خانه / بازی / دانلود بازی Drift Legends: Real Car Racing
Drift Legends: Real Car Racing Drift Legends: Real Car Racing

Drift Legends: Real Car Racing

محبوبیت 85%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.9.28
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Black Fox Entertainment Studio
  • امتیاز
    3.9
  • رای
    +64.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    447MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Drift Legends: Real Car Racing

Drift Legends: Real Car Racing – افسانه رانش : مسابقه ماشین واقعی یک بازی فوق العاده خوش ساخت و سرگرم کننده در سبک بازی های دریفت و رانندگی از Black Fox Entertainment Studio میباشد که با الهام از چاشنی رکینگ به سراغ شما آمده است! امروز در سایت گیمی روید ما تصمیم داریم تا عنوان جذاب Drift Legends: Real Car Racing را برای شما عاشقانه ماشین و دریفت معرفی نماییم و در نهایت آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس قرار بدهیم! این بازی تجربه مسابقه دریفت نهایی برای هر موتورهدی است که به دنبال یک ماجراجویی پر از آدرنالین است. ساعت ها در مسیرهای سه بعدی زیبا حرکت کنید و با شرکت در رویدادهای آنلاین به یک راننده لیگ حرفه ای دریفت تبدیل شوید. با استفاده از حالت بازی Ghost Multiplayer، دوستان خود را به چالش بکشید یا با افراد غریبه از سراسر جهان روبرو شوید و ببینید چه کسی می تواند با مهارت های دریفت دقیق خود در صدر جدول امتیازات بین پلتفرم قرار گیرد. Drift Legends: Real Car Racing  یک تجربه رانندگی واقع گرایانه فراموش نشدنی را ارائه می دهد که نمی خواهید از دست بدهید! این بازی یک بازی عالی برای هر کسی است که تا به حال رویای یک دریفت کننده ماشین را در سر می پروراند. با گرافیک سه بعدی خیره کننده و فیزیک واقع گرایانه می توانید ماشین رویایی خود را سفارشی کنید و سبک دریفت منحصر به فرد خود را ایجاد کنید.

این بازی هنر دریفت کردن ماشین را به ارتفاعات جدیدی می برد و به بازیکنان این فرصت را می دهد تا با رقبای خود در سراسر جهان رقابت کنند و بهترین حرکت خود را با هر دور موتور به نمایش بگذارند. این بازی مسابقه‌دهنده را در همه به نمایش می‌گذارد، زیرا آنها حلقه‌های بدلکاری غیرممکن را تکمیل می‌کنند و با آن مبارزه می‌کنند تا پادشاه یا ملکه دریفت شوند. این یک بازی شبیه ساز مسابقه ای فوق واقعی است که رفتار ماشین را به سطح جدیدی می برد. این بازی با ارائه بیش از 40 ماشین دریفت سه بعدی با جزئیات دقیق با صداهای واقعی موتور، توربوشارژر و موارد دیگر، به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا سواری خود را با رنگ‌ها و رینگ‌های منحصربه‌فرد شخصی‌سازی کنند. Drift Legends: Real Car Racing  همچنین با حالت Ghost Multiplayer خود رقابت شدیدی را ارائه می دهد که با یک تابلوی امتیازات آنلاین کامل می شود که در آن می توانید مهارت های خود را به رخ جهانیان بکشید و دیگران را برای رقابت به چالش بکشید. این بازی به گیمرها اجازه می دهد تا هیجان دریفت را مانند قبل احساس کنند. بازی بهترین تجربه رانندگی با ماشین را به شما می دهد! ماشین های قدرتمند را سفارشی کنید و هنگام حرکت در مسیرهای دقیق با چیدمان های منحصر به فرد، قدرت، وزن و تعادل را احساس کنید.

بازی دریفت خود را در حالت شغلی به سطح بعدی ببرید، جایی که می‌توانید تجربه دریفت بیشتری کسب کنید، دستاوردها را فتح کنید و قفل ماشین‌های خاصی را که در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌کنید باز کنید. علاوه بر این، در رویدادهای روزانه بازی کنید تا قطعات تیونینگ قدرتمندتر و ماشین های مخفی را بدست آورید! Drift Legends یک ماجراجویی دریفت برتر را ارائه می دهد که شبیه هیچ چیز دیگری نیست. Drift Legends یک باشگاه انحصاری با هدف بزرگ است: ارائه بهترین تجربه مسابقه دریفت موجود. با طراحی پیشرفته ما که دارای گرافیک سه بعدی واقع گرایانه است، می توانید ماشین مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به مسیرها بروید، به عنوان یک مبتدی شروع کنید و تا سطح حرفه ای بالا بروید. حالت عکس منحصر به فرد بازی به شما امکان می دهد عکس های شیک اتومبیل خود را با همه ضبط کرده و به اشتراک بگذارید. و این همه چیز نیست – Drift Legends با ویدیوی پخش مسابقه دریفت خود تمام می شود – ویدیویی که توسط هواپیمای بدون سرنشین با کیفیت فول اچ دی فیلم گرفته شده است – اطمینان حاصل کنید که می توانید هر زمان که بخواهید تجربیات خود را بازسازی، مرور و پخش کنید!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پول بینهایت + حذف تبلیغات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *