خانه / بازی / دانلود بازی Sky Dancer Run
 Sky Dancer Run  Sky Dancer Run

 Sky Dancer Run

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    4.5.1
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    TOPEBOX
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +128.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    108MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Sky Dancer Run

 Sky Dancer Run – رقصنده آسمان عنوان یک بازی اکشن و پلتفرمر برای اندروید میباشد که به تازگی با بهبود های سازنده به یک بازی سرگرم کننده خلاقانه تبدیل شده است به طوری که با ترکیب گیم پلیی رانر و آرکید توانتسته بیش از 10 میلیون دانلود را به خود اختصاص بدهد که امروز در سایت گیمی روید قصد داریم تا آخرین نسخه این بازی جذاب را برای شما عزیزان معرفی و بررسی نماییم و برای دانلود در دسترس شما گیمر های علاقه مند به این سبک بازی ها قرار بدهیم! پس اگر به چنین سبک هایی علاقه دارید و یا دنبال یک بازی آفلاین در عین حال سرگرم کننده میگردید، عنوان  Sky Dancer Run را از دست ندهید و همین الان همراه گیمی روید باشید. این عنوان را کسی جز TOPEBOX نساخته است و وقتی شما این بازی را بازی میکنید دقیقا متوجه خواهید شد که طراحی ها و کیفیت ساخت بازی حسابی روش کار شده و فقط برای شما عزیزان ساخته شده است! در این بازی فضای بزرگی را با ترکیبی از کوه های سنگی خطرناک باز می کند. بسیاری از جاده های کوتاه به عنوان نقاط فرود برای پرش های شما ساخته شده اند. ماموریت تعیین شده در این کمپین انجام ماموریت ماجراجویی است که در تلاش برای فتح قله ماجراجویی است. با شروع سرگرمی، سطوح و پیشنهادات بیشتری برای شما ارسال می شود. سکه های زیادی بسازید و در جدول امتیازات بالا قرار بگیرید!

تعداد زیادی از انواع مختلف موانع برای افزایش سختی  Sky Dancer Run ایجاد شده است که بازیکنان باید با خطراتی مانند کوه های سنگی، بوته هایی که دید را مبهم می کنند یا حتی جاده ها روبرو شوند. گاهی اوقات باید خود را به هوا پرتاب کنید و زمان زیادی طول می کشد تا جایی برای فرود بیایید. سنگ کوچکی که به اندازه ای باشد که بتوانید یک پله بپرید، چالشی با دشواری باورنکردنی خواهد بود. در این دنیای بزرگ، باید بر آنها غلبه کنید تا به خط پایان برسید! در مواجهه با نگرانی های مراحل این بازی، بازیکنان باید بهترین آمادگی را داشته باشند. ضروری ترین تجهیزات مهارت است. شما باید راه، جهت حرکت و قضاوت برای خطرات پیش رو را بدانید. برخی از مسیرها دارای سکه هستند و برای شانس بیشتر برای بازدید از مغازه، آنها را با دویدن در آنها جمع آوری کنید. فعالیت هایی مانند دویدن، پریدن و پریدن به سرعت و انعطاف پذیری انجام می شود. بازیکنان برای غلبه بر این ترس باید مهارت های خاصی را کسب کنند. مانند یک رقصنده حرفه ای که روی صحنه اجرا می کند، از کلید کنترل لمسی عبور می کنید تا جهت و سرعت خود را تنظیم کنید. برخی از جاده ها باید اجرا شوند. لطفا موقعیت دست خود را روی جوی استیک نگه دارید. برخی از موقعیت های دیگر به شما نیاز دارند که بپرید و بپرید، بارها کلیک کنید تا شخصیت بتواند بر آن چالش غلبه کند.

محتوای بیشتر به شما نیاز دارد تا پس از پرواز در میان بوته ها، محل فرود خود را پیدا کنید. فراموش نکنید که از صخره های غول پیکر کنار آن اجتناب کنید! بازی  Sky Dancer Run با هدف بهترین تجربه برای همه شرکت کنندگان در گروه، فضایی چشم نواز با پشتیبانی گرافیکی ایجاد کرده است. شما شاهد عظمت کوه ها، عمق شکاف ها و ابرهایی خواهید بود که به آرامی در آسمان حرکت می کنند. کلیپ های صوتی مختلف به انیمیشن 3 بعدی اضافه شده است تا احساس واقعی کند. بسیار واضح کلمه کلیدی برای توصیف آنچه در بازی اتفاق می افتد است. بازیکنان وظایف مختلفی را در صندوق پستی دریافت خواهند کرد که آنها را ملزم به انجام هر فعالیتی برای دریافت پاداش می کند. امتیازات شما در هر دور جمع‌آوری و به امتیازات موفقیت در تابلوهای امتیازات محاسبه می‌شود. در هنگام تکمیل هدف با هدایای ویژه از طرف سیستم ارتقا پیدا می کنید و گواهی می شوید. هدیه‌های زیادی برای کمک به بهبود تجربه و داشتن گزینه‌های مختلف قبل از شروع مسابقه ارائه شده است. Sky Dancer Run چالش های زیادی را برای بازیکنان ارائه می دهد و آنها را برای انجام مسابقات خطرناک با انگیزه نگه می دارد. برای کنترل هر مرحله، پرش و طناب زدن در هوا به مهارت های خاصی نیاز دارید. تابلوی امتیازات دستاوردها همچنان هر روز تلاش های شما را تشخیص می دهد. جوایز جذاب زیادی در انتظار قهرمان مسیر خطرناک است. آیا برای چالش ارائه شده توسط سیستم آماده هستید؟ فراموش نکنید که بعد از هر تجربه یک نظر بگذارید!

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *