خانه / بازی / رانندگی / دانلود بازی آژیر
آژیر آژیر

آژیر

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.22
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    میدوپیا
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    2491
  • دانلود
    +300.000
  • رده سنی
    7+
  • حجم
    47MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی آژیر

آژیر – ‏‏به آکادمی راننده‌های پلیس خوش اومدی! بازی آژیر توسط بروبچ استودیو میدوپیا ساخته شده که یکی از بهترین های دسته رانندگی است. این بازی با تعداد دانلود +200 هزار و امتیاز 4.5 در کافه بازار و مایکت توانسته رتبه خوبی رو کسب کنه. هم اکنون شما کاربران عزیز می توانید این بازی رو به صورت دو نسخه مود (ربات تلگرامی) و اصلی با لینک نیم بها از وبسایت گیمی روید دانلود کنید و لذت ببرید.

 اینجا بهترین راننده ها دور هم جمع شدن تا با هم به صورت آنلاین رقابت کنن. هدف همه‌شون تبدیل شدن به حرفه‌ای ترین راننده های پلیسه. اما این کار آسون نیست. کلی آموزش و تمرین و چالش وجود داره که با رد شدن از اونها و قرار گرفتن جزو بهترین‌ها میتونی به یکی از راننده های پلیس ما تبدیل بشی.
‏ توی این بازی کلی مسابقه با جایزه های خفن در انتظارته. رده بندی آنلاین هفتگی بین راننده های مختلف با کلی جایزه برای بازیکنان برتر. ماشینت رو انتخاب کن ، ارتقا بده و ظاهرش رو برای مسابقه آماده کن و مهارت‌هات رو به همه نشون بده. با برنده شدن توی رقابت ها و ثبت بالاترین رکورد ها رتبه خودت رو توی جدول رده‌بندی ارتقا بده و درجه خودت رو بالا ببر. با رسیدن به درجات بالا و نشون دادن قابلیت ‌هات میتونی به یکی از راننده های پلیس تبدیل بشی. حواست باشه خاص‌ترین و خفن‌ترین جایزه ها برای بهریتن راننده هاست. اما برای رسیدن به این مقام راه سختی در پیش داری ، چون کلی رقیب در انتظارته که باید شکستشون بدی.‏ ویژگی ها:‏ ‏گرافیک جذاب در مقابل حجم بسیار پایین بازی  ‏حس زیبای رانندگی و ویراژ درهنگام فرار از دست پلیس‏ امکان تغییر زاویه دید دوربین و تجربه بازی در دو حالت مختلف‏ ‏امکان انتخاب بین دو حالت کنترل لمسی و شتابسنج توسط کاربر‏ ‏صحنه ها و افکت های فوق العاده در هنگام تصادفات و ویراژها‏ ‏انواع مختلفی از خودروهای سوپراسپرت و کلاسیک جهان با جزئیات گرافیکی بالا و… امیدوارم از این بازی لذت ببرید.
دانلود مشخصات آموزش ها
نسخه‌ اصلی Download APK - 47MB نسخه مود - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 47MB
آژیر آژیر
لینک نسخه مود بازی آژیر به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شد. کانال تلگرام ما

مشخصات مود :

– سکه بینهایت
– الماس بینهایت
– حذف تبلیغات مزاحم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. ادمین داداش توروخدا لطفا لطفا بازیشتاب آنلاین نسخه ۲۳.۲۳۰۰ با بازی صفر تا صد : دنده تا اخر بزارید خواهش میکنم توروخدا

    1. سلام دوست عزیز، بزودی نسخه جدید شتاب آنلاین قرار می‌گیرد. بازی صفر تا صد نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد. لطفا صبور باشید!

      1. آقا لطفاً بازی صفر تا صد رو مود کنید

        1. سلام متاسفانه این بازی مود نمی‌شود.

  2. سلام سکه و الماس بینهایت نمیشه میرم تو فروشگاه قسمت رایگان میزنم رو سکه و الماس هیچی نمیشه فقط پایینش زده صبر کن ولی تبلیغات و ماشین های پولی باز شدن ولی سکه و الماسم بینهایت نمیشه میزنم روش هیچی نمیشه چیکار کنم میشه راهنماییم کنید

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام رفیق! لطفا توضیحات پایین دانلود باکس رو مطالعه کنید و با فیلترشکن برای مشاهده تبلیغات اقدام نمایید

      1. مرسی دادا دمت گرم

      2. مهرداد خیلی مرسی ممنون ولی من فیلترشکن ندارم یه فیلترشکن خوب و پرسرعت معرفی میکنی؟

        1. سلام متاسفانه نمیتونیم بهتون معرفی کنیم.