خانه / بازی / ماجراجویی / دانلود بازی Dragon Mania Legends
Dragon Mania Legends Dragon Mania Legends

Dragon Mania Legends

محبوبیت 78%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    7.4.0g
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    Gameloft SE
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +3.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    192MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Dragon Mania Legends

Dragon Mania Legends – افسانه های شیدایی اژدها یک بازی شبیه سازی جذاب است که توسط Gameloft برای هر دو دستگاه اندروید و iOS توسعه یافته است. بازیکنان وظیفه دارند ارتش اژدها خود را پرورش دهند و رشد دهند، با دشمنان نبرد کنند، از شهر خود در برابر حملات دفاع کنند و سایر بازیکنان را به چالش بکشند تا به صدر جدول امتیازات برسند. پس اگر بازی های این شرکت برای شما جالب است ، حتما همراه گیمی روید در ادامه معرفی این بازی باشید. در Dragon Mania Legends، شما به عنوان یک شکارچی اژدها شروع به جمع آوری و پرورش نژادهای مختلف اژدها با استفاده از غذاهای تخصصی می کنید که قدرت آنها را افزایش می دهد. همچنین می توانید با استفاده از یک سری حرکات، اژدهایان خود را برای مبارزه آموزش دهید و در نهایت، برای نشان دادن قدرت و تسلط خود، با بازیکنان دیگر مبارزه کنید. با پیشرفت، می توانید به سایر شکارچیان اژدها بپیوندید و در نبردهای حماسی علیه دشمنان شرکت کنید. این بازی بسیار تعاملی و تخیلی بازیکن را به سفری در جهان های مختلف می برد که هر کدام مجموعه منحصر به فرد خود از اژدها را برای جمع آوری و پرورش دادن دارند. یکی از بزرگ‌ترین جنبه‌های Dragon Mania Legends، گیم‌پلی بسیار خلاقانه است که در آن بازیکنان می‌توانند بیش از صد اژدهای منحصر به فرد را جمع‌آوری کرده و پرورش دهند که هر کدام دارای قدرت‌ها و مهارت‌های متفاوتی هستند.

بازیکنان باید اژدهای خود را با دقت انتخاب کنند و از مهارت های تمرینی خود برای پرورش آنها در زمان مناسب استفاده کنند. بازیکنان همچنین می توانند در حین پیشرفت در بازی قفل اژدهای جدید را باز کنند. این بازی جذاب دارای گرافیک و انیمیشن های زیبا است که تجربه کاربری عالی را به همراه موسیقی متن منحصر به فرد ارائه می دهد که حس ماجراجویی را افزایش می دهد. خط داستانی بازی قهرمان شما را دنبال می‌کند، همانطور که شما سرزمین‌های جدید را کاوش می‌کنید، ماموریت‌ها را انجام می‌دهید و با دیگر اژدهاها در یک محیط ماجراجویی پر از رمز و راز، شگفتی و موجودات افسانه‌ای می‌جنگید. از دیگر ویژگی های بازی می توان به چالش های روزانه، جوایز ویژه و امکان ارتقاء سطح اژدهایان خود اشاره کرد. Dragon Mania Legends با گزینه اضافی برای ایجاد قبیله خود و پیوستن به تیمی از بازیکنان دیگر، ساعت های بی پایان گیم پلی را برای طرفداران بازی های شبیه سازی فراهم می کند. در پایان، Dragon Mania Legends یک بازی شبیه‌سازی جذاب و سرگرم‌کننده است که سفری خارق‌العاده از کشف را برای طرفداران این سبک ارائه می‌کند. با طیف وسیعی از ویژگی‌ها و گزینه‌های سفارشی‌سازی، بازیکنان به راحتی می‌توانند ساعت‌ها در انتها به کاوش در دنیای فریبنده اژدهاها و مبارزه با بازیکنان دیگر بپردازند تا به جایگاه برتر دست یابند. این بازی برای کسانی که از بازی های شبیه سازی لذت می برند قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

دانلود مشخصات آموزش ها

توجه :
قبل از نصب بازی باید از گوگل پلی چند کیلوبایت از بازی را دریافت کنید و لغو دانلود بزنید – بعد از این کار بازی گیمی روید را نصب کنید و بعد از دریافت دیتا توسط خود بازی از آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. شما بهتریــــــــــــــــــــن سایت دنیا هستید. میشه نسخه جدیدش رو هک کنین؟ من الان به سایتتون 1000ستاره میدم اگه هک کنید میشه۹٠٠٠٠٠٠٠٠٠ستاره🙏🙏♥♥😭🥺🥲😔😮

    1. سلام دوست عزیز بزودی نسخه جدید قرار می‌گیرد.

      1. (haedar.061)(haedar.061)(haedar.061)

        بزودی یعنی کی؟؟؟؟

        1. یعنی هر وقت موجود شد.

  2. سلام چطور میتونم نسخه مود رو دانلود کنم

    1. سلام نسخه مود قرار نگرفته است.

  3. بازی نسخه مود که اصلا مود نیست مثل همان نسخه اصلی هست الماس و پول ها تمام می شود

    1. سلام نسخه مود پاک شد! فعلا نسخه مودی برای این بازی عرضه نشده است!

  4. مود نیست اصلا