خانه / بازی / دانلود بازی This War of Mine
This War of Mine This War of Mine

This War of Mine

محبوبیت 82%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.6.2
  • اندروید
    6
  • سازنده
    11 bit studios
  • امتیاز
    3.4
  • رای
    +34.000
  • دانلود
    +500K
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    534MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    14 دلار
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی This War of Mine

This War of Mine – این جنگ منه یک عنوانی موفق و فوق العاده را به ما معرفی میکند کسی که ساعت ها و روز ها تلاش کرده است و حالا این نام را عرضه کرده است و اونم کسی نیست جز 11 bit studios که توانتسه به یک موفقیت عالی برسد و یک بازی داستان محور فوق العاده همراه گرافیکی چشم نواز خلق کند! امروز هم به درخواست مکرر شما عزیزان برای اولین بار در ایران اولین سایتی هستیم که این بازی را معرفی میکند و آخرین نسخه اش را برای شما عزیزان قرار داده است! بازیی که سبک اکشن را به خود اختصاص داده است و با الهام از گیم پلیی بقا و ماجراجویانه به شما عنوانی همچون This War of Mine را میدهد که قیمتی معادل 14 دلار را برای فروش گذاشته است!! پس اگر مشتاقانه برای دانلود این بازی منتظر هستید، همراه گیمی روید باشید تا این بازی را برای شما معرفی نماییم.  بازی های بقا همیشه تجربیات جدید و جالبی به بازیکنان می دهد. در این بازی‌ها علاوه بر یافتن و به کار بردن کوچک‌ترین اشیاء برای زنده ماندن، باید با مشکلات زیادی مانند گرسنگی، تشنگی، خطر در کمین بیرون و… دست و پنجه نرم کنید! بقا نیز توسط توسعه‌دهندگان به طریق مختلف مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد. برجسته در میان آنها بازی های اکتشافی با موضوع بیماری و جنگ است. این بازی نیز یکی از بازی هایی است که در جنگ جریان دارد، اما گیم پلی آن قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. This War of Mine یک بازی بقا است که از نسخه محبوب رایانه های شخصی به همین نام اقتباس شده است. در مقایسه با بازی‌های دیگر مانند Zombie Watch، Survival Of Primitive، The Sun: Origin یا The Bunker، This War of Mine یکی از بهترین بازی‌های بقا در پلتفرم‌های موبایل است.

با توجه به اینکه از زمان انتشار نسخه رایانه شخصی مورد قدردانی قرار گرفته است، درک این موضوع که This War of Mine در مورد پلتفرم های موبایل نیز بسیار مورد علاقه طرفداران است، چندان دشوار نیست. اگرچه این جنگ من در مقایسه با نسخه رایانه شخصی بسیار اصلاح شده و ساده شده است، اما این جنگ من برای پلتفرم های موبایل همچنان دارای محتوای بسیار عظیم، یک سیستم ماموریت غنی و گرافیک بسیار زیبا است. به لطف حجم زیاد محتوا و ماموریت های متنوع، این بازی بسیار سخت و فوق العاده جذاب به حساب می آید. این بازی در دوره جنگ اتفاق می افتد. با آمدن به بازی، به افراد عادی تبدیل خواهید شد که در میان یک جنگ آشفته زندگی می کنند. برای بهترین تجربه، بیایید در مقاله زیر مروری بر این بازی پیدا کنیم! بر خلاف سایر بازی های بقا، برای زنده ماندن فقط باید یک نفر را کنترل کنید. در این بازی، جامعه ای از ساکنان وجود دارد که نیاز به کنترل دارند. این بازی تا 12 شخصیت مختلف را به شما ارائه می دهد. هر شخصیت دارای مزایا، معایب و مهارت های جداگانه ای است. اولین چیزی که در بازی وجود دارد این است که باید مزایا و معایب این 12 شخصیت را درک کنید تا توانایی های آنها را به حداکثر برسانید. این دوازده شخصیت نشان دهنده حرفه های محبوب در جامعه هستند. از مردم سرگردان، کارگران، کارگران بارگیری،… تا خبرنگاران، مهندسان، سربازان ویژه. اول از همه، شما باید درک کنید که جامعه در This War of Mine چگونه زندگی می کند. شب زمان بسیار خطرناکی است و باید توجه داشته باشید که نگهبان بفرستید و صبح روز بعد آنها را بخوابانید. اگر همه را بخوابانید تا قوای بدنی خود را بازیابی کنید، احتمال اینکه خانه مورد حمله قرار گیرد و همه جان خود را از دست بدهند زیاد است.

هرچه دفاع قوی تر باشد، شانس زنده ماندن همه در شب بیشتر است.برای زنده ماندن، داشتن ملزومات ضروری ضروری است. مانند بسیاری دیگر از بازی‌های بقا، مجموعه آیتم‌ها هسته اصلی فرآیند بقا در This War of Mine است. جمع آوری نیز نیازمند استراتژی است. همانطور که در بالا ذکر شد، هر شخصیت در بازی دارای آمار متفاوتی است که یکی از آنها “جعبه آیتم” است. شخصیت ها هنگام رفتن به جمع آوری نیاز به موجودی زیادی دارند تا شب های زیادی بخورند، احتمال زیادی برای ساخت آیتم های خوب داشته باشند و مخصوصاً توانایی حمله و دفاع خوب را داشته باشند تا در طول ماموریت جان خود را از دست ندهند. شخصیت های مناسب برای آن عبارتند از Pavle، Arica، Boris، Marko و Roman. فراموش نکنید که اگر بعد از 5 ساعت برگشتید، باید ساعت پنج به پایگاه خود بازگردید، احتمال زیادی وجود دارد که فرد مجروح یا بدتر از آن توسط راهزنان و تک تیراندازها کشته شود. بهترین زمان برای ترک پایگاه 3-4 ساعت و رفتن به خانه درست قبل از ساعت 5 است. از نظر نحوه غذا خوردن در شب، غذا همیشه از همه مهمتر است. بعد داروها، چوب برای ساختن خانه، … وقتی شب به شام می روید، هرگز اجازه ندهید با کیسه های خالی برگردید. هر چیزی را که در خیابان به آن برخورد می کنید بردارید، و اگر چیز بهتری وجود دارد، آن را ترک کنید. در این بازی مواجهه با هر چالشی بهترین راه برای زنده ماندن نیست. در صورت امکان، باید از وارد شدن به هر گونه اختلاف، حتی کوچکترین، خودداری کنید. اگر به طور تصادفی با درگیری مواجه شدید، از سلاح های غوغا استفاده کنید و آنها را در تاریکی مخفیانه نابود کنید.اگر از علاقه مندان به بازی های بقا هستید، This War of Mine یک بازی است که نباید از دست داد. مطمئناً تجربیات جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد که در هیچ جای دیگری یافت نمی شوند.این بازی را فوراً با استفاده از لینک زیر مقاله ما دانلود کنید!

دانلود مشخصات آموزش ها

در نسخه آنلاک بازی افزونه Little Ones باز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. خیلی ممنون از شماها💕💕💕💕💕 من انقدر دنبال بازی گشتم خسته شدم اما شما برای ما خیلی راحت کردید

    1. سپاس از همراهی تون.

  2. ببخشید من همین چن لحظه پیش از مایکت دان کردم ولی کرش کرد انداخت بیرون این نسخه ک مشکلی نداره

    1. سلام وقتی از مایکت به مشکل خورده احتمالا اینجا هم به مشکل بخوره.

  3. نسخه فول با انلاک چه فرقی داره(تو مشخصات ننوشته)

    1. مهرداد (نویسنده)

      نوشتیم عزیز بخونید نسخه فول نسخه خریداری شدس همه چیزش خریداری شده

    2. نسخه فارسیش نیست ؟

  4. ممنون میشم DLC های این بازی جذاب هم قرار بدید، سه تا قسمت به صورت داستانی داره که توی نسخه pc قدیم بازی میکردم

    1. سلام وقت بخیر بررسی میشه و احتمال قرار گیری پایین است. با تشکر از همراهی شما