خانه / بازی / دانلود بازی Road Redemption Mobile
Road Redemption Mobile Road Redemption Mobile

Road Redemption Mobile

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    12.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Pixel Dash Studios LLC
  • امتیاز
    3.0
  • رای
    +1.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +18
  • حجم
    +1GB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Road Redemption Mobile

Road Redemption Mobile – جاده رستگاری یک بازی هیجانی و مسابقه ای در کنار گیم پلیی اکشن و رکینگ که اینبار توسط Pixel Dash Studios LLC ساخته شده است و طبق معمول گیمی روید که همیشه دوست داران شما گیمر های علاقه مند به چنین سبک بازیی هایی هست، اینبار عنوان خوش ساخت و جذاب Road Redemption Mobile را برای شما آورده ایم! بازیی که شما با موتور های گوناگون به مسابقه میپردازید و در کنار این مسابقه باید حریفان خود را با سلاح ها و وسایل دیگر به کشتن بدید، در کل خلاصه بگوییم شما فقط نباید پیچ هارا رد کنید و به خط پایان برسید بلکه باید از خطرات حریفان دوری کنید و برعکس شما به انها آسسیب بزنید تا نخست برنده این بازی شوید! در واقع حضور سبک اکشن در کنار رکینگ باعث شده تا این بازی متفاوت بنظر برسد که در ادامه بیشتر با این بازی آشنا میشویم. Road Redemption Mobile راهی هیجان انگیز برای تجربه دنیای مسابقه های رزمی، نگرش پانک راک و هیجانات پسا آخرالزمانی ارائه می دهد! گروه موتورسیکلت خود را در یک سفر حماسی در سراسر کشور رهبری کنید و با دشمنان خود در نبردهای رانندگی شدید مسابقه دهید.

با استفاده از هر چیزی که در دنیای Road Redemption Mobile پیدا می کنید، از سلاح های وحشی گرفته تا بسته های قدرتمند نیترو، بر حریفان خود پیشی بگیرید. از یک تجربه هیجان‌انگیز خشم جاده‌ای، کامل با باس‌های بزرگ و شیرین کاری‌های دیدنی لذت ببرید – همه چیز درباره بقا است! امروز برای یک ماجراجویی باورنکردنی آماده شوید! این بازی مبارز اکشن مورد انتظار، تلاش حماسی نهایی را به بازیکنان پیشنهاد می‌کند – کشف هویت قاتل مرموز و دریافت جایزه بزرگ. بازیکنان باید راه خود را از طریق باندهای دشمن و قلمرو متخاصم برای هر گونه شانس موفقیت در این تلاش واقعا حماسی بجنگند. مخاطرات نمی‌تواند بالاتر باشد، زیرا ده‌ها باند دوچرخه‌سوار رقیب هدف خود را مدعی ادعای آن برای خود کرده‌اند. این به شما بستگی دارد که آنها را از بین ببرید و مهارت های خود را به عنوان یک قهرمان Road Redemption ثابت کنید. در این بازی شما مسابقه‌ای سرکش با عناصر RPG دارید که به شما امکان می‌دهد شخصیت و موتور خود را برای تکمیل ماموریت‌ها و ارتقاء سلاح‌ها برای هر دویدن شخصی‌سازی کنید.

همانطور که در جاده‌های خطرناک مسابقه می‌دهید و ترورها، سرقت‌ها و ماموریت‌های چالش‌برانگیزتر را در طول مسیر انجام می‌دهید، هزینه بسیار بالایی دارد – از پول خود برای خرید افزایش‌های میان‌دوره استفاده کنید! مطمئن شوید که در حین حرکت تجربه جمع آوری کنید تا برای هر زمان که به ناچار گرد و غبار را گاز می گیرید، به ارتقاهای قدرتمندتر مجهز شوید. با سیستم جمع‌آوری و سفارشی‌سازی Road Redemption Mobile، در کمترین زمان ممکن به یک نیروی محرکه غیرقابل توقف در جاده تبدیل خواهید شد! Road Redemption Mobile گیم‌پلی عمیق را به سطح بعدی می‌برد و درخت مهارتی عظیم و قابل گسترش با سلاح‌های شرورانه‌ای را که برای مبارزه طراحی شده است، ارائه می‌کند. غارت ها را از طریق مسابقات مملو از اکشن و موانع باز کنید تا شخصیت، دوچرخه و زرادخانه خود را ارتقا دهید. برای یک سیستم مبارزه با موتور سیکلت چالش برانگیز با چنگ زدن، مقابله، لگد، ضربات انتقادی و موارد دیگر آماده شوید! این بازی قطعاً چیزی شبیه Mario Kart نیست – همه چیز Twisted Metal است که برای بازی های جاده ای باورنکردنی در آنجا متحول شده است! در این بازی در واقع راهی عالی برای دریافت تعمیرات مسابقه موتور سیکلت خود از هر نقطه است دارید. با یک بار خرید، می توانید به نسخه کامل ارتقا دهید و ساعت های بی پایانی از گیم پلی هیجان انگیز را تجربه کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

همه موارد پولی خریداری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *