خانه / بازی / دانلود بازی Truck Simulator USA Revolution
Truck Simulator USA Evolution Truck Simulator USA Evolution

Truck Simulator USA Evolution

محبوبیت 94%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    9.9.4
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Ovidiu Pop
  • امتیاز
    4.0
  • رای
    +515.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    490MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Truck Simulator USA Revolution

Truck Simulator USA Revolution – شبیه ساز کامیون تکامل ایالات متحده آمریکا یک بازی شبیه‌ساز رانندگی حمل و نقل خودرو در کشور آمریکا است که برای دستگاه‌های اندرویدی قابل دانلود و نصب است که توسط استودیو Ovidiu Pop ساخته شده است. بازی Truck Simulator USA Revolution به شما اجازه می‌دهد که به عنوان یک راننده کامیون با حجم بالا در جاده‌ها و خیابان‌های آمریکا عمل کنید و تجربه جذاب و هیجان‌انگیزی را با توسعه کسب و کار خود از رانندگی همراه با دستکش های گرم و کالاهای سنگین کسب کنید. در این بازی، شما می‌توانید از یکی از بیش از 15 مدل کامیون مختلف مانند Freightliner، Peterbilt، Kenworth، International و… برای حمل بار به مقصد خود در سراسر آمریکا انتخاب کنید. در این بازی، شما برای رانندگی کامیون خود در نقش یک راننده حرفه‌ای باید از مکانیک کامیون خود مراقبت کنید، بارهای خود را بارگیری کنید و به سرعت و با دقت به مقصد خود برسید.

با تکمیل ماموریت‌های مختلف در شهر‌ها و جاده‌های متعدد آمریکا، شما می‌توانید نقشه بازی را باز کنید و به مناطق جدید بروید، درآمد خود را افزایش داده و تجهیزات و کامیون جدیدتری را تهیه کنید. علاوه بر گرافیک بالا و جزئیات دقیق کامیون ها و محیط بازی، Truck Simulator USA Revolution با محیطی چالش برانگیز و فیزیکی واقع گرایانه ارائه می‌شود که از رانندگی کامیون حرفه‌ای شما می خواهد که بتوانید در آن برتری داشته باشید. در کنار تجربه بازیای هیجان‌انگیز، شما به بررسی مهارت های خود در موقعیت های شبیه شرکت های حمل و نقل می پردازید. در کل، Truck Simulator USA Evolution یک بازی شبیه ساز حمل و نقل و استراتژیک زیبا و هیجان‌انگیز است که شما را به دنیای مفرح و جذاب کامیون‌های به ارمغان می‌آورد. پس اگر به بازی های حمل و نقل علاقه دارید، حتما این بازی را امتحان کنید. برای دانلود این بازی هم کافی است تا به دانلود باکس زیر مراجعه کرده و با یک کلیک آخرین نسخه این بازی را از سرور های گیمی روید دریافت نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پول بینهایت

 

نسخه کرک شده Truck Simulator USA منابع نامحدود زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان می دهد بازی را به راحتی انجام دهید و به سرعت پیشرفت کنید. این نسخه دارای ویژگی های کمکی متعددی است که تجربه بازی شما را بهبود می بخشد. الماس و سکه نامحدود بدون نیاز به خرج کردن پول خواهید داشت که به شما امکان می دهد مانند یک بازیکن ثروتمند از بازی لذت ببرید. علاوه بر این، نسخه کرک شده می تواند تبلیغات مزاحم را حذف کند و تجربه بازی شما را روان تر کند. هنگام رویارویی با دشمنان قدرتمند، نسخه کرک شده ویژگی‌های شکست ناپذیری را نیز ارائه می‌کند که شکست آنها را برای شما آسان می‌کند. مهمتر از همه، قفل محتوای پولی را باز می کند، بنابراین می توانید بدون خرج کردن یک سکه از تمام ویژگی های درون بازی لذت ببرید. بیایید و این نسخه بازی هیجان انگیز را تجربه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام ورژن ۹.۹.۲ رو مود کنید تازه اومده

    1. سلام وقت بخیر بررسی میشه با تشکر از همراهی شما

  2. سلام نسخه جدید اونده ۹‌.۱ اونو بذارین

    1. سلام از اطلاع رسانی تون سپاسگزاریم. نسخه جدید جهت مود شدن و قرارگیری بررسی خواهد شد.

  3. سلام ببخشید دونفره میشه بازی کرد

    1. سلام اطلاعی ندارم.

    2. بله میشه بصورت آنلاین