خانه / بازی / دانلود بازی دیرین شاه
دیرین شاه دیرین شاه

دیرین شاه

محبوبیت 87%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.23
  • اندروید
    2.3
  • سازنده
    NAS Animation studio
  • دانلود
    +20,000
  • رده سنی
    +2
  • حجم
    36MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی دیرین شاه

دیرین شاه – کارتون جذاب و دیدنی دیرین دیرین رو احتمالا دیده اید، اگر دنبال بازی با شخصیت های محبوب این کارتون هستید وقت رو هدر ندید و این بازی با گرافیک فانتزی رو از دست ندید. بازی جذاب دیرین شاه یک بازی ساخته شده از روی مجموعه کارتون های دیرین دیرین می باشد که مخاطبان زیادی رو به خود جذب کرده است! اگر حوصلتون سر رفته و دنبال یه بازی هستید که وقتتونو باهاش بگذرونید این بازی میتونه گزینه مناسبی براتون باشه! هم اکنون شما علاقه مندان به این دسته بازی می توانید آن را به صورت نسخه اصلی و مود از ربات و سایت گیمی روید دانلود و لذت ببرید.

داستان بازی از این قرار است که پادشاه سرزمین دیرین دیرین می خواهد برای دختر از فرنگ بازگشته خود همسری مناسب و شایسته پیدا نمایید. خوب شما نیز می توانید دیگر بقیه بازی را حدس بزنید که جریان از چه قرار است و شما باید در این راه به پادشاه و دخترش کمک کنید. باری پیدا کردن فرد مد نظر در شهر بین افراد مسابه برگزار می شود. به همین منظور مسابقاتی برای پیدا کردن فرد مورد نظر برگذار می کند. ولی از آنجا که دختر پادشاه بسیار بد اخلاق و سخت پسند نیز است ، کسی حاظر نشده در مسابقه شرکت کند. اما پادشاه دست بردار نیست و قصد دارد همه را به طور زورکی در مسابقه شرکت دهد. مشکلی که این وسط است این می باشد که همه قصد فرار کردن و باخت دادن دارن و شما را نیز به چالش خواهد کشید تا زور خود را در این عرصه بزنید.

دانلود مشخصات آموزش ها
نسخه اصلی Download APK - 36MB نسخه مود - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 36MB
دیرین شاه دیرین شاه
لینک نسخه مود بازی دیرین شاه به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شد. کانال تلگرام ما

مشخصات مود :

– سکه بینهایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. ببخشید میشه بگین ربات تلگرام چی هست و آیا برای گرفتن بازی هایی که نوشته دانلود از ربات تلگرام باید تلگرام نصب کرد

    1. مهرداد (نویسنده)

      کاربر عزیز سلام. ربات تلگرامی فقط برای دانلود بازی های مود شده ایرانی میباشد تا از فیلتر شدن سایت جلوگیری کنیم. برای دانلود نسخه های مود بازی ایرانی باید تلگرام داشته باشید و وارد ربات ما بشید و با دستور کار دانلود جلو بروید تا در آخر بتونید بازی را دانلود نمایید.

  2. سلا ببخشید بازی شهر فوتبالی رو هم لطفا مود کنید

  3. با سلام و خسته نباشید خدمت مدیران گیم روید واقعا ممنون از سایت فوق‌العاده عالیتون چطور باید سکه های این بازی رو بینهایت کنیم چون من هرکاری کردم بینهایت نشد

    1. سلام وقت بخیر نسخه مود رو از ربات تلگرام دانلود کردید؟

      1. بله مود است ممنونم از وقتی که گذاشتید تا پاسخ دهید مشکل حل شد ببخشید وقتتونو گرفتم رفتم بیرون امدم همه چیز بدون پول خریداری شد