خانه / بازی / دانلود بازی Cozy Islands – craft & build
Cozy Islands – craft & build Cozy Islands – craft & build

Cozy Islands – craft & build

محبوبیت 0%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.0.23
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Tetrox Limited
  • امتیاز
    3.8
  • رای
    +1.000
  • دانلود
    +50K
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    155MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Cozy Islands – craft & build

Cozy Islands – craft & build – جزایر دنج – صنایع دستی و ساخت عنوانیست که استودیو Tetrox Limited معرفی میکند! اثری که به خوبی و با دقت ساخته شده است تا روایت گر داستانی باشد که شمارا ساعت ها سرگرم و درگیر خودش کند! جایی که سبک شبیه سازی و مدریتی با چاشنی کارتونی و داستانی ترکیب شده است و اثری سرگرم کننده را در اسمارت فون های شما به ارمغان می آورد! پس اگر عکس هایی از بازی را تماشا کردید و قصد تجربه این بازی را دارید، اول همراه گیمی روید باشید تا بیشتر با این بازی آشنا شویم. یک شبیه ساز ماجراجویی با کیفیت برای اندروید که قادر است در همراهی قهرمانان بامزه، واضح ترین تصورات و ساعت ها سرگرمی سرگرم کننده را به شما ارائه دهد. در جزایر دنج – صنایع دستی و ساخت، به جزایر دنج می آیید – مکانی با طبیعت فوق العاده زیبا و فضایی فوق العاده، جایی که باید در جزیره ای کوچک در زمینی بایر، تنها با استفاده از مهارت های او و همچنین بداهه نوازی، دهکده ای بسازید. بازی Cozy Islands – craft & build درباره تحقیق، ساختن، کاردستی، استخراج منابع و تکمیل ماموریت ها و همچنین کشف ساکنان جذاب جزیره دنج است.

شما می توانید این بازی را به صورت رایگان در اندروید دانلود کنید و نه تنها یک مکان عالی برای زندگی ایجاد کنید، بلکه کل شهر را طراحی کنید، خانه های منحصر به فردی بسازید و به روستاییان در فعالیت های روزمره کمک کنید. آنها، در ازای دریافت اقلام، موارد ارزشمندی را به شما میدهند! همچنین این بازی دارای گرافیک خوب، موسیقی پس زمینه جالب، مکانیک بازی با کیفیت بالا و محتوای بازی زیاد است. آیا تا به حال از کار یا تحصیل در یک شهر شلوغ احساس خستگی بیش از حد کرده اید؟ بسیاری از مردم شهر پر سر و صدا را ترک می کنند تا به روستا برگردند تا زندگی آزاد و راحت داشته باشند. اگر نمی توانید این آرزو را محقق کنید، این بازی را امتحان کنید. این بازی شما را آرام می کند زیرا شما را به زندگی آرام روستایی در یک جزیره زیبا بازمی گرداند. با آمدن به جزیره دست نخورده، موج جدیدی را راه اندازی می کنید و دهکده خود را می سازید. در شروع بازی، شما را به جزیره ای جذاب، جزایر دنج می برند. این جزیره برای بسیاری از مردم شناخته شده نیست و برای گردشگری نیز توسعه نیافته است. مکانی ایده آل برای زندگی آرام در کنار طبیعت است. از زمین پر از درخت، شما باید به معدن بروید، مکان زیبا را کشف کنید تا شروع به ساختن مکانی برای زندگی کنید.

کم کم آن را به دهکده ای رویایی تبدیل می کنید. این روستای کودکی شماست. پس از اتمام ساخت و ساز، همچنین لازم است که به طور منظم تعمیر و کیفیت خانه ها را بهبود بخشد. شما مختار هستید که سبک، دکوراسیون داخلی و دکوراسیون خانه را مطابق با سلیقه خود طراحی کنید. بنابراین، گرما و آشنایی این مکان را احساس خواهید کرد. با این گیم پلی و سبک بصری، یک جزیره بامزه باعث می شود در حومه شهر احساس کنید که در خانه هستید و خوشحال هستید. بازی Cozy Islands – craft & build شما را آرام می کند زیرا شما را به زندگی آرام حومه شهر، در جزایر زیبا بازمی گرداند. در یک جزیره زیبا تنها نیستید، می توانید با ساکنان جزیره یا جزایر کوچک اطراف آن آشنا شوید. زمین پر از درخت است، برای شروع ساختن مکانی برای زندگی باید جزیره ای زیبا را حفر کنید و کشف کنید. با استفاده از مهارت های ساخت و ساز خود، دهکده رویایی را می سازید که ساکنان جزیره در آن زندگی خواهند کرد و کم کم زندگی آنها را بهبود می بخشید. قطع درختان، ساختن خانه و زندگی نوجوانانه بدون دردسر تمام چیزی است که در این بازی وجود دارد.بازیکن مجاز است تا زمانی که دستور غذا را بداند و مواد لازم را داشته باشد، تزئیناتی را برای قرار دادن در یک جزیره درست کند. همه چیز، مانند محیط، شخصیت ها، محیط در یک جزیره زیبا، با واقع گرایی و جزئیات بسیار خلق شده است.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

1. طلای نامحدود
2. الماس نامحدود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام سایت تون که عالیه.. فقط خواهش میکنم هر چه زود تر آپدیتش و بزارین..💙

    1. سلام آخرین نسخه بازی قرار گرفته است!