خانه / بازی / دانلود بازی OWRC: Open World Racing
OWRC: Open World Racing OWRC: Open World Racing

OWRC: Open World Racing

محبوبیت 88%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.054
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Free Square Games
  • امتیاز
    3.7
  • رای
    +3.000
  • دانلود
    +500K
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    600MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی OWRC: Open World Racing

OWRC: Open World Racing – مسابقات جهان باز ماشینی، یک بازی مهیج و خوش ساخت از Free Square Games برای اندروید میباشد که امروز برای اولین بار در ایران قصد داریم این بازی هیجانی را برای شما گیمر های عاشقانه مسابقات ماشینی معرفی و در آخر این بازی را از دانلود باکس زیر دانلود نمایید و بار دیگر شمارا به وجد بیاوریم! پس برای ادامه همراه گیمی روید باشید. بازی OWRC: Open World Racing یک بازی شبیه ساز مسابقاتی میباشد که منتظر شما برای به آتش کشاندن جاده هایش میباشد! در این بازی شما فیزیک ماشین فوق العاده واقع گرایانه و مکانیک دریفت را تجربه می کنید! و مانند راننده واقعی مسابقه خیابانی احساس می کنید! با عجله از 100 کیلومتر مربع جهان باز پرهیز کنید و از ترافیک اجتناب کنید یا در رویدادهای مسابقه ای چالش برانگیز در برابر مسابقات خیابانی معروف از سراسر جهان شرکت کنید. گران ترین و سریع ترین ماشین ها را سوار شوید و رانندگی کنید! بازی OWRC: Open World Racing یک شبیه ساز مسابقه جهان باز واقع بینانه است که به شما این فرصت را می دهد. از ماشین ساده شروع کنید و ارسال را به دریفت سریع ترین ماشین دنیا به ارزش میلیون ها دلار تمام کنید…!! وقت آن است که موتور خود را روشن کنید و مسابقات خیابانی را به آتش بکشید! به جزیره هاوایی خوش آمدید، بهشت ​​مسابقه‌ای که در آن قدرتمندترین ماشین‌ها و باتجربه‌ترین مسابقه‌دهنده‌ها در مسابقات مسابقه‌ای بی‌شمار برای عنوان راننده برتر می‌جنگند.

بازی هیجان انگیز OWRC: Open World Racing  به شما احساس آدرنالین، بوی سوختن لاستیک های وسیله نقلیه دریفت و گوش دادن به صدای موتور بالا که در بالاترین RPM کار می کند را می دهد! این شما هستید که در جاده به دنبال عنوان قهرمانی در میان مشهورترین رانندگان جهان هستید! هر جاده ای از این جهان باز متعلق به شماست تا کاوش کنید، مهارت مسابقه خیابانی را به دست آورید و به رتبه های برتر صعود کنید! از ویژگی های بازی هم میتوانیم به  گرافیک سطح بالا همانند کنسول ها، داشتن بیش از 100 کیلومتر مربع جهان باز عظیم، وسایل نقلیه ترافیکی ،  مکانیک دریفت هیجان انگیز، داشتن بسیاری از رویدادهای مسابقه ای، طیف وسیعی از خودروها و مدل ها، پشتیبانی از گیم پد و.. اشاره نمود!  مهارت های رانندگی فوق العاده و ماشین های شگفت انگیز خود را به همه نشان دهید! با حالت دوربین بازی، ماشین را به دریفت بفرستید و از دیوانه‌ترین لحظات عکس بگیرید، از هشتگ #OWRC استفاده کنید و به دوستانتان اجازه دهید تا ببینند چقدر باحال هستید!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( خرید رایگان + باز کردن قفل سفارشی سازی ها + بدون تبلیغات )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. آپدیت اومده

    1. سلام دوست عزیز از اطلاع رسانی تون سپاسگزاریم. بزودی نسخه جدید قرار خواهد گرفت.

  2. نسخه مود و اصلی رو نصب کردم هر بار یکی رو نصب میشدن میرفتم تو می‌پرید بیرون مشکلش از چیه ؟ گوشیم که مشکل نداشت بازی مشکله داره بررسی کنید

    1. مهرداد (نویسنده)

      نسخه مود حالا هیچی نسخه اصلی از گوگل گرفتیم و قرار دادیم اگر بالا نمیاد مشکل از سمت خودتونه علی جان

  3. لطفا نسخه 1.023 رو به همراه مود بذارید ممنون

    1. سلام دوست عزیز بزودی قرار میگیره. با تشکر از همراهی شما

آثار دیگر Free Square Games