خانه / بازی / دانلود بازی Nuclear Day Survival
Nuclear Day Survival Nuclear Day Survival

Nuclear Day Survival

محبوبیت 66%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.124.5
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Somnium Fabri
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    +16.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +18
  • حجم
    347MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Nuclear Day Survival

Nuclear Day Survival – بقای روز هسته ای عنوانی داستان محور از وقایع وجود یک جنگ هسته ای میباشد که افرادی از این جنگ جان سالم بدر برده اند و شما باید با خط داستانی این بازی کاراکتر را به مراحل بالاتر ببرید. بازیی که توسط  Somnium Fabri ساخته شده است و همانطور که گفته شد یک یازی ماجراجویانه و بقا میبیاشد که در کنار گیم پلیی اکشن و داستان محور توانسته است به یک عنوان خوش ساخت تبدیل شود! امروز هم همانند دیگر روز ها به درخواست شما گیمر های همیشگی، آخرین نسخه این بازی را برای معرفی آماده کرده ایم که در ادامه بیشتر به این موضوع میپردازیم. پس همراه گیمی روید باشید. زمینه سقوط جهان در آخرالزمان را در Nuclear Day Survival تجربه کنید. این بازی داستان نیروگاه های هسته ای بزرگ جهان را شبیه سازی می کند که منفجر شده اند. فاجعه هسته ای رخ داد که باعث مرگ و میرهای بی شماری شد، اما هنوز هم بازماندگانی هستند و بازیکن یکی از آنهاست.

حیوانات نیز رادیواکتیو هستند و تهاجمی می شوند و بازماندگان را هدف حمله قرار می دهند. زندگی در یک محیط خطرناک، گرد و غبار فلزات سنگین در هوا پرواز می کند اگر در معرض آن قرار بگیرید، هر لحظه جان خود را از دست خواهید داد. امید خود را از دست ندهید، بازماندگان دیگری را پیدا کنید و جامعه انسانی را دوباره متحد کنید. منابع بقا را پیدا کنید و با دشمنان مبارزه کنید. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، اولین خطری که با آن روبرو هستید، یافتن منبع اکسیژن برای زنده ماندن است. جو دیگر مثل قبل عادی نیست، مردم همیشه مجبورند ماسک ضد گاز بزنند. اما در بازی Nuclear Day Survival  چند آیتم پیش فرض اولیه را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. با این حال، آنها محدود هستند و به سرعت تمام می شوند. اگر می خواهید به زندگی ادامه دهید، خودتان بروید بیشتر پیدا کنید. همیشه در اطراف شما دشمنان پنهانی وجود دارند، آنها به شما حمله کرده و شما را خواهند خورد. برای جلوگیری از آن باید مبارزه کنید. به دنبال مواردی باشید که می توانند به سلاح تبدیل شوند. بقا و مبارزه دو وظیفه مهم هستند که به شما القا شده است!

با پیروی از سیستم ماموریتی که Nuclear Day Survival ارائه می کند، بازیکنان دائماً در حال کشف سرزمین های جدید هستند. با عبور از بسیاری از ساختمان های متروکه، اجساد خشک شده وجود دارد. خانه ها را به راحتی نادیده نگیرید زیرا می توانند وسایل مورد نیاز شما را در خود جای دهند. موارد مفید را در کوله پشتی خود جستجو و جمع آوری کنید. بازیکنانی که به سطح مشخصی برسند نیز جوایزی دریافت خواهند کرد. به تدریج، تجهیزات شما حرفه ای تر می شود، تیمی که جمع می کنید نیز بزرگتر می شود. Nuclear Day Survival دارای گرافیک سه بعدی با حرکات واقعی است. آنها با رنگ های تیره طراحی شده اند و به افزایش واقع گرایی دنیای آخرالزمانی کمک می کنند. زمینه مدام در حال تغییر است، نه به طور کسل کننده ای تکراری. علاوه بر این، صدا نیز یک عامل برجسته برای این بازی است. موسیقی پس‌زمینه باعث ایجاد انگیزه در بازیکنان برای حرکت به جلو می‌شود. به خصوص هنگام مبارزه، صدای سلاح ها و حملات باعث جذب بیشتر بازیکنان می شود. همه با هم ترکیب شده اند تا یک فضای سرگرمی عالی ایجاد کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. بابا اصلا هیچ مجوزی نمیخواد هیچ مجوزی نیست اصلا مود نیست چرا دروغ میگید

    1. سلام دوست عزیز بخش اطلاعات رو مطالعه کنید. اصلا نیاز به این چیزا نیست.

  2. اصلا منو نمی‌بینم مجوز هم که نشون نمیده یکم خلاصه بکنی ممنون میشم اسم تنظیمات اینگلیسی بگین لطفا

    1. سلام مشخصات مود: خرید رایگان

  3. لطفا جواب بدید

    1. مهرداد (نویسنده)

      آرمین جان سلام. اگر درباره مود منو سوال دارید باید خدمتتون بگم که برای اجرا باید وارد بازی بشید و دسترسی نمایش پنجره را موقع اجرا حالا چه به صورت دستی در تنظیمات بخش برنامه ها / انتخاب بازی و سپس بخش دسترسی و دادن اجازه نمایش پنجره اضافی بدهید و یا در ین اجرای بازی با نمایش اجازه دسترسی گزینه بله یا yes را بزنید و سپس در گوشه بالای بازی سمت چپ یا راست شکلی دایره ای را دارید که باید روش بزنید و گزینه هارا انتخاب نمایید.

      1. سلام امکانش هس نحوه فعال سازی مود بازی رو به صورت یه کلیپ قرار بدید؟

        1. مهرداد (نویسنده)

          سلام. اموزشی برای اجرا نمیخاد کافیه دانلود و نصب کنید و مجوز هایی که میخاد رو بدید همین.

  4. حمیدرضا دستورانی

    مود نیست

    1. سلام باید مود منو رو فعال کنید.

      1. چطور مود منو رو فعال کنم؟

      2. میشه بیشتر توضیح بدید

        1. سلام مشخصات مود ویرایش شد : خرید رایگان