خانه / بازی / دانلود بازی Plants vs Zombies 2
Plants vs Zombies 2 Plants vs Zombies 2

Plants vs Zombies 2

محبوبیت 81%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    11.2.1
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    ELECTRONIC ARTS
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +675.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +6
  • حجم
    800MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Plants vs Zombies 2

Plants vs Zombies 2 – زامبی ها در برابر گیاهان 2 عنوانیست که استودیو مشهور و خوش نام ELECTRONIC ARTS آن را معرفی میکند. بازیی که نسخه دوم Plants vs Zombies را روایت میکند ! بازی Plants vs Zombies 2 طبق نسخه اولیه اش که داخل سایت نیز قرار گرفته است، شما باید از صاحب این زمین کشاورزی محافظت کنید و نگزارید زامبی ها وارد خانه او بشوند! نسخه دوم این بازی با نام Plants vs Zombies 2 توانسته نظرات و انتقادات خیلی از کاربران را بدست بیاورد و طرفداران زیادی را به خود اختصاص بدهد به طوری که در اپ استور گوگل پلی با امتیاز 4.1 از 5 با بیش از 500 میلیون دانلود از سرتاسر جهان توانسته جزع دسته بازی های پر دانلود و محبوب گوگل پلی قرار بگیرد ! پس اگر از دسته افراد علاقه مند به چنین سبک هایی هستید و گیمر های قدیمی بازی Plants vs Zombies میباشید، نسخه دوم این بازی هم اکنون در وبسایت محبوب گیمی روید به صورت آخرین نسخه به همراه مود آماده گشته است تا بار دیگز به وجدتان بیاورد! در ادامه با گیمی روید همراه شوید تا بیشتر با این بازی آشنا شویم.

در بازی جالب و محبوب Plants vs. Zombies 2 زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود و آن را به همه افراد دوستدار بازیهای خاص پیشنهاد می دهیم و مطمئن باشید برای روزها به گوشی میخکوب تان می کند!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود :

– مقادیر بینهایت (پول،جم،خورشید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام بازیتون خوبه. و میشه بازی تایر رو مود بیارین

    1. سلام بازی تایر قرار گرفته است.

  2. سلام آقا بازیتون که خیلی خوب بود بعد یه بازی هست اونو اگه می‌تونید مودشو بیارید اسمشو بهتون می‌گم تو رو خدا بیارید من دو ساله دنبال این بازی هستم اصلاً هیچ جا نداره اسمشم هست سیمپل سندباکس ۲

    1. سلام دوست عزیز درخواستتون بررسی میشه و در صورت مود شدن قرار خواهد گرفت.

  3. سلام. لطفاً آپدیت جدید سفره چی رو قرار بدید

    1. سلام دوست عزیز این بازی توسط تیم مودینگ در حال بررسی است.

  4. سلام وقت بخیر بخش دیتا مود مشکل داره؛ وقتی روی این لینک کلیک میکنم خود فایل مود دانلود میشه... لطفا رسیدگی کنید. با تشکر.

    1. با سلام دوست عزیز از بابت این موضوع معذوریم، لینک دانلود ها اصلاح شد مجددا تست بفرمایید!

  5. سلام لطفا بخش دیتای مود رو درست کنید و آموزش نصب بازی هایی که دیتا دار هستند هم بذارید تشکر

    1. سلام وقت بخیر، بخش دیتای مود مشکلی نداره، در حال حاضر گزاشتن آموزش امکان‌پذیر نیست. سپاس از همراهی شما ??