خانه / بازی / دانلود بازی Beatstar – Touch Your Music
Beatstar - Touch Your Music Beatstar - Touch Your Music

Beatstar - Touch Your Music

محبوبیت 78%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    27.0.8.570
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Space Ape
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +963.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    277MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Beatstar – Touch Your Music

Beatstar – Touch Your Music – بیتزر موسیقی خود را لمس کنید از عناوینی دیگر سبک های بازی موزیکال محسوب میشود که توسط استودیو Space Ape ساخته شده است و ما امروز قصد معرفی اش را برای شما علاقه مندان به این سبک ها را داریم بازیی که با الهام از ارکید و گیم پلی موزیکال به شما یک اثر خوش ساخت و سرگرم کننده میدهد! پس همراه گیمی روید باشید. این فروشگاه آهنگ طیف گسترده ای از ژانرهای موسیقی را از موسیقی الکترونیک و موسیقی تصنیف گرفته تا موسیقی پاپ ملایم ترکیب می کند. علاوه بر این، امروزه صدها آهنگ از هنرمندان مشهور در این بازی موسیقی سرگرم‌کننده مانند BTS، Blackpink، Exo، Taylor Swift ظاهر می‌شوند… برای باز کردن تمام فروشگاه‌های آهنگ، باید کار را کامل کنید. پاداش خود را دریافت کنید، مقدار پاداشی که دارید به توانایی شما در اجرای انعطاف پذیری کنترل انگشتان روی موسیقی متن بستگی دارد.

آهنگ ها را با ملودی های صدای خود کشف کنید و از آن لذت ببرید. در بازی Beatstar – Touch Your Music انگشتانتان را روی کلیدهای ملودی بگذارید، صدا طوری بیرون می‌آید که انگار در دنیای موسیقی الکترونیکی گم شده‌اید که مستقیماً آن را کنترل می‌کنید. جلوه های بصری و صوتی عالی باعث می شود که بازیکن تجربه جذاب تر و جذاب تری داشته باشد و افکت تشویق پس از هر اجرای عالی شما را بیشتر در بازی غرق می کند. صفحه بازی شما بیشتر از همه، برای لذت بردن از حس جذاب تر بازی، باید در هنگام بازی از هدست استفاده کنید. دشواری به انتقال بستگی ندارد بلکه به آهنگی که انتخاب می کنید بستگی دارد. شما احساس سرگیجه می کنید و نمی توانید بازی را تسخیر کنید زیرا موسیقی الکترونیک سرعت بالایی دارد که باعث می شود نتوانید به طور انعطاف پذیر انگشتان خود را تنظیم کنید. با این حال، با توانایی استفاده ماهرانه از آن و مشاهده موقعیت کلیدهای موسیقی، می توانید به طور کامل به استاد کلیدهای موسیقی با اشعار فوق العاده دشوار در بازی Beatstar – Touch Your Music تبدیل شوید. 

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( همیشه عالی با نمره بالا )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. اینجا دانلود نکنید آپدیت نیست بازیتون میپره 👎👎👎

  2. سلام .من خیلی این بازیو دوست دارم و لولم هم خیلی بالاس میخواستم بدونم واقعا این فایل نصبی مود هست یا نه؟چون اگه پاک کنم و مود نباشه ضرر بدی میخورم

    1. سلام بله مود هست فقط لطفا قبل از دانلود بخش مشخصات رو مطالعه کنید تا بعدا مشکلی پیش نیاد!

      1. میشه لطفا آپدیت کنید؟نسخه مود آپدیت میخواد

        1. سلام وقت بخیر بررسی خواهد شد. با تشکر از همراهی شما

  3. لطفا آپدیت کنید چن وقتی دانلود میکنی میری داخل بازی باید آپدیت کنی

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام وقت بخیر حتما چشم بابت اپدیت دیر عذرخواهی میکنم

  4. سلام من نسخه مود شدشو نصب کردم اولی و ولی میزنه اپ نصب نمیشه ): ؟؟؟

    1. سلام فایل تست شده و مشکلی نداره.ضمنا میتونید از نسخه مود دوم استفاده کنید.