خانه / بازی / اکشن / دانلود بازی Hitman Sniper
Hitman Sniper Hitman Sniper

Hitman Sniper

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.7.277072
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    CDE Entertainment
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +900.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +18
  • حجم
    595MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    0.99
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Hitman Sniper

Hitman Sniper – تک تیرانداز هیتمن عنوانی محبوب و نام آشنایی است که استودیو CDE Entertainment آن را ساخته است و با طراحی های خوش ساختش شمارا ساعت ها سرگرم میکند! این بازی سبک اکشن و شوتر اول شخص را به خود اختصاص  داده است که امروز به درخواست علاقه مندان قصد معرفی اش را داریم، پس همراه گیمی روید باشید. Hitman Sniper به بازیکنان اجازه می دهد تا نقش مامور معروف 47 را ایفا کنند. شما قبلاً در مورد این کار منحصر به فرد شنیده اید، اما احتمالاً نمی دانید که چه چیزی به همراه دارد. پس بهتر است در مورد Hitman Sniper تحقیق کنید. CDE Entertainment، توسعه‌دهنده بازی، سعی کرده تا حد امکان آن را سازگار با موبایل کند. این بازی به بازیکنان این امکان را می دهد تا بدون نیاز به یک دستگاه بازی بزرگ نقش تک تیرانداز را بازی کنند. مستقیماً به ماموریت‌های تصادفی در شهرهای پر جنب و جوش بروید. برای ایجاد شهرت به عنوان یک قاتل قابل اعتماد، باید مجموعه ای قوی از استعدادها داشته باشید. مهارت های ترور خود را بهبود ببخشید، قتل ها را برنامه ریزی کنید و قتل های عالی را اجرا کنید. احتمالاً تعجب خواهید کرد که قاتلان بسیار رقابتی هستند، حتی اگر بیشتر مزدوران هویت خود را پنهان کنند. با این حال، به دلیل مأموریت هایی که انجام دادند، شهرت آنها به طور منحصر به فردی گسترش یافت. Hitman Sniper مسابقه مشابهی را توصیف می کند.

با این حال، پیشرفت شما در تابلوهای امتیازات نشان داده می شود، نه زمزمه ها. بازیکنان می توانند برای کسب رتبه با دوستان یا غریبه ها مبارزه کنند. نمره بالا برای رتبه اول ضروری است. برای همه مزدوران خود تجربه کسب کنید. دهکده قاتل به دنبال یک استاد است و شما تمام مهارت ها را برای تبدیل شدن به یک استاد دارید. Hitman Sniper دارای تعداد زیادی مهمان است. بیش از صد و پنجاه شغل قابل تکمیل وجود دارد. قراردادهایی به ارزش میلیاردها دلار گنجانده شده است. اهداف این بازی افراد عادی نیستند. به همین دلیل قیمت آنها بسیار بالاست. این نام ها با اهمیت و نفوذ ملی، اگر نگوییم منطقه ای، همراه است. از آنجایی که رسیدن به هدف بسیار دشوار است، دست های پنهان چاره ای جز استخدام تیراندازان حرفه ای مانند من ندارند. هرگز مشتریان خود را ناامید نکنید. تمرین تیراندازی باید در اولویت قرار گیرد و در اسرع وقت تکمیل شود. برای محافظت از چنین افراد برجسته، آنها باید جزئیات امنیتی داشته باشند. اگر هدف خود را از دست بدهید، خطر را می توان معکوس کرد. این بازی اسلحه های مختلفی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد تا به آنها در تکمیل ماموریت های خود کمک کند. شما می توانید ده ها اسلحه مختلف را در ماموریت ترور خود حمل کنید. از آنجایی که آنها بسیار قدرتمند هستند، ماسک های گاز حتی به طور خاص برای برخی از سلاح های گرم ساخته شده اند. همین برای قدردانی از قدرت مخرب آن تفنگ کافی است.

برای استفاده از تمام سلاح های قانع کننده بازی، بازیکن Hitman Sniper باید وظایف خاصی را انجام دهد. برخی از اجزای سلاح قفل هستند و تا بعداً قابل دسترسی نیستند. تا جایی که می توانید جمع آوری کنید تا سلاح انتخابی خود را اصلاح کنید. قبل از شروع حمله، مطمئن شوید که سلاح شما فعال است. اسلحه ای را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد هدف خود را ببینید. Hitman Sniper حالت زامبی منحصر به فرد و ماموریت های معمول میلیون دلاری دارد. تیراندازان حرفه ای به منطقه آلوده به مردگان منتقل می شوند. و در واقع، ازدحام زامبی های متخاصم است. به گفته سازنده، این یک رویکرد موثر برای ارزیابی آمادگی قبل از شروع یک کمپین مهم است. تقریباً انگار بازیکن یک شکارچی زامبی است. ارزش سرعت در برخورد با این نوع حریف را نمی توان بیش از حد مورد تاکید قرار داد. آنها اغلب به صورت گروهی حرکت می کنند و می توانند از هر جایی بیایند. بهترین سلاح به شما شجاعت مقابله با این زامبی ها را می دهد. مغز زامبی خود را روشن کنید و تست را در کمترین زمان انجام دهید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود :

 پول بینهایت ( وقتی خرج کنید افزایش پیدا میکند )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام مود شده هست

    1. سلام بله. لطفا بخش مشخصات رو هم مطالعه کنید.

  2. ببخشید انلاین هست؟؟؟؟

    1. سلام خیر

  3. سلام چرا باکس دانلود نداره؟؟؟؟؟؟

    1. سلام مشکل برطرف شد مجددا تست کنید!