خانه / بازی / دانلود بازی Stickman Ghost 2: Ninja Games
Stickman Ghost 2: Ninja Games Stickman Ghost 2: Ninja Games

Stickman Ghost 2: Ninja Games

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    8.0.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Unimob
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +70.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    87MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Stickman Ghost 2: Ninja Games

Stickman Ghost 2: Ninja Games – روح استیکمن2: بازی نینجا یک بازی اکشن و سر و کله‌زنی می‌باشد که توسط برنامه‌نویسان Unimob برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است. در این بازی، شما به عنوان یک نینجا در محیط‌های مختلفی قرار میگیرید و باید با استفاده از حرکات و تکنیک‌های خود، به مبارزه با دشمنان و موجودات خطرناک بپردازید. پس اگر هیجان را دوست دارید ، ادامه مطلب را همراه گیمی روید باشید تا بیشتر این بازی را معرفی نماییم. Stickman Ghost 2: Ninja Games یک بازی اکشن نقش آفرینی جذاب است. بازی در فضا با ابرقهرمان معروف Stickman و دشمنان روباتی جریان دارد. این نسخه استیکمن با نبردهای فضایی است، این نسخه دارای گیم پلی جذاب و چالش برانگیزتر با ترکیبی از استیکمن و بازی های جنگی است. مانند نسخه های قبلی این بازی، حضور جنگجوی قهرمان Stickman و صفحه های برش زیبای دشمنان چوبی قطعا شما را ناامید نخواهد کرد. در این نسخه استیکمن بازگشته و قدرتمندتر از قبل خواهد شد، دعوا و تیراندازی با تفنگ آبی در کهکشان فوق العاده زیبا خواهد بود.

اکنون به این جنگ ستارگان بپیوندید تا نقش Stickman را ایفا کنید که در شدیدترین و هیجان ترین نبردها می جنگد. هنگامی که کل کهکشان در جنگ آتشین غرق می شود، سیارات توسط انبوهی از چوب ها و روبات های خائن اشغال می شوند، قهرمان Stickman ظاهر شده است که ماموریت نجات کهکشان را از جنگ با قدرت نهایی سلاح های بیگانه انجام می دهد. شما در نقش استیکمن بازی خواهید کرد و به یک نینجا، یک قاتل، یک سوپرمن و شجاع ترین و عادل ترین جنگجو تبدیل خواهید شد. شما قهرمانی خواهید بود که پایان داستان جنگ شدید را در Stickman Ghost 2: Ninja Games نگه می دارد. جنگجوی خود را ارتقا دهید تا قدرتمندتر و بیشتر شود. این کار باعث می شود که جنگجویان شما به راحتی هیولاهای غول پیکر را در فضا شکست دهند. هر نبرد سخت تر و سخت تر می شود و برای اینکه بتوانید برنده شوید به قدرت بیشتری نیاز دارید. برای هر نبرد باید به قوی ترین سلاح ها مجهز شوید تا توانایی شخصیت به حداکثر برسد. علاوه بر این، شما همچنین حیوانات خانگی و یک سفینه فضایی برای محافظت از شما دارید که به شما کمک می کند تا قدرتمندترین قهرمان Stickman شوید. این بازی دارای گیم پلی فوق العاده جذاب، ترکیبی روان از بازی های اکشن و نقش آفرینی است.

تنها با یک عملیات ساده می توانید شخصیت خود را به راحتی کنترل کنید. شما می توانید بین یک بازی جنگی یا یک بازی تیراندازی با یک اکشن بین تفنگ و شمشیر یکی را انتخاب کنید. علاوه بر این، زرادخانه متنوعی از سلاح ها نیز به شما امکان می دهد آزادانه انتخاب کنید. گرافیک بازی فوق العاده زیباست، ترکیب بی نظیر نور، رنگ جذابیت بزرگی است که شما را در این بازی زیبا غرق خواهد کرد. دشمنان بسیار قدرتمند شما را تحمل نخواهند کرد، هک های خشن و طنزآمیز همیشه اتفاق می افتد، باس های بزرگ استیکمن شما را وارد نبردهای بسیار شدید می کنند. آیا می توانید آنها را شکست دهید و از کهکشان در برابر جنگ محافظت کنید؟ دیگر نگاه نکنید، این بهترین بازی اکشن نقش آفرینی است که تا به حال می شناسید. Stickman Ghost 2: Ninja Games دارای ترکیبات منحصر به فرد بسیاری است که یک بازی اکشن فوق العاده باکلاس و جذاب را به ارمغان می آورد. مهارت های خود را نشان دهید و از طریق این بازی سرگرم کننده برنده بودن خود را ثابت کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

حالت گاد + بدون تبلیغات ( ورژن نسخه مود 7.6 است )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آثار دیگر Unimob