خانه / بازی / دانلود بازی Project Drift 2.0
Project Drift 2.0 Project Drift 2.0

Project Drift 2.0

محبوبیت 92%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    105
  • اندروید
    6
  • سازنده
    Bycodec Games
  • امتیاز
    4.8
  • رای
    +95.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    465MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Project Drift 2.0

Project Drift 2.0 – پروژه دریفت 2 عنوان سری دو این بازی یعنی Project Drift میباشد که پس از موفقیت های نسخه اولش سازنده این بازی استودیو Bycodec Games تصمیم بر ساخت نسخه دوم این بازی کرده است که امروز در سایت گیمی روید قصد دانلود و معرفی اخرین نسخه این بازی جذاب را داریم تا بار دیگر با بازی های سبک مسابقاتی علاقه مندان به این بازی هارا به وجد بیاوریم! PROJECT DRIFT 2.0 مصداق بارز یک بازی خوش ساخت در سبک مسابقه ای و شبیه سازی است و همانطور که از نامش پیداست، این بازی در مورد مقوله دریفت کشی با ماشین های اسپرت است. در اولین نگاه به گرافیک بازی متوجه نکته ای خاص می شوید و آن هم گرافیک فانتزی آن است که به بهترین شکل ممکن طراحی شده است. اگرچه که این سبک از طراحی ها بیشتر از اینکه به بازی های گرافیکی و طبیعی و البته پرحجم شبیه باشد، به بازی های فانتزی و کارتونی شباهت دارد اما دقیقاً و برخلاف تصور، همین نکته نقطه عطف PROJECT DRIFT 2.0 محسوب می شود.

باید گفت که چنین رویکردی به توسعه دهندگان این امکان را داده که از بهینه سازی های متنوع گرافیکی بیشترین استفاده را ببرند و تمرکز اصلی خود را روی گیم پلی و فیزیک های واقع گرایانه بگذارند. به همین خاطر باید گفت که بازی PROJECT DRIFT 2.0 بسیار جذاب و حرفه ای است و شما برخلاف ظاهر کارتونی، با یک بازی کاملاً تکامل یافته سر و کار دارید و تجربه ای واقعی و طبیعی از بازی های ماشین سواری را در این عنوان خواهید داشت! در این بازی ماشین های زیادی موجود هستن که پرداخت پولی که از مسابقات بدست می اورید میتوانید این ماشین هارا بخرید و از سیستم شخصی سازی این بازی نهایت اذت را ببرید! بازی گیم پلی سرگرم کننده و کیفیت ساخت فوق العاده ای را به خود اختصاث داده است و بر خلاف سری قبل خود این سری جدید بسیار خوش ساخت با طراحی خلاقانه ماشین ها  رابط کاربری ساخته شده است! پس اگر شماهم از دسته عاشقانه دیوانه وار بازی های مسابقاتی هستید، به هیچ وجه این بازی جذاب را از دست ندهید و آن را از دانلود باکس زیر دانلود و نصب کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود اول ( پول نامحدود + برای افزایش ارز برای خرید در فروشگاه کلیک کنید! )

مود دوم ( حتی اگر ارز درون بازی کافی ندارید، می توانید خرید کنید. + تبلیغات پس از انتخاب کارت نمایش داده نمی شود. + تمامی خودروها و قطعات موجود در قسمت Customize باز هستند. )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. الان روی لینک اول مود منظور نسخه صد و هفت هست یا صد و پنج؟؟

    1. سلام 105

  2. ببخشید پول هارو چطوری زیاد کنیم؟ کم نمیشه ولی نمیتونم ماشینی بیشتر از ۲۵۰۰۰۰ تا بخرم چرا؟! بگین چی کار کنم بازیش عالیه

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام. ماشین ها و اقلامی که پایین تر از 250 تا هستند بخرید تا همون مقدار به پولتون اضافه بشه

      1. زیاد نمیشه وقتی دریفت میزنم یکم زیاد میشه چیزی میخرم نمیشه

        1. مهرداد (نویسنده)

          سلام. باگه زیاد میشه بنده تست کردم

  3. میشه آپدیت بدید چون الان تو نسخه ی ۸۶ هستش ممنونم از سایت خوبتون

    1. سلام دوست عزیز بررسی میشه. سپاس از اطلاع رسانی تون

  4. سلام ببخشید لطفاً به مشکلات رسیدگی کنید برای مثال موقعی که میخایم این بازی رو دانلود کنیم مینویسه خطای ۴۰۴ و نمیتوانیم بازی را دانلود کنیم

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام. لینک ها مشکلی ندارن تست کردم الان دانلود میشه

  5. سلام‌ من این بازیو داشتم و دوباره میخوام دانلود کنم مینویسه خطای ۴۰۴ چی کار کنم؟

    1. بررسی میشه ممنون از همراهیتون

  6. سلام سریعتر بزارید ممنون از سایت خوبتان