خانه / بازی / دانلود بازی YoYa: Busy Life World
YoYa: Busy Life World YoYa: Busy Life World

YoYa: Busy Life World

محبوبیت 87%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.13
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    YoYa World
  • امتیاز
    3.7
  • رای
    +100.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    612MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی YoYa: Busy Life World

YoYa: Busy Life World – YoYa : مشغول زندگی جهان یک بازی مدریت شهری و شبیه سازی و البته کودکانه و فانتزی با فضایی رنگارنگ از YoYa World برای اندروید میباشد که با الهام از سبک های شبیه سازی و واقع گرانه و همچنین چاشنی فضایی کودکانه و رنگارنگ دوستانه به شما عنوانی چنین را میدهد! امروز هم آخرین نسخه اش در دستان شما قرار گرفته است و ماهم قصد معرفی اش را برای شما دوستان گیمی رویدی داریم. این یک بازی آموزشی بسیار مفید برای سنین 3 سال به بالا است. بازیکنان هنگام شرکت، زندگی جدیدی با شخصیت های فانتزی خواهند ساخت. اگرچه او فقط در فعالیت های معمولی در زندگی روزمره شرکت می کند، یویا جذابیت بسیار قوی دارد. در اینجا، شما می توانید زندگی که می خواهید. سبک خود را انتخاب کنید، در فعالیت ها با مردم شرکت کنید، یک شریک زندگی پیدا کنید و خانواده خود را بسازید. این بازی بسیار آموزشی است و به بهبود درک فعالیت های زندگی مشترک کمک می کند. بازی YoYa: Busy Life World به بازیکنان اجازه می دهد تا آواتارهایی برای بیان شخصیت خود داشته باشند. شما می توانید تمام قسمت های صورت شخصیت مانند چشم ها، بینی، دهان، ابروها، مدل مو و… سپس لباس را انتخاب کنید. لباس های مختلفی در کمد لباس وجود دارد یا می توانید برای غنی سازی آن بیشتر بخرید.

سوئیت های مختلفی برای مناسبت های مختلف طراحی شده است. به عنوان مثال، لباس فرم برای رفتن به مدرسه، لباس برای رفتن به مهمانی، لباس عروس برای عروسی شما. شخصیت های زن یا شخصیت های مرد به خوبی طراحی هایشان دیده0ک می شود. با این اوصاف، هیچ فعالیت واقعی در زندگی وجود ندارد که YoYa: Busy Life World در بازی گنجانده نشده باشد تا شما در آن شرکت کنید. از یک دختر، دانش آموزی برای شرکت در درس به مدرسه رفته تا فعالیت های ورزشی، بسکتبالیست ها، هواداران. سپس به مهمانی بپیوندید، به خرید بروید، به سالن زیبایی بروید، … به خصوص فعالیت های یافتن شریک زندگی و تشکیل خانواده. از طریق سیستم شکلک منحصر به فرد با بازیکنان دیگر تعامل داشته باشید.از نظر گرافیکی چیزی برای انتقاد وجود ندارد. اگرچه این فقط گرافیک دو بعدی است، اما نقاشی های دقیق و شیک مانند کمیک ها بسیار زیبا هستند. شخصیت های الهام گرفته از چیبی مطمئناً بازیکنان را عاشق YoYa: Busy Life World خواهند کرد. ترکیب رنگ فوق العاده غنی است. رنگ‌های روشن عمدتاً به هر کسی که شرکت می‌کند، حس تازگی می‌دهد. من مطمئن هستم که با دنیای YoYa: Busy Life World احساس آرامش خواهید کرد.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو + خرید موارد پولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. مو شده ی این بازی نیستتتتت لطفا مود شده اش رو بسازید من نیاز دارمممم

  2. نمیشه بروز رسانی رو بزارین؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بابت تاخیر در اپدیت عذرخواهی میکنم درخواستی ها بالاست

  3. سلام خسته نباشید لطفا آپدیت این بازی رو بزارید و لطفا بازی my town world mega doll city را مود در سایت خوبتون بزارید خیلی ممنون

    1. سلام وقت بخیر درخواست هاتون بررسی خواهد شد با تشکر

  4. خیلی خوب بود فقط لطفا آپدیتش رو بزارید

    1. سلام دوست عزیز بزودی نسخه جدید قرار خواهد گرفت. با تشکر

  5. خوب بود دوسش داشتم

  6. به تو هیچ ربطی نداره

    عالیه فقط طول می‌کشه تا دانلود کنه

  7. خیلی بدت هی منو از بازی میندازه بیرون

    1. برای من رمز ارز میاره!

  8. عالی بود خیلی لذت بردم