خانه / بازی / دانلود بازی Demon Hunter: Premium
Demon Hunter: Premium Demon Hunter: Premium

Demon Hunter: Premium

محبوبیت 80%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    61.86.20.0
  • اندروید
    6
  • سازنده
    EA Publishing
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +23.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +12
  • حجم
    +1GB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    1.09 دلار
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Demon Hunter: Premium

Demon Hunter: Premium – شکارچی شیطان یک بازی جدید و خارق العاده از EA Publishing میباشد که با گیم پلی سرگرم کننده و اکشنش شمارا به وجد می آورد! بازیی که سبک فایتینگ با چاشنی نقش افرینی را ترکیب کرده و در قالب یک بازی اکشن سینگل پلی برای اندروید منتشر شده است و امروز به درخواست جمعی از شما علاقه مندان، تصمیم گرفتیم تا این بازی جذاب را بررسی و سپس برای معرفی خدمت شما عزیزان قرار بدهیم! پس اگر عکس هایی از بازی را دیدید و قصد آشنایی با عنوان Demon Hunter: Premium را دارید، همراه گیمی روید باشید.  اثر Demon Hunter: Premium بازیی است که باید برای هر طرفدار هک اند اسلش واقعی که فقط از شکستن دکمه‌های روی صفحه خسته می‌شود، امتحان کند. Demon Hunter یک تجربه منحصر به فرد را ارائه می دهد و بازیکنان را در دنیای شدید و بی رحمانه تاریکی غوطه ور می کند. سیستم رزمی این بازی نبردهای مبتنی بر مهارت، باس فایت‌های شدید و گزینه‌های کنترل شخصیت را برای شخصی‌سازی عمیق تجربه‌تان تشویق می‌کند. به عنوان یک شکارچی شیطان، می توانید قهرمان کامل خود را با عناصر RPG متعادل آن بسازید تا سبک گیم پلی شخصیت خود را سفارشی کنید. این بازی ویژگی‌های اضافی مانند تابلوهای امتیازات، مسابقات و موارد دیگر را ارائه می‌کند تا شما را با پیشرفت در این دنیای هیجان‌انگیز پر از اسرار و جناح‌های هیجان‌انگیز درگیر و سرگرم کند.

Demon Hunter: Premium تجارب هک و اسلش را به سطح بعدی می برد و در عین حال تصاویری با ارزش تولید بالا ارائه می دهد که هر مرحله از سفر شما را از ابتدا تا انتها لذت بخش می کند.شکارچی شیاطین با احتیاط از میان منظره نابود شده جهان که روزگاری توسط خورشید روشن می شد و ساکنانش با داستان های شادی و خنده پر از برکت بودند قدم می زد. اکنون زمینی متروک و ویران بود- پر از رنج و عذاب که توسط فاتحانش، انبوهی از شیاطین تاریک و هیولاهای سایه ایجاد شده بود. هر جا که می رفت، نفس خشم آلود آنها را که در آغوشی خفه کننده به او می رسید حس می کرد، می توانست فریاد ناامیدی را که از هر طرف می آمد بشنود. با این حال، او تمرکز خود را بر مأموریت خود حفظ کرد – خلاصی از این سرزمین زمانی پر جنب و جوش از این هجوم بدخواهانه و بازگرداندن امید در هر جایی که اندوه و ناامیدی وجود داشت.شکارچیان شیاطین نژاد خاصی هستند که توسط افراد باستانی برای محافظت از ما در برابر ظلم و ستم توسط نیروهای مخرب هدیه داده شده است. شکارچیان شیاطین دارای قدرت ها و مهارت های خارق العاده ای هستند که به آنها این توانایی را می دهد که شیاطین شیطانی را تصاحب کرده و تاریکی را از دنیای ما غلبه کنند. به عنوان شکارچیان شیطان، بازیکنان چالش های عظیمی را تجربه خواهند کرد زیرا شجاعانه با موجودات قدرتمندی که به دنبال تهدید قلمرو آنها هستند مبارزه می کنند.

اما شکارچیان شیطان با فداکاری، شجاعت و مهارت قادر خواهند بود پیروزی خود را به دست آورند و هماهنگی را در این دنیای فانی بازگردانند. بازی Demon Hunter: Premium به خاطر نبردهای حماسی رئیس خود شناخته می شود، جایی که شیاطین غول پیکر تاریک قدرتمند روبرو می شوند و روح آنها جمع آوری می شود تا به سطوح بالاتر برج شیطانی پیشرفت کنند. Demon Hunter یک تجربه هیجان انگیز را فراهم می کند زیرا بازیکنان باید خود را به تجهیزات درجه یک مجهز کنند و از تکنیک های مهارتی پیشرفته استفاده کنند تا به پیروزی امیدوار باشند. اما ارزش تلاش را دارد، زیرا هنگامی که آن رئیس شیطان سرانجام شکست می‌خورد، آن Demon Hunter Premium Souls جمع‌آوری‌شده به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا صدها تجهیزات سایه و سلاح را از معمولی به افسانه‌ای با سرعتی شگفت‌آور ارتقا دهند.یک بازی هیجان انگیز است که در آن بازیکنان وظیفه دارند چهار یا چند بخش PVE مختلف را در کنار یک عرصه پویا PVP کاوش و فتح کنند. ماجراجویی جایی است که همه شیطان‌کشان باید تلاش خود را آغاز کنند و در حین پیشرفت، قفل اسرارآمیز Altar of the Darkness، Boss Mode و Clock Tower of Challenges را باز کنند. اگر می خواهید شکارچی شیطان نهایی شوید، تسلط بر تکنیک های مبارزه، درک ویژگی های دشمن و تهیه یک استراتژی قدرتمند همراه با تقویت تجهیزات سایه خود برای بقا و پیروزی ضروری است. سطوح Demon Hunter: Premium را فتح کنید و به یک مبارز افسانه ای تبدیل شوید!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

نسخه خریداری شده و فول ورژن بازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آثار دیگر EA Publishing