خانه / بازی / دانلود بازی قیصر: انتقام
قیصر: انتقام قیصر: انتقام

قیصر: انتقام

محبوبیت 91%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    11
  • اندروید
    4.0
  • سازنده
    نامشخص
  • رده سنی
    +5
  • حجم
    69MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی قیصر: انتقام

قیصر انتقام – یک بازی اکشن ایرانی جذاب می باشد که متاسفانه به جمع بازی های مهره سوخته پیوسته است و دیگر سازنده آن را از حالت انتشار خارج کرده است! شما در این بازی هیجان انگیز با گرافیک فانتزی می توانید کارکتر خود را انتخاب کنید و به انتقام و کشتن افراد دیگر بروید!  درسته بازی از حالت انتشار خارج شده اما گیمی روید قلب ان را برای همیشه گرم نگه میی دارد و شما علاقه مندان به این سری بازی ها می توانید نسخه اصلی به همراه نسخه مود شده آن را با لینک نیم بها از وب سایت گیمی روید دانلود و لذت ببرید.

سبک اول بازی قیصر انتقام مرحله ای شامل پنج فصل اصلی است که برای روایت بهتر داستان از کمیک های گرافیکی جذاب استفاده شده است. هر فصل بازی هشت مرحله دارد. هر فصل دارای فضاهای متفاوت و جذابی هست که شامل حمام عمومی قدیمی . کوچه و گذر. پشت بام . سلاخ خانه و ایستگاه راه آهن است.شما در انتهای سه فصل از این سبک بازی با قاتلین اصلی ( برادران آب منگل) روبرو میشوید. سبک دوم بازی امتیازی است که باز هم در فضاهای مختلف اتفاق می افته و امکان انتخاب کاراکترهای مختلف مثل فرمون و سایر شخصیت های قصه رو شامل میشه. هم چنین در این سبک بازی امکان انتخاب اسلحه های مختلف مثل ساطور و چاقو و… و لباس های مختلف برای شخصیت ها هم وجود داره. داستان انتقام قهرمانی به نام قیصر از سه برادر آب منگل که قاتلین خواهر و برادرش ( فرمون) هستند رو روایت میکنه.این بازی شامل دو سبک بازی متفاوت است. قیصر را همه به عنوان یک ادم با مرام ولوتی و غیرتی میشناسیم . بخاطر علاقه افزون مردم ایران به این فیلم استودیو بازی سازی تیله اقدام به ساخت بازی این فیلم بسیار جذاب کرده است.

در این بازی شما در نقش قیصر هستید که در صدد انتقام است.داستان بازی اینجوری است که خواهر و برادر قیصر توسط سه برادر آب منگل کشته شدن. غیرت قیصر قبول نمیکنه که قاتلین ناموسش توی خیابان راست راست بگردند. تصمیم به کشتن این قاتلین میکنه. شما باید به قیصر کمک کنید تا انتقام خون خانوادشو از قاتلین بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. اقا چرا دانلود نمیشه؟

    1. سلام برای دانلود نسخه مود این بازی باید اشتراک ربات رو خریداری کنید.

  2. داداش میزنم سردانلود مود بازی دانلود نمیکنه

    1. مهرداد (نویسنده)

      درود بر شما از ربات باید دان کنید ( https://t.me/dlgameeroidbot )

  3. تهران‌‌گل‌کویس

  4. من خیلی دنبال این بازی بودم خیلی ممنون

  5. سلام من وقتی وارد رباط میشتم وقتی که عضو ۳تا کانال میشم لینک دانلود نسخه اصلی و مود ر بهم میده وقتی که روی مود کلیک میکنم دانلود نمیکنه لطفا رسیدگی کنید. ممنون از سایت خوبتون.

    1. سلام بابت مشکلی که پیش آمده بود معذرت میخوایم. هم اکنون مشکل برطرف شد.

  6. عالی دمتون گرم