خانه / بازی / دانلود بازی Blazing Sniper
Blazing Sniper Blazing Sniper

Blazing Sniper

محبوبیت 83%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.0.0
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Happy Fish
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +181.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    62MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Blazing Sniper

Blazing Sniper – تیر انداز خفا یک بازی فوق العاده سرگرم کننده و خوش ساختی از Happy Fish برای اندروید است که امروز برای اولین بار در ایران قصد معرفی و دانلود آخرین نسخه اش را داریم تا بار دیگر شما گیمر های علاقه مند به بازی های اکشن را به وجد بیاوریم! بازیی که با ترکیب گیم پلی شوتر و آفلاین توانتسه یک خط داستانی با مراحلی متعدد را پیش رو بگذارد و یک عنوان مهیج را در اسمارت فون های خود به ارمغان بیاورد! پس اگر عکس هایی از بازی را تماشا کردید و قصد دانلود این بازی را دارید، همین الان همراه گیمی روید باشید تا بیشتر با این بازی آشنا شویم. دنیا در خطر است و شما تنها کسی هستید که می توانید به بشر کمک کنید تا از موقعیت های خطرناک خود دور شود. با وجود زامبی‌ها و موجودات مرده که بدون کنترل در خیابان‌ها پرسه می‌زنند و جمعیت هر روز کاهش می‌یابد، گیمرهای اندرویدی باید دست به اسلحه بکشند و امواج ویروسی و شهروندان آلوده را شکست دهند. از غواصی در گیم پلی اعتیادآور شوتر موبایل لذت ببرید، که به شما امکان می دهد با عنوان عالی موبایل سرگرم شوید. بسیاری از ویژگی های جالب آن را کاوش کنید، زیرا در ماجراجویی های اعتیادآور درون بازی غوطه ور می شوید. از بازی در بازی های شوتر اعتیاد آور لذت ببرید و در مسابقات عالی خود با دشمنان باورنکردنی رقابت کنید.

برای بشریت و برای بقای خود بجنگید. با بررسی های عمیق ما درباره این عنوان موبایل شگفت انگیز Blazing Sniper اطلاعات بیشتری کسب کنید. داستان و گیم پلی این بازی به خوبی طراحی شده اند که یک حساب متفاوت از یک بازی اکشن را به شما میدهند! اینجا در Blazing Sniper، گیمرهای اندرویدی این شانس را خواهند داشت که از گیم پلی هیجان انگیز اکشن لذت ببرند و چالش های تیراندازی نهایی خود را آغاز کنند. از تجهیز قهرمانان خود به سلاح های گرم و تجهیزات محافظ عالی، قبل از معرفی آنها به نبردهای حماسی با دشمنان لذت ببرید. از جمعیت های باقی مانده در برابر امواج ورودی دشمنان محافظت کنید. و راهی برای از بین بردن کامل ویروس پیدا کنید. فقط آنها باید بشریت آن را بیابند. از انجام انواع ماموریت های جالب درون بازی لذت ببرید، که شما را در دنیای شگفت انگیز Blazing Sniper می برد. در نبردهای حماسی اسلحه، درگیری های اسلحه باورنکردنی شرکت کنید و هر زمان که بخواهید با زامبی های تند و زننده مبارزه کنید. از ماموریت های فوق العاده با گیم پلی جالب و منحصر به فرد لذت ببرید، چالش های عالی با دشواری های مختلف را کشف کنید. و همیشه با بازی اکشن فوق العاده در Blazing Sniper لذت ببرید.کنترل های ساده و گیم پلی در دسترس یکی از امکانتی است که این بازی به خود اختصاص داده است به طوری که حالا برای شروع، گیمرهای اندروید در این بازی به لطف کنترل‌های لمسی ساده و شهودی، به‌سرعت متوجه می‌شوند که از عنوان موبایلی فوق‌العاده جنگ با سلاح و اکشن تیراندازی لذت می‌برند.

از بازی با تمام ویژگی های جالب درون بازی لذت ببرید و خود را درگیر گیم پلی شوتر اعتیادآور کنید. آزادانه با رابط کاربری بصری کار کنید و از بازی با ویژگی های عالی لذت ببرید.  ماموریت های زیادی برای این بازی وجود دارد که همگی از چاشنی هیجانی زیادی برخوردار هستند! برای کسانی از شما که علاقه مند هستند، اکنون این فرصت را خواهید داشت که آزادانه در تجارب تیراندازی حماسی خود حمله بزنید. از بازی در بیش از 50 چالش شوتر جالب لذت ببرید که هر کدام گیم پلی منحصر به فرد خود را ارائه می دهند. ماجراهای بی پایان درون بازی را کاوش کنید و به راحتی در بازی تیراندازی اعتیادآور در Blazing Sniper غوطه ور شوید که هر کدام گیم پلی منحصر به فرد خود را ارائه می دهند. در چالش های بی پایان تیرانداز زامبی شرکت کنید جایی که برای جذاب‌تر کردن بازی، گیمرهای اندروید اکنون می‌توانند خود را در چالش‌های تیراندازی بی‌پایان زامبی‌ها درگیر کنند، که این اطمینان را ایجاد می‌کند که گیمرهای اندرویدی به راحتی می‌توانند خود را در بازی غوطه‌ور کنند. بازی های عالی خود را در برابر دشمنان انجام دهید و از مبارزات اسلحه خود تا حد امکان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. لطفاً جای شعر خالی رو مود بزارید باتشکر فراوان از سایت خوبتون

    1. به تیم مودینگ ارجاع داده شد!