خانه / برنامه / دانلود برنامه PDF Converter – PDF to Word
PDF Converter - PDF to Word PDF Converter - PDF to Word

PDF Converter - PDF to Word

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    3.9.6
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    CA Publishing
  • امتیاز
    3.1
  • رای
    +10.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +3
  • حجم
    34MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود برنامه PDF Converter – PDF to Word

PDF Converter – PDF to Word – مبدل پی دی اف : تبدیل پی دی اف به ورد از یکی دیگر دسته اپلیکیشن های بهره وری میباشد که توسط CA Publishing ساخته شده است و امروز به عنوان یک برنامه کاربردی برای افرادی اداری و شغل های تایپیستی محسوب شده است و ماهم آخرین نسخه این برنامه را در گوگل پلی مشاهده کرده و تصمیم گرفیتم تا این اپلیکیشن کاربردی را برای شما عزیزان معرفی نماییم. پس اگر دنبال یک مبدل پی دی اف میگردید، عنوان PDF Converter – PDF to Word ممکن است برای شما مناسب باشد پس، همراه گیمی روید باشید. این برنامه ای برای تبدیل فایل های سند است. این احتمالاً یک برنامه برای دستگاه های تلفن همراه برای رفع نیازهای وظایف اداری است. جعبه ابزار تبدیل شامل بسیاری از ابزارهای تجزیه و تحلیل است و بهترین تجربه ویرایش متن را ارائه می دهد.

این برنامه به عنوان نرم افزاری رتبه بندی می شود که از تبدیل Word به PDF به سرعت و به طور موثر در رایانه ها پشتیبانی می کند. همچنین ابزارهایی برای تبدیل سریع اکسل، پاورپوینت و تصاویر به فایل های PDF وجود دارد. فقط باید از دستور print روی سند استفاده کنید. سپس، نرم افزار به شما کمک می کند تا به سرعت تبدیل کنید. راحت‌تر از همیشه، این برنامه به شما کمک می‌کند این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهید. برخلاف سایر برنامه‌های مبدل PDF، این برنامه می‌تواند فایل‌ها را مستقیما پردازش کند، اما حافظه زیادی از رم و دستگاه مصرف نمی‌کند. اگر می خواهید به سرعت به فایل های PDF تبدیل و انجام دهید، حتما این برنامه را امتحان کنید. این برنامه به شما امکان می دهد فایلی را از کتابخانه انتخاب کنید، آن را با استفاده از مبدل فایل درون برنامه مشاهده و تبدیل کنید، آن را با یک ویرایشگر PDF ذخیره کنید، آن را با یک PDF Reader بخوانید و با یک نمایشگر PDF مشاهده کنید.

این بهترین تبدیل PDF به کلمه برای دستگاه های تلفن همراه در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، راه حل هایی برای آپلود فایل ها از Dropbox و Google Drive برای تبدیل به فرمت Adobes PDF در اختیار شما قرار می دهد. بهترین چیز در مورد PDFelement ویژگی تشخیص فونت آن است – دیگر نیازی نیست ساعت ها وقت صرف کنید تا بفهمید از چه فونتی برای مطابقت با PDF در حال ویرایش استفاده کنید. بنابراین این امر باعث می شود بسیاری از کاربران به وظایف داخلی این اپلیکیشن اعتماد کرده و از آن استفاده کنند. به راحتی همه فایل های PDF را در هر زمان محافظت، قفل یا باز کنید. تبدیل تصاویر به پی دی اف می تواند جذابیت کار شما را افزایش دهد و جذابیت بیشتری برای بینندگان ایجاد کند. همچنین امکان اضافه کردن واترمارک در هر جایی از فایل های PDF که با استفاده از Adobe Acrobat reader تبدیل کرده اید وجود دارد. برنامه‌ای که فضای کمی را اشغال می‌کند، کاربرد بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. پس اگر قصد دانلود این برنامه را دارید، میتوانید به دانلود باکس زیر مراجعه نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

نسخه پرمیوم و آنلاک شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *