خانه / بازی / مسابقه / دانلود بازی No Limit Drag Racing 2
No Limit Drag Racing 2 No Limit Drag Racing 2

No Limit Drag Racing 2

محبوبیت 88%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.7.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Battle Creek Games
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +60.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    295MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی No Limit Drag Racing 2

No Limit Drag Racing 2 – بدون محدودیت درگ مسابقه 2 نام یک بازی فوق العاده جذاب و مسابقه ای از Battle Creek Games میباشد که برای اندرویدی ها عرضه شده است و ماهم امروز برای اولین بار قصد داریم تا این بازی خوش ساخت و گرافیکی را برای شما گیمر هایی که به بازی های مسابقه ای و درگ علاقه مند هستید معرفی نماییم! جایی که فقط عاشقانه بازی های ریسینگ و درگ آن را درک میکنند و با کیفیت خوش ساخت بازی به وجد می آیند! به طوری که بازی No Limit Drag Racing 2 هیجان انگیزترین بازی مسابقه ای تا کنون است. سازندگان فوق العاده با استعداد این بازی را از سراسر جهان طراحی می کنند. این تایید کرده است که کیفیت این بازی کاملا تضمین شده است. تمام ویژگی ها و سیستم های تنظیم کاملاً طراحی و توسعه یافته اند. تمامی حالت های فیزیکی به همراه سایر مکانیک ها، بی نقص و بسیار برتر از نسخه های قبلی هستند.

این نسخه را فوراً تجربه کنید تا تمام چیزهای خارق العاده ای را که بازی به ارمغان می آورد احساس کنید.سیستم بازی وقتی به تجربه ملحق می‌شوید و بازی No Limit Drag Racing 2 را کاوش می‌کنید، تمام سفارشی‌سازی‌ها را برای بازیکن فراهم می‌کند. شما آزاد هستید که بسته به خواسته‌های خود ماشین‌های مسابقه‌ای را از طریق سیستمی که شامل بسیاری از ماشین‌های مسابقه قانع‌کننده است انتخاب کنید. بنابراین هر بازیکنی به راحتی می تواند به صورت خودکار ظاهر ماشین خود را به روشی ساده کنترل کند. ماشین شما با دست خود بازیکن طراحی و سفارشی خواهد شد. زمانی که بازیکنان در مسابقات شرکت می‌کنند، این حس فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند.سیستم بازی همچنین میلیون ها ترکیب مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا به هر بازیکنی غنا و تنوع بدهد. از این طریق، هر بازیکنی می تواند به راحتی ماشین را با توجه به ترجیحات و خلاقیت خود دریافت کند.

هر بازیکن باید در مسابقاتی که توسط سیستم بازی سازماندهی شده است شرکت کند تا با سایر بازیکنان در سراسر جهان رقابت کند. هدف همه بازیکنان چیزی جز جام ها و قهرمانی در مسابقاتی که در آن شرکت می کنند نیست.No Limit Drag Racing 2 به هر بازیکن حالت بازی مطلوبی می دهد، حالت تبادل آنلاین که از طریق این حالت بازی می توانید به راحتی با بسیاری از بازیکنان در سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و با آنها تعامل داشته باشید. این به شما کمک می کند با بسیاری از بازیکنان دیگر دوست شوید. علاوه بر این، از طریق این حالت، همه بازیکنان می‌توانند به راحتی تیم‌های مسابقه‌ای قدرتمند خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی در هر نقطه از جهان تشکیل دهند.هنگام شرکت در No Limit Drag Racing 2، همه بازیکنان می توانند تمام پارامترها و سیستم های ماشین خود را کنترل کنند. از طریق این کنترل می توانید ماشین مسابقه ای خود را در مسیر درست هدایت کنید و با خیال راحت به خط پایان برسید.

سیستم تنظیم موجود در این بازی تقریبا نامحدود است. حتی بسیاری از سیستم های تنظیم عمیق تر در سیستم بازی ادغام شده اند. همه این عوامل شما را در مشارکت در تجربه و کاوش در بازی به طور موثر و راحت پشتیبانی می کند.تمام موتورهای ماشین های مسابقه ای موجود در No Limit Drag Racing 2 به شدت ارتقا یافته اند. در نتیجه، ماشین مسابقه شما نیاز به اصلاح دائمی دارد. پس از هر تغییر، ماشین مسابقه ای شما کمی در توانایی خود برای رقابت تغییر می کند. اگر می خواهید بهترین عملکرد ماشین خود را حفظ کنید، باید به طور مداوم ماشین مسابقه را آزمایش کنید و در عین حال سرعت را تنظیم کنید و قابلیت های ماشین را ارتقا دهید. این بازی مسابقه سرعت یک بازی کاملا رایگان و نامحدود برای همه در جهان است. به خصوص در طول تجربه بازی، هیچ شکلی از تبلیغات ظاهر نمی شود. این کاملاً به کشف و تجربه بازی کمک می کند. پس همین حالا به بازی بپیوندید تا لحظاتی پر از آرامش و سرگرمی داشته باشید. برای دانلود این بازی هم میتوانید به دانلود باکس گیمی روید در زیر مراجعه نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود :

پول بینهایت + قطعات پولی خریداری شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *