیشه