خانه / برنامه / دانلود برنامه Lightroom Photo & Video Editor
Lightroom Photo & Video Editor Lightroom Photo & Video Editor

Lightroom Photo & Video Editor

محبوبیت 50%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    8.3.3
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Adobe
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    100MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود برنامه Lightroom Photo & Video Editor

Lightroom Photo & Video Editor – ویرایشگر عکس و ویدیو لایت روم یک برنامه با رتبه برتر است که توسط Adobe، یکی از شرکت های پیشرو در راه حل های رسانه های دیجیتال توسعه یافته است. این برنامه به صورت رایگان در فروشگاه Google Play برای دستگاه های اندرویدی موجود است و طیف گسترده ای از ابزارها را برای افزایش کیفیت عکس ها و فیلم ها به کاربران ارائه می دهد که امروز در سایت گیمی روید برای شما آخرین نسخه اش را اماده و معرفی کرده ایم. این برنامه یک ابزار عالی برای عکاسان و فیلمبردارانی است که به دنبال بهبود کیفیت بصری محتوای خود هستند یا کسانی که می خواهند با ویرایش های اولیه شروع کنند. این برنامه با ناوبری بسیار کاربرپسند و عالی، بدون در نظر گرفتن سطح تجربه، تجارب ویرایش یکپارچه را در اختیار کاربران قرار می دهد. ویرایشگر عکس و ویدیو لایت روم ویژگی‌های عالی مانند کنترل نور، تنظیمات رنگ و طیف وسیعی از فیلترها را ارائه می‌دهد که به کاربران اجازه می‌دهد تا ماهیت هر لحظه یا زیبایی‌شناسی را که انتخاب می‌کنند، ثبت کنند. این برنامه دارای طیف وسیعی از ابزارهای تنظیم است که شامل کنترل نوردهی، کنتراست، اشباع، بافت، حذف مه و روشنایی می شود. علاوه بر این، تنظیمات پیش‌فرض مبتنی بر نمایه را ارائه می‌دهد که به کاربران کمک می‌کند خلق و خوی و ظاهر حرفه‌ای را که می‌خواهند به دست آورند، ایجاد کنند و برای هر شرایط نوری مناسب باشند.

ویژگی‌های ویرایش آسان و ابزارهای خودکار درجه یک این برنامه سطحی از ظرافت ویرایش را ارائه می‌کند که می‌تواند مهارت‌های عکاسی با موبایل هر کسی را متحول کند. قابلیت‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی این اپلیکیشن، جنبه‌های مهم ویرایش، از جمله تشخیص چهره و تنظیم خودکار رنگ و نور را بهبود بخشیده و ساده‌تر می‌کند. علاوه بر این، کاربران می توانند نسخه ویرایش شده نهایی را در حافظه محلی ذخیره کنند یا به Adobe Cloud صادر کنند، به کاربران اجازه می دهد کارهای آن را به راحتی منتقل کنند، به تصاویر موجود در سایر پلتفرم ها از جمله نرم افزار دسکتاپ دسترسی داشته باشند. این برنامه می‌تواند عکس‌ها را در فرمت‌های محبوب از جمله PNG، JPEG و TIFF ذخیره کند. Lightroom Photo & Video Editor  برای آینده سازگار است و به دلیل سازگاری با ویدیوهای با وضوح تا 4K، کیفیت ویدیوی حفظ شده و امکان درجه بندی رنگ موثر متمایز است. این برنامه کنترل کاملی بر جنبه‌های بصری ویدیو از جمله تغییر رنگ، کنتراست، اشباع و روشنایی ارائه می‌کند. در پایان، Lightroom Photo & Video Editor یک برنامه عالی برای هر کسی است که به دنبال ابزاری برای افزایش کیفیت بصری عکس ها یا فیلم های خود است. لایت روم با ارائه پشتیبانی جامع از انواع ویرایش ها و دارای پیشرفته ترین هوش مصنوعی، برای تازه کارها، علاقه مندان یا عکاسان حرفه ای و فیلمسازان عالی است و تضمین می کند که محتوای آنها در همه پلتفرم ها عالی به نظر می رسد.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پرمیوم باز شده است

نکات قابل توجه:

1 – برای اینکه بتوانید پروفایل ها و تاپیک ها را دریافت بکنید باید حتماً با آدوبی آی دی خود وارد حساب کاربری شوید.

2 – برنامه برای نسخه های arm64-v8a, x86_64 عرضه شده است که یک نسخه قدیمی تر از این یعنی 8.3.2 قابل نصب روی تمامی نسخه ها میباشد ، مود این برنامه برای arm7 میباشد.

 

در اینجا برخی از سوالات متداول (پرسش های متداول) در مورد موبایل Adobe Lightroom آورده شده است:

1 – Adobe Lightroom موبایل چیست؟
Adobe Lightroom Mobile یک برنامه ویرایش عکس است که به شما امکان می دهد عکس های خود را در یک دستگاه تلفن همراه ویرایش، سازماندهی و به اشتراک بگذارید.

2 – آیا Adobe Lightroom موبایل رایگان است؟
برنامه موبایل لایت روم برای دانلود رایگان است، اما برای دسترسی به همه ویژگی ها، به اشتراک Adobe Creative Cloud نیاز دارید.

3 – آیا می توانم فایل های RAW را در لایت روم موبایل ویرایش کنم؟
بله، لایت روم موبایل از ویرایش فایل های RAW پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد هنگام ویرایش عکس های شما انعطاف پذیری بیشتری داشته باشید.

4 – آیا می توانم از موبایل لایت روم به صورت آفلاین استفاده کنم؟
بله، می‌توانید از موبایل لایت‌روم به‌صورت آفلاین استفاده کنید، اما برای همگام‌سازی عکس‌ها و ویرایش‌های خود با برنامه دسکتاپ لایت روم، به اتصال اینترنت نیاز دارید.

5 – آیا می توانم ویرایش های موبایل لایت روم خود را با برنامه دسکتاپ لایت روم همگام کنم؟
بله، می‌توانید عکس‌ها و ویرایش‌های خود را با برنامه دسکتاپ لایت روم همگام‌سازی کنید، به این معنی که می‌توانید عکس‌های خود را در دستگاه تلفن همراه خود ویرایش کنید و سپس به کار بر روی آنها در رایانه خود ادامه دهید.

6 – آیا می توانم عکس های ویرایش شده خود را مستقیماً از موبایل لایت روم در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارم؟
بله، می توانید عکس های ویرایش شده خود را مستقیماً از موبایل لایت روم در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

7 – آیا لایت روم موبایل ویرایش دسته ای را ارائه می دهد؟
بله، لایت روم موبایل به شما امکان می دهد چندین عکس را به طور همزمان ویرایش کنید، که در وقت شما صرفه جویی می کند و امکان ویرایش مداوم در یک سری عکس را فراهم می کند.

8 – آیا می توانم از پیش تنظیمات سفارشی در لایت روم موبایل ایجاد کنم؟
بله، شما می توانید از پیش تنظیمات سفارشی را با سایر کاربران لایت روم در موبایل و دسکتاپ ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *