خانه / بازی / ورزشی / دانلود بازی 8 Ball Pool
8 Ball Pool 8 Ball Pool

8 Ball Pool

محبوبیت 78%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    55.4.2
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Miniclip.com
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +27.000.000
  • دانلود
    +1B
  • رده سنی
    &
  • حجم
    81MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی 8 Ball Pool

8 Ball Pool – بیلیارد 8 توپی نامی آشنا و پرطرفدار بازیی خوش ساخت از استودیو Miniclip.com میباشد که محورییت بیلیارد را در بر دارد و در سبک های ورزشی و مولتی پلیر در گوگل پلی به انتشار رسیده است. بازیی که حالا یک بازی معمولی محبوب است که میلیون‌ها بازیکن در آن هر روز بازی می‌کنند، به دلیل قابلیت پخش مجدد بالا و چالش‌های آن در برابر بازیکنان جدید در سراسر جهان محبوب شده است. این بازی همچنین دارای ساختار گیم پلی ساده اما اعتیاد آور است و با جوایز و چالش های مختلفی همراه است تا همه را با بیلیارد ۸ توپی سرگرم کند. پس اگر از این بازی و سبک هایی چنین موضوعی خوشتان می آید ، حتما همراه گیمی روید باشید تا آخرین نسخه این بازی را برای شما عزیزان معرفی نماییم. این بازی تمام قوانین و ابتدایی ترین بیلیارد 8 توپ را شبیه سازی می کند، اما به همه یک دید از بالا به پایین می دهد تا به راحتی همه چیز را در زمان واقعی ردیابی کند. گیم پلی بازی نیز برای افراد در هر سطحی ساده و دوستانه است و به شما محول می شود که با انواع خاصی از توپ ها گل بزنید و توپ 8 سیاه را برای برنده شدن به ثمر برسانید. با این حال، رویارویی با بازیکنان واقعی بزرگترین چالش و هیجان است، زیرا هر بازیکن همیشه در هر مسابقه شگفتی های متفاوتی را برای شما رقم خواهد زد. کیفیت گرافیک بازی 8 Ball Pool از یک موتور سه بعدی بی نقص استفاده می کند تا همه چیز همیشه واقع گرایانه باشد و دارای فیزیک جسورانه ای باشد که مستقیماً روی بازیکن تأثیر بگذارد. این امر به افراد دقت بهتری در تنظیم نیرو یا زاویه ضربه برای گلزنی یا زدن ضربات غیرممکن از چندین زاویه می دهد. این بازی همچنین دارای بسیاری از جلوه های گرافیکی چشم نواز با نشانه هایی است که هر شات را با اعتماد به نفس پر می کند یا فضایی پر جنب و جوش را برای هر مسابقه به درخشان ترین روش به ارمغان می آورد. بازی دارای سیستم پاداش منحصر به فرد با سیستم x2 هزینه مشارکت است و تا زمانی که اعتبار کافی داشته باشید، هر حالتی در دسترس شما است.

با این حال، ارزش پاداش، کیفیت بازیکنان را تعیین می کند، که به تنوع در جامعه بازیکنان کمک می کند، و همه همیشه تمام تلاش خود را می کنند تا همه چیز را ببرند. بسیاری از رویدادهای جدید به طور منظم با حالت‌های بازی نوآورانه ظاهر می‌شوند و همه را تشویق می‌کنند تا فضا را تغییر دهند و با حریفان ناشناس لحظات خوبی داشته باشند. سیستم نشانه همراه به شما امکان می دهد عملکرد فردی را در هر مسابقه بهبود بخشید زیرا هر نشانه آمار و جلوه های بصری چشم نواز را افزایش می دهد. قیمت‌های نشانه‌ها متفاوت و ارزشمند هستند، و می‌توانید برخی نشانه‌ها را برای آزمایش اجاره کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا ارزش باز کردن قفل را برای همیشه دارد یا خیر. برخی نشانه‌ها همچنین دارای جلوه‌های بصری مشخصی هستند که بر کل فضای مسابقه تأثیر می‌گذارند و هنگام اجرای مسابقات متعدد با نشانه‌های خود، حال و هوای مختلفی به بازیکنان می‌دهند. مکانیک گیم پلی 8 Ball Pool دوستانه است، زیرا اجرای هر ضربه دقیق و دقیق است به طوری که همه در هر مسابقه غرق می شوند. شما می توانید جهت ضربه، زاویه ضربه و نیروی ضربه را به ترتیب خاصی تنظیم کنید، در نتیجه گل بزنید و شاهد غیرممکنی باشید که سیستم فیزیک روی میز ارائه می دهد. علاوه بر این، مسابقات سطح بالا به تدریج هدف گذاری مجازی را حذف می کند و بر عامل مهارت بین بازیکنان تأکید می کند، بنابراین تمام تلاش برای مسابقات حرفه ای ارزش آن را دارد. فرض کنید به توانایی های خود اطمینان دارید. در این صورت، مسابقات به شما تجربه جدیدی می دهد زیرا بازیکنان حرفه ای دور هم جمع می شوند تا در مورد 1 برتر تصمیم بگیرند. بازی های بین بازیکنان حرفه ای هیجان انگیز و شدید هستند و شما این فرصت را خواهید داشت که برای کسب تجربه یا مطالعه تاکتیک ها، بازیکنان دیگر را تماشا کنید. مسابقات به طور مرتب با ارزش جوایز در حال تغییر برگزار می شود و شما می توانید در هر زمان ثبت نام کنید تا با بازیکنان تصادفی در سراسر جهان مطابقت داشته باشید.

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام آخرین ورژن مودش رو میزارید

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بر شما مود نمیشه

  2. بازم یه مسخره بازی دیگه، انگار در این لجنزار به هر طرف میریم آخرش باید توش گیر کنیم

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بر شما مشکل چیه که ناراحت شدید؟

  3. سلام دوستان عزیز. کسانی که میخواهند مود این بازی را دانلود کنند بدونند که با این نسخه نمیتونسد بازی کنید و ارور میده و باید نسخه اصلی را بازی کنید. پس الکی نتتون رو هدر ندید.

  4. چرا وقتی نصب میکنی میزنه بسته معتبر نیست

    1. سلام وقت بخیر متاسفانه بازی با گوشیتون سازگار نیست.

  5. آپدیت نسخه مود کی میاد؟؟؟

    1. مشخص نیست

  6. اپدیتش کی میاد خیلی مشتاقم تا چند ساعت دیگر

    1. مهرداد (نویسنده)

      نسخه جدید اپدیت شده عزیز دنبال مود نگردید مود نمیشه هرجا دیدی یا ویروسه یا فیکه میخان اینترنتتون هدر بدن

      1. یعنی هیچ راهی نداره

  7. لطفاً بگید نسخه جدید کی قرار میگره؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود این بازی در لیست اپدیتی قرار گرفته صبر کنید به زودی میزنیم درخواستی ها بالاس

      1. مرسی تشکر از سایت خوبتون آپدیتش تا اخر امشب میاد یا تا فردا طول میکشه

        1. مهرداد (نویسنده)

          همین الان قرار میدیم گل

  8. نسخه جدید کی میاد

    1. مهرداد (نویسنده)

      به زودی

  9. من بازی رو چند بار حذف کردم ولی بازم میگه بروز باید چیکار کنم

    1. سلام صبر کنید تا نسخه جدید قرار بگیره.

      1. چند روز دیگه نسخه جدید میاد

        1. مهرداد (نویسنده)

          به زودی میاد عزیز

  10. چجوری مود رو حذف کنم