خانه / بازی / دانلود بازی DEEMO II
DEEMO II DEEMO II

DEEMO II

محبوبیت 83%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.2.1
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Rayark International Limited
  • امتیاز
    2.8
  • رای
    +22.000
  • دانلود
    +500K
  • رده سنی
    &
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی DEEMO II

DEEMO II – دیمو2 عنوانی فوق العاده خوش ساخت و گرافیکی از Rayark International Limited میباشد که به صورت انیمه ساخته شده است و البته با سبک موزیکال و خب داستان محور یه بازی یا بهتر بگیم یک شاهکار ایجاد کرده است و شمارا وارد زندگی ایی میکند که داستانش شمارا شگفت زده میکند! پس اگر عکس هایی از بازی را که در بالا قرار داده ایم را تماشا کردید و برای آشنایی این بازی مشتاق هستید، باید بگوییم همراه گیمی روید باشید تا این بازی را که میتوان به عنوان یک بازی فوق العاده ازش یاد کرد را معرفی نماییم. درست در زمان دهمین سالگرد رایارک، دنباله‌ای بر IP کلاسیک آن‌ها، DEEMO می‌آید! پس از اینکه هیولایی به نام “نیا” سرزمین را با “باران توخالی” ویرانگر گرفتار می کند، پادشاهی ایجاد شده از طریق موسیقی با آینده ای مبهم روبرو می شود. این باران خطرناک باعث می‌شود هر کسی را که لمس می‌کند «شکوفه» کند و به انبوهی از گلبرگ‌های سفید تبدیل شود و در نهایت از وجود ناپدید شود. DEEMO II به دنبال اکو، دختری است که شکوفا شده اما به طور مرموزی دوباره ظاهر شده است، و Deemo، نگهبان ایستگاه مرموز، در حالی که در این دنیای غرق باران سفر می کنند به امید یافتن راهی برای نجات آن میگردد! در این مسیر پر پیچ و خم شما با داستان ها و وقایعی رو به رو میشوید که باید آنهارا برطرف کنید و سپس دنباله روات داستان را پیش بگیرید! در مسیر با افراد زیادی آشنا،صحبت و همکاری میکنید که حس اجتماعی بودن را برای شما به ارمغان میکشد! همانطور که گفتیم عنوان DEEMO II یک بازی گرافیکی و سبک انیمه دارد که طراحی های داخل بازی،مدل سازی های مکان ها و شخصیت ها و البته داستان بازی که خودش برای تفسیر کلی زمان میخواهد، به شما یک اثر با شکوه نمایش میدهد!

در بازی یکسری کات سین ها،صداگذاری ها،جلوه ها و خط صحبتی شخصیت ها وجود دارد که حس واقع گرانه را همراه فیزیکی که نمایش میدهد در وجود شما ارجاع میدهد! بازی DEEMO II از یک خط داستانی همانطور که گفتیم اجرا میشود که در حین بازی شمارا به سوالاتی همچون چرا «آهنگساز»، موجود گریزانی که این جهان را خلق کرد، ناگهان آن را رها کرد؟ چرا و چگونه اکو شکوفا شد و سپس به زندگی بازگشت؟ میرسانید که باید اکو را همراهی کنید تا اسرار این سوالات را کشف کند و برای کشف حقیقت و نجات جهان سفر کند! ترکیبی از ریتم و ماجراجویی در این بازی به خوبی حس میشود که باید ایستگاه مرکزی را با اکو کاوش کنید، با محیط اطراف خود تعامل داشته باشید و با بسیاری از ساکنان ایستگاه آشنا شوید و سرنخ‌ها و «نمودارها» را کشف کنید، قطعات موسیقی جادویی با قدرت پاک کردن باران توخالی را نیز از دست ندهید! به عنوان Deemo شما آن نمودارها را اجرا می‌کنید، مهارت‌های موسیقی خود را در بخش‌های ریتم سرگرم‌کننده و چالش‌برانگیز آزمایش می‌کنید، و در نهایت داستان را به جلو می‌برید. 30 بسته آهنگ اصلی + DLC برای مجموع 120+ تراک در بازی وجود دارد که آهنگسازانی از سرتاسر جهان، از جمله ژاپن، کره، اروپا و آمریکا، آرایه‌ای متنوع از آهنگ‌ها را برای DEEMO II با تاکید بر سازهای آکوستیک ایجاد کرده‌اند.ژانرها عبارتند از کلاسیک، جاز، چیل پاپ، جی پاپ و غیره.

ملودی‌های جذاب و احساسی ده‌ها مورد علاقه سریع را به دوستداران موسیقی می‌دهد و ریتم‌های خلاقانه و هماهنگ باعث می‌شود که علاقه‌مندان به بازی‌های ریتم چیزهای زیادی را برای خود فرو ببرند. شما در بازی DEEMO II با بیش از 50 شخصیت در ایستگاه اشنا میشوید. ایستگاه مرکزی پر از شخصیت هایی با شخصیت ها و داستان های خاص خود است. به‌عنوان اکو، می‌توانید در حالی که در ایستگاه مرکزی قدم می‌زنند، زندگی‌شان را می‌گذرانند، و بسته به موقعیت مسیرهایی را برای موضوعات مختلف باز می‌کنند، با آنها چت کنید. همانطور که با آنها صحبت می کنید و آنها را می شناسید، احساس می کنید که بخشی از یک جامعه جدید عجیب و غریب هستید.DEEMO II پس‌زمینه‌های طراحی‌شده با دست را با مدل‌های سه‌بعدی و توجه دقیق به جزئیات ترکیب می‌کند که باعث می‌شود احساس کنید در یک کتاب داستان گرفتار شده‌اید یا یک انیمه زنده شده‌اید.در این بازی پر از کات سین های انیمه با کیفیت بالا است که صداپیشگان حرفه ای ژاپنی به طور کامل صداگذاری می کنند. آن را با موسیقی ساخته شده توسط دامپزشکان DEEMO و Sdorica جفت کنید، و لذت صوتی و تصویری خواهید داشت.Rayark به خوبی در تولید بازی های ریتمی مهارت دارد و عناوین محبوبی مانند Cytus، DEEMO، Voez و Cytus II در دست دارند. آن‌ها به دلیل ترکیب گیم‌پلی سرگرم‌کننده و ریتم روان با استعداد بصری و داستان‌های عمیق، به خوبی شناخته شده‌اند و تجربه‌های کامل و مفیدی را برای گم شدن در آن ارائه می‌کنند. پس اگر شماهم قصد دانلود و تجربه این بازی را دارید، همین الان بدون وقفه اخرین نسخه اش را از دانلود باکس زیر دانلود و سپس نصب نمایید!

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *