خانه / بازی / دانلود بازی Madfut 22
Madfut 22 Madfut 22

Madfut 22

محبوبیت 86%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.2.5
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Madfut
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +289.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    110MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Madfut 22

Madfut 22 – مادفوت ۲۲ عنوانی دیگر از بازی های ورزشی و اسپورت محسوب میشود که خب توسط Madfut ساخته شده است و برای اندرویدی ها انتشار یافته است و ماهم به درخواست شما عزیزان این بازی را بررسی و سپس تصمیم گرفتیم تا برای دانلود در دسترس شما عزیزان قرار بدهیم. پس اگر دنبال بازی های اسپورت و ورزشی هستید و البته افلاین با گرافیک خوش ساخت ، این پست را همراه گیمی روید باشید. Madfut 22 نامی است که وقتی می خواهید یک بازی فوتبال برای سرگرمی پیدا کنید نمی توان آن را نادیده گرفت. با آمدن به این بازی ، مستقیماً مسابقات درجه یک را تجربه خواهید کرد که کمتر از مسابقات فوتبال واقعی نیست! اگر از مسابقات فیفا خسته شده اید، نسیم جدیدی که Madfut 22 به ارمغان می آورد احتمالا شما را راضی خواهد کرد. این  یک بازی آنلاین/افلاین فوتبال است که توسط Madfut ساخته شده است. از زمان عرضه، این بازی با گرافیک خوش ساخت و ویژگی های گیم پلی چشمگیر خود، طرفداران این بازی کینگ اسپورت را تسخیر کرده است. این قطعا یک بازی عالی برای تعطیلات آخر هفته های شماست!

با شرکت در Madfut 22 ، نه تنها در مسابقات جذاب برتر شرکت می کنید، بلکه به عنوان یک مربی با استعداد نیز بازی می کنید. بازیکنان با استعداد را پیدا کرده و به خدمت بگیرید تا به عضویت تیم خود درآیند. خلاقیت خود را با تیم های جدید آزاد کنید، هیچ محدودیتی برای رقابت با دیگران وجود ندارد. تیم فوتبال شخصی خود را راه اندازی کنید و تیم را به اوج حرفه خود هدایت کنید. بازی Madfut 22 را شروع کنید، بسته های رایگان برای تجربه دریافت خواهید کرد. این بسته های فوتبال حاوی شخصیت های محبوب بازیکنان است. باز کردن آن کمی شانس می خواهد زیرا به احتمال زیاد یک فوتبالیست معروف یا شخصیتی را که قبلاً دارید دریافت خواهید کرد. با این حال، هیچ چیز هیجان‌انگیزتر از هیجان باز کردن یک بسته فوتبال و شادی بی‌نظیر از خوش شانس بودن برای دریافت بازیکن مورد نظر شما نیست. بسته های پولی فوتبال بازیکنان با کیفیت تری خواهند داشت و همچنین امکان دریافت بازیکن تکراری برای شما بسیار کم است. از بسته‌هایی مانند بسته نقره‌ای، بسته طلا تا بسته طلای مسابقه… هر چه گران‌تر باشد، کیفیت بازیکنان بهتر است.

می توانید از پاداش ها در مسابقات برنده برای خرید بازیکنان خوب برای مجموعه خود استفاده کنید. یکی از ویژگی هایی که در Madfut 22 بسیار دوست دارم، ویژگی Draft است. می توانید از این ویژگی برای ایجاد یک تیم آزمایشی استفاده کنید و ببینید که کیفیت بازیکنان در صورت ترکیب با هم چگونه خواهد بود. هنگام اضافه کردن شخصیت به تیم، این ویژگی همچنین به طور خودکار پیوندهای بین بازیکنان را با هم نشان می دهد، هر چه تعداد لینک ها بیشتر باشد، شواهد بیشتری نشان می دهد که این بازیکنان هماهنگی خاصی با یکدیگر در مبارزه دارند. این همچنین به شما کمک می کند تاکتیک های مناسب را برای بازیکنانی که دارید پیدا کنید. اگرچه این کار کمی زمان می برد، اما برای دوستداران فوتبال، ایجاد یک تیم رضایت بخش، ساعت ها طول می کشد و آنها این کار را انجام خواهند داد. در فرآیند ایجاد این تیم، بازیکنان زمان بیشتری برای یادگیری و به خاطر سپردن اطلاعات بازیکن دارند. وقتی بازیکنان جدیدی در مجموعه وجود دارد، تنظیم مجدد موقعیت‌ها در تیم خیلی طول نمی‌کشد. به تدریج در انتخاب و ایجاد تیم اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت.

Madfut 22  صدها کارت حاوی اطلاعات بازیکنان مشهور جهان، حتی بازیکنان بازنشسته را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. شما یک بار دیگر رونالدینیو، کانتونا یا حتی دیوید بکهام را خواهید دید که به زمین برگشته و به تیم خود می پیوندند. بازیکنان خوبی مانند رونالدو، مسی یا سرخیو آگوئرو را برای پیوستن به تیم انتخاب کنید. تماشای بازی بازیکنان فعلی و افسانه ای با هم، در یک باشگاه، فقط فکر کردن به آن هیجان انگیز است، اینطور نیست؟ به عنوان یک بازی مدیریت فوتبال، Madfut 22 خیلی روی مسابقات واقعی در زمین متمرکز نیست، جایی که شما شخصیت را کنترل می کنید و توپ را به طور مداوم پاس می دهید. ساختن تیم و تاکتیک مناسب برای تیم بیشتر قابل قدردانی است. این یک مسابقه فکری بین مربیان است. گاهی اوقات داشتن تعداد بیش از حد اعضای خوب اما بدون استراتژی خاص در تیمی میان رده با یک استراتژی خوب نیز شکست خواهد خورد. در حالی که منتظر شرکت در یک بازی توپ هستید، می توانید از اخبار مربوط به گل یا ضربات آزاد تیم های دیگر استفاده کنید. این همچنین برای استراتژی آینده شما و همچنین ارزیابی توانایی های حریف بسیار مفید است. اگرچه برای بازی های مدیریت فوتبال، نیازی به گرافیک زیبا و دقیق نیست. با این حال، باید از Madfut 22  نیز تعریف کرد، زمانی که طراحی گرافیکی بسیار خوبی دارد. رابط کاربری ساده، مدرن، آسان برای دستکاری است، و طراحی شخصیت بر اساس شخصیت های واقعی با جزئیات مدل شده است. رنگ پس‌زمینه تیره نیز به برجسته‌تر شدن تصویر پخش‌کننده کمک می‌کند.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود اول : خرید رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام لطفاً نسخه مود بازی برترین مربی فوتبال رو قرار بدید.

    1. سلام وقت بخیر متاسفانه این بازی مود نمی‌شود.