خانه / بازی / دانلود بازی Bid Wars 2: Auction & Business
Bid Wars 2: Pawn Shop Bid Wars 2: Pawn Shop

Bid Wars 2: Pawn Shop

محبوبیت 66%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.98.5
  • اندروید
    8.0
  • سازنده
    By Aliens
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +1.000.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    156MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Bid Wars 2: Auction & Business

bid wars 2: Auction & Business – جنگ مزایده: امپراطوری عنوانی متفاوت از دسته بازی های استراتژیک که توسط استودیو خوش ساخت by aliens برای اندروید میباشد که به درخواست شما عزیزان و برای اولین بار در ایران تصمیم گرفته ایم برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و با قرار دادن نسخه اصلی و مود ان در اختیارتان، برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! شما در این بی متفاوت و استراتژیک در نقش فردی ظاهر میشوید کا باید در هر مناقصه ای که شرکت میکنید محصولات و چیز هایی که براس فروش دارید را بالات را قیمت فروشنده پیشنهاد دهید تا پول بیشتری کسب کنید! این بازی محبوب و پرمخاطب هم اکنون در گوگل پلی با امیتاز 4.2 از 5 و با بیش از 10 میلیون دانلود از سراسر جهان توانسته است نظر بیش از 1 میلیون کاربر گوگل پلیی را به خود جلب کند! پس اگر از دسته افراد و گیمر های عاشقانه سبک بازی های استراتژیک هستید، بازی bid wars 2: Auction & Business را از دست ندهید! در ادامه نیز با گیمی روید همراه شوید تا بیشتر با این بازی جذاب آشنا شویم.

همانطور که خود میدانید، شرکت در مناقصه های مختلف و برنده شدن یکی از راه های درآمدزایی است ؛ راهی که خیلی به شانس و استعداد شما در این کار بستگی دارد! در بازی پرطرفدار و جالب bid wars 2: auction & business می توانید به یک مناقصه کار حرفه ای تبدیل شوید! سعی کنید همیشه رقمی را پیشنهاد دهید که رقیبان تان عاجز بمانند! بعد هم آیتم هایی که از مناقصه ها می برید را در فروشگاه خود به چندین برابر قیمت بفروشید! این طوری می توانید خیلی زود پولدار شوید و به عنوان یک فرد مشهور در جهان شناخته شوید! سعی کنید در هر مناقصه ای که شرکت می کنید، حتی یک فرصت کوچک را هم از دست ندهید ؛ شاید در گوشه یک انباری یا گاراژ شیئ ای قدیمی و در عین حال با ارزش خوابیده باشد که شما می بایست آن را کشف کنید! شانس تان را امتحان کنید و از استعدادتان هم در این کار استفاده کنید ؛ شاید بتوانید از یک آیتم به ظاهر به درد نخور سود کلانی بدست آورید! اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده و جالب برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک bid wars 2: auction & business نظرتان را جلب میکند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام میشه بازیhadynzhadbrsam@gmail.com برای اندروید توی سایت قرار دهید

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بر شما این ادرس ایمیل هست عزیز بازی نیست شاید مشکلی پیش اومده مجدد بگید اسم بازی رو

  2. توی فروشگاه پلی رو ببینید نسخه جدید اومده

    1. سلام وقت بخیر آخرین نسخه قرار گرفته است!

  3. بازی خوبیه دفعه اول که وادر میشی همه چی اوکی هستش دفعه بعد یه چی میخواد که دانلود کنید بدون فیلتر شکن و با فیلتر شکن امتحان کردم نشد مجبور شدم بازی رو پاک کنم ،لطفا رسیدگی کنید ممنون

    1. سلام یک بار داده های بازی رو پاک کنید و وارد بازی بشید.

  4. سلام لطفا بازی بنزین خر رو هک کنید

  5. سلام میشه بازی فروت گرفت رو هک کنید

  6. سلام بازی بنزین خر میتونید هک کنید

    1. طاهری طباطبایی

      برادر من با تلاش یک روزه تونستم پولدار بشم تو بنزین خر 7 میلیارد سکه دارم دوتا تراول صد تومنی پژو 208 و تمام آهنگ ها پیشنهاد میکنم تلاش کنید بازی آسونیه نیاز به هک ندارند فقط استفاده از هوش و تلاش کردن دو سه روزه باتشکر.

  7. میشه بازی طراح باشی : عشق آذین رو بزارید ممنون