خانه / برنامه / دانلود برنامه LINE Camera – Photo editor
LINE Camera - Photo editor LINE Camera - Photo editor

LINE Camera - Photo editor

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    15.5.2
  • اندروید
    6
  • سازنده
    LINE Corporation
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +1.580.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    68MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود برنامه LINE Camera – Photo editor

LINE Camera – Photo editor – لاین کمرا ویرایش گر عکس عنوان یک اپلیکیشن پر دانلود و کاربردی خوش ساخت از LINE Corporation برای اندروید میباشد که به عنوان یک برنامه عکاسی و ادیت شناخته میشود و تا کنون دانلود ها و نقد های زیادی داشته است که امروز به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفتیم تا این برنامه کاربردی را معرفی نماییم و در آخر آخرین نسخه این نرم افزار کاربردی را برای دانلود قرار بدهیم. پس اگر شما از دسته افرادی هستید که از عکاسی خوشتان می آید و دوست دارید عکس های خود را به بهترین نحوه ادیت بزنید، عنوان LINE Camera – Photo editor را از دست ندهید و برای آشنایی بیشتر این بازی همراه گیمی روید باشید. LINE Camera – Photo editor  یک برنامه رایگان ویرایش عکس و عکسبرداری به سبک جوانان امروزی است. پدیده زندگی مجازی امروزه به عنوان یک روند برای اکثر کاربران به ویژه کاربران شبکه های اجتماعی مطرح شده است. و اگر آنها به دنبال یک برنامه حرفه ای و سریع برای ویرایش عکس هستند، لاین کمرا واقعا یک برنامه کاربردی است. طیف کاملی از ابزارهای ویرایش، فیلترهای متنوع و هزاران افکت الهی را ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند عکس های درخشان و جذابی دریافت کنند. با ویژگی های عالی این برنامه، کاربران می توانند آزادانه شخصیت و خلاقیت خود را برای ایجاد کامل ترین و با کیفیت ترین عکس ها بیان کنند.

این نرم افزار قطعا ابزار مفیدی است که به شما کمک می‌کند در هر زمان و هر مکان به‌طور تصادفی عکس‌های زیبایی بگیرید. برای نسبت تصویر 1:1 یا 3:4 مناسب است و دارای بسیاری از حالت های عکاسی مختلف مانند تایمر خودکار، عکاسی پیاپی، عکاسی شبکه ای و غیره است. می توانید به راحتی با دوربین کار کنید. سلفی واضح، مستقیماً با دوربین برنامه گرفته شده است. سپس ویژگی‌های منحصربه‌فرد برنامه مانند فیلترها، جلوه‌های چند رنگ و ابزارهای مختلف ویرایش عکس را که به شما در ایجاد عکس‌های طبیعی و خیره‌کننده کمک می‌کنند، کاوش کنید. با نوار ابزار ویرایش، می توانید عکس های خود را آزادانه به دلخواه برش دهید، ادغام کنید، بچرخانید، ورق بزنید. علاوه بر این، می‌توانید اشباع، کنتراست، افزایش یا کاهش روشنایی یا محو کردن پس‌زمینه، افزایش وضوح تصویر و … را متعادل کنید تا به تصاویر خود کمک کنید هنرمندانه‌تر و منحصربه‌فردتر شوند. . حتی هر گوشه از صورت شما را نیز جزییات می دهد. LINE Camera – Photo editor می‌تواند صورت شما را به پوستی باریک‌تر، ظریف‌تر، صاف‌تر، چشم‌های درشت روشن یا بینی بلندتر تبدیل کند. این ابزار زیبایی البته در ویرایش عکس ضروری است و به شما کمک می کند تا تصاویر سفی زیبا و طبیعی داشته باشید. عنوان LINE Camera – Photo editor به شما امکان می دهد از بین طیف وسیعی از فیلترهای رنگی که با پس زمینه تصویر مطابقت دارند انتخاب کنید.

فیلترهای برنامه را می توان با عکس های گرفته شده در بایگانی یا مستقیماً روی برنامه دستکاری کرد. با استفاده از این 30 فیلتر رنگی فوق العاده زیبا، عکس‌های شما با نور طبیعی، رنگ‌های برجسته، پس‌زمینه‌های پر جنب و جوش، عالی‌تر می‌شوند… تمام فیلترهای متنوع برنامه را کاوش کنید تا تجربه‌های هیجان‌انگیزی را هنگام زندگی مجازی به ارمغان بیاورید. علاوه بر این، لاین کمرا بیش از 5000 استیکر محبوب بسیاری از شخصیت‌های معروف را در اختیار شما قرار می‌دهد تا به شما کمک کند تا عکس‌های خود را شخصیت بیشتری خلق کرده و ادغام کنید. در همان زمان، 200 براش دیگر و فونت‌های مختلف وجود دارد که به شما کمک می‌کند هر محتوای متنی، پیامی را به عکس‌های خود اضافه کنید. با این ویژگی های خاص، ندانسته و بدون آن که بدانید، یک هنرمند خواهید شد.علاوه بر ویژگی‌های فوق، این اپلیکیشن همچنین به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های درخشان خود را به سرعت در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، توییتر و … به اشتراک بگذارید یا آن‌ها را مستقیماً در LINE بدون شارپ شکسته پست کنید. اشتراک گذاری راحت در شبکه های اجتماعی با زمان امروز واقعا مفید است، فقط چند مرحله ساده که می توانید عکس های هنری خود را به همه نشان دهید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

نسخه آنلاک و پرمیوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. آپدیت داده

    1. مهرداد (نویسنده)

      ممنون قرار میدیم