خانه / بازی / دانلود بازی Bridge Constructor Portal
Bridge Constructor Portal Bridge Constructor Portal

Bridge Constructor Portal

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    6.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Headup
  • امتیاز
    4.7
  • رای
    +17.000
  • دانلود
    +500K
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    86MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    5دلار
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Bridge Constructor Portal

Bridge Constructor Portal – پرتال سازنده پل یک بازی خوش ساخت و سرگرم کننده با حالتی ساخت و ساز و البته مدریتی پازلی از Headup میباشد که امروز آخرین نسخه اش را در گوگل پلی مشاهده کردیم و با توجه به درخواست های شما تصمیم گرفتیم تا برای شما گیمی رویدی های عزیز این بازی جذاب و سرگرم کننده را معرفی و سپس اخرین نسخه اش را برای دانلود به صورت رایگان قرار بدهیم! پس اگر به چنین بازی هایی علاقه دارید، شاید عنوان Bridge Constructor Portal بتواند گزینه خوبی باشد، همراه ما باشید. طبق اطلاعات اولیه ناشر، Bridge Constructor Portal یک بازی ترکیبی از دو بازی Portal و Bridge Constructor است. به این ترتیب گیم پلی این بازی با المان های بیشتری گسترش خواهد یافت. چگونه پل هایی می سازید که می توانند بارهای ده ها وسیله نقلیه بزرگ را تحمل کنند؟ در این بازی  شما به عنوان یک کارمند در آزمایشگاه Aperture Science عمل خواهید کرد. شما وظیفه دارید در مکان های خاصی پل بسازید. بازی برخی از مواد لازم را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید کار محول شده را انجام دهید. در ابتدای بازی Bridge Constructor Portal دستورالعمل های لازم را ارائه می دهد تا بتوانید متوجه شوید که چه کاری باید انجام دهید و چگونه آن را انجام دهید. این راهنما شامل دستورالعمل ها و نمادهای متنی، صوتی و روی صفحه است. بنابراین می توانید به راحتی به بازی دسترسی داشته باشید حتی اگر قبلاً بازی های پل سازی را انجام نداده اید. برای ساخت پل چند مرحله به شرح زیر وجود دارد.

ابتدا باید طرحی برای پل ارائه دهید. دوم، شما باید پل را بر اساس نقشه و مواد لازمی که سیستم فراهم می کند، بسازید. سوم تکمیل پل، ریختن بتن یا فولاد برای قوی تر کردن آنها. به محض اتمام پل، می توانید آزمایشی را انجام دهید. اینها ضروری نیستند، اما مفید هستند زیرا می توانند نقاط ضعف روی پل را نشان دهند. به لطف آن، می توانید قبل از راه اندازی پل، آن را تعمیر کنید. هنگامی که پل به بهره برداری می رسد، وسایل نقلیه حمل و نقل آزمایشگاه از آنها عبور می کنند. بسته به سطح و سختی، تعداد این خودروها متفاوت است. وقتی آنها از روی پل و بدون هیچ مشکلی حرکت می کنند، شما برنده می شوید و به دور بعد می روید. فعلا این بازی دارای 10 سطح است. هر سطح دارای تعداد مشخصی دور است. به عنوان مثال، سطح 1 – اولین پل من 60 دور دارد. قبل از عبور از سطح 2 – Slopes باید همه آنها را رد کنید.البته سختی هر دور و هر سطح متفاوت است. آنها تمایل دارند دشوارتر باشند. برخی از مردم فکر می کنند که Bridge Constructor Portal یک بازی پازل آزمون و خطا است. و بنابراین، اگر در فرآیند ساخت پل شکست خوردید، می توانید دوباره بازی کنید و سعی کنید پل را بر اساس نقشه جدید بسازید. پیشنهاد من به شما این است: به تعداد کامیون هایی که از روی پل تردد می کنند، زمین و نوع موادی که دارید توجه کنید. اگرچه این بازی دارای عناصر شبیه سازی است، اما گاهی اوقات آنها به دنیای واقعی گره نمی خورند. این بدان معناست که شما می توانید بر اساس تخیل خود پل بسازید. پلی معلق در هوا؟ یا یک پل بدون درز که توسط دو نیمه به هم وصل شده است؟ همه می توانند پاسخی باشند که به دنبال آن هستید.

با این حال، شما همچنین باید قوانین واقعی فیزیک را دنبال کنید. پل باید از تعدادی از عوامل مانند صاف، با شفت نگهدارنده اطمینان حاصل کند… اگر پل خم شود، خودروها نمی توانند از آن عبور کنند و زمان بیشتری از شما می گیرند. عوامل محیطی نیز بر کیفیت پل تاثیر می گذارد. اگر روی یک استخر اسیدی پل بسازید، اگر مواد مناسب نباشند، می توانند پل شما را خورده کنند.علاوه بر این، شما باید با موانع دیگری مانند پرتوهای لیزر، بمب ها و تله ها نیز روبرو شوید. Bridge Constructor Portal پس زمینه گرافیکی نسبتاً ساده ای دارد. آنها بر روی یک پلت فرم دو بعدی، با سبک کارتونی جالب ساخته شده اند. همچنین بازی دارای افکت هایی مانند انفجار، نور و جلوه های زیبای محیطی می باشد. با این حال، جزئیات ترسیم شده بسیار کوچک هستند. اگرچه می‌توانید با استفاده از عملیات بزرگ‌نمایی/کوچک‌نمایی روی صفحه‌نمایش، بزرگ‌نمایی/کوچک‌نمایی کنید، اگر دستگاه شما صفحه‌نمایش 5.0 اینچی یا بیشتر داشته باشد، تجربه بهتری خواهد داشت. این عنوان یک بازی پل سازی بسیار جالب است. نه تنها باید معماری پل را هوشمندانه طراحی کنید تا بتواند بار وسایل نقلیه حمل و نقل را تحمل کند، بلکه باید مواد و دروازه های “Portal” بازی با همین نام را با هم ترکیب کنید تا بتوانید برنده شوید. . در بالا معرفی بازی Bridge Constructor Portal است که می توانید قبل از دانلود این بازی به آن مراجعه کنید. در حال حاضر فایل APK بازی را با آخرین نسخه ارائه می کنیم. می توانید آنها را به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید، یا آنها را با قیمت 5دلار در Google Play دریافت کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *