خانه / بازی / دانلود بازی Call of Duty Mobile
Call of Duty: Mobile Season 3 Call of Duty: Mobile Season 3

Call of Duty: Mobile Season 3

محبوبیت 87%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.0.43
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Activision Publishing, Inc.
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +15.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    +2.5GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile – نسخه مود برای اولین بار در سطح وب سایت های فارسی زبان و ایرانی در گیمی روید تقدیم به تمامی شما علاقه مندان و طرفداران بازی ! کالاف دیوتی موبایل “ندای وظیفه” عنوانی است که 90 درصد شما گیمر های بازی های اکشن نامش را شنیده اید و نیمی از شما آن را تجربه و با آن خاطره دارید! بازی کالاف دیوتی اوایل برای کنسول ها عرضه شد که به صورت داستان محور جلو میرفت اما بعد از مدتی با ورود سیستم های قدرتمند گیمینگ، سازنده این بازی تصمیم گرفت تا برای سیستم عامل های ویندوز و… این بازی را عرضه کند، و حالا با حضور موبایل های پیشرفته و هوشمند تر بازی کالاف دیوتی وارد این اسمارت فون ها شد و الان ما به اسم کالاف موبایل آن را میشناسیم! کمپانی سازنده بازی Call of Duty Mobile ، اکتیویژن ” Activision ” میباشد که به صورت رایگان این بازی خارق العاده اش را در گوگل پلی برای اندروید عرضه کرده است. بازی Call of Duty Mobile دیگر مانند نسخه های کنسولش یک بازی  داستان محور نمیباشد بلکه سازنده این بازی کالاف موبایل را یک بازی حالت شوتر اول شخص و بتل رویال ساخته است که اوایل عرضه شدنش یک بازی جذاب و حتی گرافیک آنچنانی نبود! حالا پس از گذشت 2 سال از عرضه شدن این بازی شما با یک بازی با گرافیکی خارق العاده و چشم نواز رو به رو میشوید. برای بازی کردن در این بازی شما دو دسته از حالت های بازی را در اختیار دارید که نام آن ها به ترتیب ” مولتی پلیر ” و ” بتل رویال ” میباشد که هر کدام از این دسته ها حالت ها مختلفی را برای بازی کردن دارد که میتوانید به صورت دلخواه آن هارا انتخاب و به بازی کردن بپردازید!

بازی Call of Duty Mobile از وجود طیف گسترده ای از مپ ها در بخش مولتی پلیر بهره مند میباشد که هربار شما با بازی کردن این حالت به هیچ وجه کسل و بی حوصله نمیشوید! همانطور که خیلی از شما گیمر های دوست داشتنی میدانید، حالت بازی کردن مولتی پلیر اول شخص میباشد پس سازندگان بازی طراحی فوق العاده ای در حالت اول شخص ” FPP ” پیاده سازی کرده است که هر دفعه بازی کردن در این بازی شمارا به وجد می آورد! اما حالا سراغ بخش بتل رویال میرویم، جایی که Call of Duty Mobile شاهکاری عظیم در این بخش به وجود آورده است! شما در یک مکان میروید وصبر میکنید تا بازیکنان به تعداد 100 نفر برسند و پس از این، بازی با شروع یک انیمیشن فوق العاده همانند بازی کالاف دیوتی وارزون شمارا وارد محیطی میکند که تنها قانون آن زنده ماندن است! شما پس از فرود بر روی زمین باید خانه ها و کلبه هارا بگردید و اسلحه هایی که وجود دارند را بردارید و هر دشمنی را که دیدید آن را به رگبار ببندید! بازی تا جایی ادامه پیدا میکند که تنها یک بازیکن در این محیط زنده بماند و تنها آن بازمانده از این جنگ هیجان انگیز برنده میشود!

شما در حالت بتل رویال میتوانید با انتخاب خود به دو حالت سوم شخص و اول شخص بازی کنید و حتی با تصمیم خودتان میتوانید به سه روش اسکواد،دابل و تک نفره بازی کنید! ما در بازی Call of Duty Mobile به طیف گسترده ای از اسلحه ها و سلاح های سرد دسترسی دارید که میتوانید به تعداد 5 عدد آن هارا انتخاب کنید و با سیستم قدرتمند شخصی سازی و ارتقایی اش ، اسلحه خود را با کارت هایی که دارید ارتقا دهید،آن را شخصی سازی کنید و از همه مهم تر اسلحه خود را با اتچمنت هایی که در دسترس دارید مجهر تز و پیشرفته تر کنید! و در دراپ باکس هایی که حین بازی کردن برایتان می افتد اسلحه خود را بردارید و برای آشوب در این بازی به سراغ دشمان بروید و صدای ترسناک اسلحه خود را به گوش دیگر بازیکنان برسانید و ترس وحشتناکی را در دل آن ها به وجود بیاورید! بازی Call of Duty Mobile از تعداد بسیار زیادی کاراکتر پشتیبانی میکند که میتوانید با بازی کردن و خرید مقادیر بازی از گردونه ها و پیشنهاد هایی که برایتان می آید کاراکتر، اسکین اسلحه و … خریداری نمایید! شما در این بازی به تنظیمات گسترده ای دسترسی دارید که میتوانید نسبت به راحتی و عملکرد خودتان آن هارا تغییر بدهید و تاثیر این تغییرات را در بازی خود ببینید.!  پس  اگر شماهم از دسته بازی های اکشن خوشتان می آید و حتی دنبال یک بازی بتل رویال به این خفنی هستید و بازی کالاف موبایل را تجربه نکرده اید، به هیچ وجه این بازی بینظیر و خارق العاده را از دست ندهید و همین الان آخرین آپدیت این بازی را از دانلود باکس گیمی روید دانلود و نصب نمایید و ساعت ها و روز ها خود را سرگرم این بازی گرافیکی کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات چیت :
– نمایش تعداد دشمن، نشان دادن سلامت دشمن، نشان دادن فاصله دشمن، رنگ سلامتی دشمن، هد شات، یک ضربه کشتن، گسترش و افزایش نیرو، افزایش سرعت، تغییر فوری اسلحه، تیراندازی سریع و … 

نکات تکمیلی و مهم :
1 – بازی فقط برروی دستگاه های قوی اجرا می شود – اگر دستگاه متوسط رو به پایین دارید اصلا بازی را دانلود نکنید
2 – در صورتی که بازی شما در loading می ماند و روی 99 درصد گیر می کند، مشکل از بازی نیست و به اینترنت شما مربوط میشود – برنامه گذر از تحریم خود را فعال کنید!
3 – برای جلوگیری از پریدن اکانت شما و پیشرفت تان حتما بازی خود را روی حساب فیسبوک ذخیره کنید.
4 – دادن دسترسی به حافظه را فراموش نکنید / از تنظیمات گوشی به بازی همه دسترسی های لازم خصوصا دسترسی به حافظه را بدهید …

نکات تکمیلی و مهم:
1 – از آپدیت 1.0.43 بازی به صورت یکپارچه مخصوص همه پردازنده ها عرضه شده و دیگر خبری از نسخه های جداگانه ARM و ARM64 نخواهد بود + پیش نیاز بازی اندروید 5.0 شده است!
2 – نسخه گیمی روید مخصوص همه پردازنده های 32 بیتی و 64 بیتی است!
3 – برای نصب این بازی که با فرمت ( XAPK ) میباشد باید از برنامه زد آرشیو که داخل سایت هم هست استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. اپدیت کالاف و چیت رو در سایت بذارید

    1. سلام فعلا نسخه جدید مود موجود نیست.

  2. از اطلاعات ممنونم ببخشید

  3. سلام من وقتی که ۳ تا چیت فعال می کنم از بازی می ره بیرون وقتی که وارد می شم مولتی کار نمی کنه اگر بره تو مولتی وقتی که کیل میزنم خودم هم می میرم فقط تا الان ۳ تا از اکانت هام بن شده باید چه کار کنم؟ میشه راهنمایی کنید.

    1. سلام بیشتر از سه تا همزمان فعال نکنید.

  4. سلام ببخشید چند تا چیت میشه فعال کرد ؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      کاربر عزیز سلام ، لطفا بخش اطلاعات پایین باکس دانلود را مشاهده نمایید

  5. سلام میشه آپدیت نسخه هک کالاف بزارید و به چیت قابلیت اسکین هک و گان هک اضافه کنید🙏

    1. سلام هنوز نسخه مود جدیدی در دسترس نیست.

  6. سلام بروز رسانی آمده لطفا مود رو بسازید

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام ، ممنون بابت اطلاع رسانی قرار میدیم

  7. فقط میگم که این چیت قسمت aim فقط در مولتی کار میکنه و در battle Royale کار نمیکنه

  8. و قسمت fast reload و دیگر قسمت ها کار نمیکنه چیکار کنم

    1. مهرداد (نویسنده)

      بنیامین جان سلام وقتت بخیر. درمواقع اون موارد درحال بروز رسانی هستش و کار نمیکنه ، لطفا در بازی از اکانت اصلی استفاده نکنید و جوری بازی کنید که متوجه مود شما نشوند

      1. چشم . ممنون

  9. سلام خسته نباشید. خیلی هم چیت خوبیه . فقط گوشی من شیاومی هست و اندروید ۱۳ میگم که برای قسمت نرم افزاری گوشی مشکلی ایجاد نمیکنه؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      نسخه مود هیچ خرابی برای موبایل شما ایجاد نمیکند اما با اندروید 13 شما ممکن است سازگار نباشه و شاهد کرش باشید.

  10. چطور چیت رو فعال کنم؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      محمد جان سلام ، در حین اجرای بازی گوشه بالا سمت چگ علامت گرد مانند را فشار دهید تا منوی مود باز شود.

  11. حسن باریکانی

    پول هاش بی نهایت هست

  12. لعنتی چه آنتی بنی داره در عرض یه بتل رفتن بن ۷ روزه کرد منو😂😂 حیف اون ۲ گیگ و نیمم:) ارزش تجربه کردنو داشت ولی ممنون از سایت خوبتون

  13. سلام خسته نباشید خواستم بدونم که c و cp هم بینهایت هست

    1. سلام خیر

  14. اقا اول این ک زیپ و نصب کردم از چ فایلی باید استخراج بشه؟ لطفا جواب بدین ):♡

    1. سلام برنامه مورد نظر برای استخراج قرار گرفته است.

  15. چرا دان نمیشه؟

    1. سلام گاهی سرور شلوغ میشه و امکان دانلود نیست. اکنون مشکل برطرف شده و میتونید دانلود کنید.

  16. بن داره یا نه

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام. با اکانت اصلی بازی نکنید!!

  17. امیر بوعذار

    ی توضیح کامل راجع به مگا مود و توضیح کامل تری از اون بگید ممنون میشم ایم بات بیصدا داره و...

    1. مهرداد (نویسنده)

      کاربر عزیز سلام. مشخصات مود و توضیحات مهم همگی در بخش اطلاعات اومده شما و دیگر افرادی که این کامنت رو میخونید بدونید از این به بعد ما همه مشخصات و دستور عمل هارا در بخش اطلاعت پایین دانلود باکس قرار میدیم ( کامنت های از این قبیل دیگر نه پذیرفته میشود و نه جواب میدهیدم ) موفق باشید.

  18. بن میکنه

  19. کلا خارج از بحث مود نشدنش. دیتای بازی مود مشکل داره.یعنی اگه چیت رو فعالم نکنی خود بازی توی‌ این نسخه مودی که گذاشتید بعد ده دقیقه میندازتون بیرون میگه دیتای بازی با مجوزهای ما هماهنگی نداره یه همچین چیزی.

    1. دوست عزیز بازی با اندروید 12 چک و تست شده! مشکلی دیده نشد!

  20. اگه میشه ارتش جیبی ۲ مود رو بزارید

    1. سلام بررسی میشه

آثار دیگر Activision Publishing, Inc.