خانه / بازی / دانلود بازی Football Manager 2023 Mobile
Football Manager 2023 Mobile Football Manager 2023 Mobile

Football Manager 2023 Mobile

محبوبیت 60%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    14.1.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    SEGA
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +10.000
  • دانلود
    +100K
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    873MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    UAH 284.99
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Football Manager 2023 Mobile

Football Manager 2023 Mobile – مدریت فوتبال یک بازی یا یک عنوان جذاب و خوش ساخت با محوریت ورزشی و فوتبالی از استودیو SEGA که با شاهکاری جدید به سراغ شما آمده است! شما در این بازی به مدریت تیم خود با به اطلاح به عنوان یک مربی، تیم خود را مدریت میکنید،ارتقا میدید،تیم شخصی خود را با خرید بازیکنان ایجاد میکنید و به رقابت با دیگر تیم ها میروید! پس اگر دنبال یک بازی مدریتی و البته فوتبالی هستید و میخواهید حس مربی گری خود را کاوش کنید، ادامه مطلب از سایت گیمی روید را از دست ندهید!  Football Manager 2023 Mobile با بیش از نه میلیون فروش، پرفروش ترین بازی این سری است. در Football Manager 2023 Mobile، می‌توانید با مسابقات باشگاهی یوفا دارای مجوز کامل، از جمله لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و سوپر جام، حس بهتری از موقعیت را تجربه کنید. با بازی سریع اما به هیچ وجه شل، نرم‌ترین نسخه تاکنون است. از Team Talks برای تعامل با بازیکنان خود در زمانی که بیشتر به آن نیاز دارند قبل از بازی و در نیمه وقت استفاده کنید. از طریق یک سیستم راهنمایی پیشرفته در مرکز توسعه جدید، سوپراستارهای آینده را با جوانان آینده دار ایجاد کنید. تیم رویایی خود را از طریق مذاکرات انتقال مجدد و قرضی بسازید تا بازخورد واضحی از تیم ایده آل خود داشته باشید در حالی که باشگاه های رقیب واقعی تر رفتار می کنند. در کل این بازی محوریت مدریتی دارد و شمارا با چالش ها زیادی رو به رو میکند و باید شما با هوش و استعداد خود به بهترین نحوه این مشکلات را برطرف کنید و سپس با استراتژی عالی به رقابت بروید! گرافیک بازی Football Manager 2023 Mobile به شدت عالی ساخته شده است و گیم پلیی که دارد شمارا ساعت ها سرگرم خودش میکند! پس، اگر به بازی های فوتبالی علاقه دارید، این بازی را از استودیو سگا از دست ندهید و همین الان برای تجربه اش آن را از دانلود باکس زیر دانلود نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

توجه:

( در بازی قسمت دانلود داخلی با عکس های بازیکنان فوتبال مشکل دارد (بدون دانلود روی “نه، ادامه” کلیک کنید در غیر این صورت بازی بسته می شود )

 

چگونه تیم نام واقعی را نصب کنیم؟

1 – برای اینکه بتوانید از فایل های ذخیره تیمی با نام های واقعی استفاده کنید، حرفه خود را ایجاد کنید، تیم خود را انتخاب کنید و وارد بازی شوید، سپس در مکان دوم ذخیره کنید و از مکان شغلی خارج شوید. 

2 – فایل تیم مورد نظر خود را از بالا دانلود کنید و از rar استخراج کنید (از rar خارج می شود) و فایل “fm_save1.fms” را کپی کنید. 

3 – مسیر پوشه ( Documents\Sports Interactive\Football Manager 2023 Mobile\games ) را در فهرست اصلی دستگاه دنبال کنید و فایل fm_save1.fms را در پوشه بازی ها اضافه کنید، اگر قبلا بازی کرده اید، می توانید آن را در fm_save1.fms ذخیره کنید (بازگشت). اگر نمی خواهید گم شود، آن را بالا ببرید) 

4 – اخطار: در برخی از گوشی‌های اندروید 11، وقتی بازی را برای اولین بار باز می‌کنید، ممکن است از شما بخواهد فهرست پوشه را انتخاب کنید، جایی که فایل‌های تیم بازی شما در آن قرار دارد، یعنی پوشه‌ای که انتخاب کردید /Documents\Sports  Interactive\Football Manager 2023 Mobile ormal\games است. 

5 – وارد بازی شوید، دکمه Open Saved Game را فشار دهید، androidoyunclub را از منوی کشویی انتخاب کنید و وارد بازی شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام آقا منم نصب نکردم میپره بیرون چیکار باید کنم

    1. سلام بخش اطلاعات رو مطالعه کنید

  2. سلام . چرا بازی به من ارور لایسنس داد. هرکاری که میکنم نمیاد. لطفا بهم بگین باید چیکار کنم

    1. با سلام لطفا بخش اطلاعات را مطالعه کنید.