خانه / بازی / دانلود بازی God of War 4 Mobile
God of War 4 Mobile God of War 4 Mobile

God of War 4 Mobile

محبوبیت 74%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    گیمی روید
  • امتیاز
    در دسترس نیست
  • رای
    در دسترس نیست
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +18
  • حجم
    300MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی God of War 4 Mobile

God of War 4 Mobile – خدای جنگ 4 موبایل  یک بازی RPG ( نقش آفرینی ) اکشن با سیستم های پیچیده و تجربه ای پر از پتانسیل و معنای گسترده است که در هر مرحله در انتظار بازیکنان است. چشمگیرترین نکته در طرح آن، رشد شخصیت و رابطه پدر و پسر با وجود تفاوت فاحش در موقعیت است. بسیاری از نکات برجسته و عمق نیز به طور منظم در طول سفر ظاهر می شوند، که عمدتاً از طریق کات سین یا مبارزه بر روان و هیجان بازیکن تأثیر می گذارد. در مقایسه با بازی‌های دیگر در کل فرنچایز به همین نام، God of War به لطف ظاهر یک شخصیت فرعی، مفهوم داستانی کاملا جدیدی را ارائه می‌کند. در طول سفر، تعاملات بین قهرمان داستان، کریتوس، و پسرش، آترئوس، واضح و شدید است، از جمله اکتشاف سطح یا مبارزه. مهم‌تر از همه، داستان‌ها و درس‌هایی که کریتوس به پسرش می‌دهد، عمیقاً در معانی انسانی است تا لحظات زیبای پدر و پسر را به بازیکنان منتقل کند. این بازی همچنین از مکانیک‌های متمرکز بر مبارزه و دیدگاه سوم شخص استفاده می‌کند تا تجربه‌های منحصربه‌فردی و بدیع را به بازیکنان بدهد.

این شامل توانایی حرکت، عمل، حمله و استفاده از مهارت‌ها می‌شود که همگی یک ارتباط یکپارچه دارند و به بازیکنان ایده‌های پویا زیادی در نبردها می‌دهند. با گذشت زمان، کریتوس و پسرش ترفندها یا مهارت‌های جدیدی را برای متنوع کردن یا گسترش توانایی‌های رزمی بازیکن یاد می‌گیرند. God of War 4 Mobile یک سفر بزرگ را در یک سرزمین یخ زده بر اساس افسانه های نورس خواهد داشت. همچنین دارای ساختارها و اتصالات دقیقی است که باعث ایجاد عمق بی پایان در کاوش بازیکن در محیط اطراف خود می شود، از جمله توالی های مبارزه کاملاً در هم تنیده. به‌علاوه، مکان‌ها یا مناطق جدید به تدریج بر اساس پیشرفت بازیکن باز می‌شوند و با رفتن به اعماق جهان، هیجان و شگفتی بیشتری به آن‌ها می‌دهند. سیستم ارتقاء شخصیت در بازی ترکیبی عالی از پیچیده اما ساده، از جمله کریتوس و پسرش است. با بالا رفتن سطح بازیکنان، امتیاز مهارت برای باز کردن اکشن ها یا ترکیب های جدید برای افزایش بهره وری رزمی دریافت می کنند. در همین حال، آترئوس می‌تواند از مهارت‌های پشتیبانی بیشتری استفاده کند تا به کریتوس اجازه دهد هنگام رویارویی با دشمنان مختلف، پتانسیل کامل خود را آزاد کند.

تجهیزات متنوع در God of War 4 Mobileنیز عامل مهمی برای بازیکنان برای ارتقای توانایی کریتوس برای مبارزه در سبک های مختلف است. بازیکنان می‌توانند در حین ارتقا یا نابود کردن دشمنان حماسی در طول مسیر، انواع جدیدی از تجهیزات را باز کنند و از این طریق مواد ارزشمندی برای ساخت یا ارتقا به دست آورند. کریتوس و آترئوس سیستم‌های تجهیزات جداگانه‌ای برای بازیکنان دارند تا آمار یا جهت کلی مبارزه خود را متنوع کنند. کیفیت گرافیک بازی بر روی هر فریم کاملاً توسعه یافته است، از جمله تعامل فیزیک و محیط تخریب پذیر. علاوه بر این، افکت‌های اکشن و مهارتی در مبارزات نیز درخشان، چشم‌نواز و قدرتمند هستند تا هیجان بازیکنان را در موقعیت‌های مختلف تحریک کنند. با این حال، مهم ترین نکته در این گرافیک، طرح واقع گرایانه از نوردیک باستان با مناطق عرفانی و عجیب و غریب است. در کل بازی God of War 4 Mobile پتانسیل و مزیت های بی شماری دارد تا یکی از بهترین بازی های اکشن نقش آفرینی باشد. همچنین دارای گرافیک درجه یک، گیم پلی خلاقانه و اطلاعات داستانی غنی است تا بازیکنان بتوانند دنیای خدایان نورس را کشف کنند. پس اگر به چنین بازی هایی علاقه دارید ، حتما این بازی را از سرور های گیمی روید دانلود و نصب نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

این بازی نسخه پورت شده بازی ویندوز در اندروید میباشد که  بازی به دو زبان انگلیسی و چینی موجود است و نسخه ثابت آپلود شده است تا شما به راحتی دانلود و نصب نمایید. بازی تست نشده اما خوش حال میشیم اگر بازی رو موبایل شما اجرا شد و نتیجه مثبت بود در کامنت ها اعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. لینک دانلود خراب شده

    1. سلام وقت بخیر از اطلاع رسانی تون سپاسگزاریم بزودی نسخه جدید قرار خواهد گرفت.

  2. سجادمرادیxXx

    سلام پ چرامینویسین مودشده ملتوسرکارگذاشتین؟زشته بخدا

    1. نسخه ی اصلی کی میاد

      1. درود قرار گرفت.

  3. این نسخه مود نیست؟

    1. سلام نه

آثار دیگر گیمی روید