خانه / بازی / دانلود بازی Free Fire MAX
Free Fire MAX Free Fire MAX

Free Fire MAX

محبوبیت 86%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    2.103.1
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Garena International I
  • امتیاز
    4.5
  • رای
    +20.000.000
  • دانلود
    +100M
  • رده سنی
    +12
  • حجم
    600MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Free Fire MAX

Free Fire MAX – آتش آزاد مکس عنوان جدید یا شاید بگوییم عنوان دوم از اثر فری فایر میباشد که در همان سبک و در کل همان فری فایر خودمان میباشد که به صورت مکس برای گوشی های قدرتمند تر عرضه شده است و خب با محبوبیت زیادی همانند نسخه اصلی اش رو به رو شده است و ماهم به درخواست مکرر شما گیمر های علاقه مند به سبک های اکشن و بتل رویال تصمیم گرفتیم تا این نسخه از فری فایر را معرفی کرده و آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس شما عزیزان قرار بدهیم. پس اگر قصد تجربه یک بازی متفاوت از یک بازی اکشن و البته بتل رویال دارید، اصلا عنوان Free Fire MAX را از گیمی روید از دست ندهید و همین الان همراه ما برای آشناییت بیشتر این بازی باشید. Free Fire Max جدیدترین بازی تیراندازی بقا است که توسط Garena ساخته شده است که در گذشته مورد انتظار بسیاری از گیمرها بوده است. از طریق اولین تجربه خود، متوجه شدیم که Free Fire Max یک نسخه ارتقا یافته گرافیکی Free Fire است. در حال حاضر، بازی‌های بقای زیادی وجود دارند که محبوب هستند و سطح داغ این سبک به نظر نمی‌رسد متوقف شود.

و یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در حال حاضر PUBG Mobile یا Call of Duty Mobile، Fortnite است. این بازی ک نسخه ارتقا یافته از Free Fire است که بیشترین پیشرفت را در کیفیت تصویر دارد و بیشترین وضوح آن Ultra HD است. می توان گفت که این نسخه از ناشر، بازیکنان را در دستگاه های رده بالا هدف قرار داده است. برخلاف FF، که به بازیکنان اجازه می‌دهد روی دستگاه‌هایی با پیکربندی ضعیف بازی کنند. Free Fire Max تاکنون در چندین کشور مانند مالزی، بولیوی و کامبوج منتشر شده است. با این نسخه آزمایشی 2 بسته بتا، بازیکنان باید یک دستگاه بسیار قابل تنظیم آماده کنند و به حداقل 2 گیگابایت رم رایگان نیاز دارند تا بتوانند این بازی را متعادل کنند. این بازی گیم‌پلی اصلی FF را حفظ می‌کند اما جلوه‌های گرافیکی واقعی‌تری را اضافه می‌کند و من آن را کاملاً شبیه به کاری که Tencent در PUBG Mobile انجام داد می‌دانم. با این حال این نسخه از فری فایر هنوز هم یک بازی است که ارزش آزمایش را دارد. و شاید به زودی این تیرانداز شماره 1 در جهان باشد.  همانطور که معرفی شد، Free Fire MAX فقط یک ارتقاء گرافیکی قابل توجه است.

بنابراین، گیم پلی بازی در MAX نسبت به نسخه اصلی یکسان باقی می ماند. شما همچنان می توانید تنها با 10 تا 15 دقیقه با هم تیمی های خود در صحنه های تیراندازی بقا شرکت کنید. بازی را با انتخاب نقشه نبرد شروع کنید. سپس بازیکن به لابی بازی برده می شود. پس از تکمیل فرآیند مسابقه با 50 بازیکن، زمانی که شما با چتر نجات به جزیره مرگ می‌روید و سفر بقای خود را آغاز می‌کنید، بازی شروع می‌شود. یک منطقه امن را انتخاب کنید و به دنبال سلاح برای شکست دادن بازیکنان باقی مانده باشید. نقشه 50 نفره برای جعبه شنوایی افسانه ای برای برتری بیشتر در برابر سایر بازماندگان رقابت می کند. فقط 10 دقیقه برای یافتن آخرین بازمانده وقت باقی مانده است! در این بازی می‌توانید یک مسابقه انفرادی را با 49 بازیکن باقی‌مانده در جهان انجام دهید یا می‌توانید با دوستان خود به‌وسیله یک دو نفره یا تیم کردن 4 بازیکن بازی کنید. Free Fire Max همان حالت های اولیه بازی مانند Rank Battle، حالت عادی (جزیره برمودا و جزیره کالاهاری) را حفظ می کند، در حالت Death Battle حالت نبرد تصادفی و 2 نقشه قدیمی، جزیره برمودا و جزیره کالاهاری را نیز داریم.

سیستم گرافیکی این نسخه ارتقا یافته است، بنابراین گیمرهای آشنا با Free Fire از این کیفیت گرافیکی جدید شگفت زده خواهند شد. همراه با هم تیمی های آشنا خود به یک افسانه تبدیل شوید. در حال حاضر، در مجموع 32 کاراکتر برای انتخاب بازیکنان وجود دارد. برخی از شخصیت‌های بالای نسخه قدیمی هنوز حفظ شده‌اند و ناشر برخی از طرح‌های شخصیت جدید را برای Free Fire MAX به‌روزرسانی کرده است. بازیکنان می توانند لباس ها را از رویدادها و جعبه های هدیه تصادفی دریافت کنند. می‌توانید مدل مو، لباس‌ها و برخی لوازم جانبی مانند کلاه، عینک، ماسک، کفش و … را خریداری نمایید. دستیارها افرادی هستند که در صفحه نبرد به بازیکن کمک زیادی می کنند. هر حیوانی مهارت منحصر به فرد و مفیدی خواهد داشت، مانند اینکه آقای واگور می تواند هر ۱۲۰ ثانیه ۱ بمب چسب به بازیکنان بدهد. Ottero برای کسانی که از آن با هدف بازگرداندن انرژی EP هر بار استفاده می کنند بهبود می یابد. سوراخ کردن دوام کلاه و زره را برای بازیکنان افزایش می دهد. بسیاری از حیوانات خانگی دیگر مانند ایگلز، روبو، شیبا و… با مهارت های خاص خود وجود دارند که قطعا به بخش خاصی در مسیر پیروزی شما کمک خواهند کرد.

در ابتدا، Free Fire با هدف ارائه خدمات به همه گیمرها در همه دستگاه ها، از جمله میان رده تا بالا، راه اندازی شد. بازیکنان می توانند آن را به راحتی در دستگاه هایی با پیکربندی ضعیف تجربه کنند. پس از مدتی ایستادن در برترین بازی های تیراندازی بقا در بازار جهانی بازی، ارتقاء از نظر گرافیکی نیز ضروری است. همانطور که مشاهده می شود، Free Fire MAX کیفیت تصویر بالاتری دارد، که برای ارائه تجربه بازی های پیشرفته به دستگاه های پیشرفته طراحی شده است. این بازی از بزرگترین رزولوشن تا Ultra HD با جلوه های جدید و کیفیت تصویر واقعی تر استفاده می کند. ارائه بهترین تجربه بقا که تا به حال در یک دستگاه تلفن همراه دیده اید.بسیاری از گیمرهایی که Free Fire را بازی می کنند نگران هستند که Free Fire MAX همان روند را در نسخه قبلی حفظ کند یا خیر. کاملا امکان پذیر است. با Firelink، می‌توانید با حساب FF موجود خود وارد بازی شوید تا بدون هیچ مشکلی با MAX وارد بازی شوید. پیشرفت و آیتم های شما حفظ می شوند و به موازات دو بازی حفظ می شوند. شما می توانید هر حالت بازی را در هر دو نسخه بازی کنید زیرا MAX فقط یک ارتقاء گرافیکی Fire Fire قبلی است. می توان گفت که این یک ارتقا عالی برای گیمرهایی است که از دستگاه های پیشرفته استفاده می کنند. آن‌ها می‌توانند از گرافیک ارتقا یافته در Free Fire MAX که FF قبلاً مالک آن نبود، رضایت بیشتری داشته باشند. می توانید بازی را مستقیماً از Google Play دانلود کنید یا می توانید آن را به صورت دستی با فایل APK ما نصب کنید. آیا برای تبدیل شدن به یک جنگجوی افسانه ای آماده اید؟

دانلود مشخصات آموزش ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام فری فایر مکس را مود کنید

    1. سلام ممکن نیست.

  2. سلام من فری فایر مود رو میشه دانلود کنم؟؟

    1. مهرداد (نویسنده)

      سلام. لطفا چک کنین ورژنی که زدیم داخل سایت آخرین نسخه هست یا نه ، اگر نسخه جدید لازم هست اطلاع بدید تا بررسی کنیم و برای دانلود هم بگم همه بازی های گیمی روید رایگان عرضه شدند.

  3. لطفاً نسخه جدید بگذارید

    1. سلام نسخه مود جدید هنوز در دسترس نیست.

  4. سلام میشه لطفا نسخه مود فری فایر رو بزارید

    1. سلام قرار گرفته است!

      1. سلام نه هنوز قرار نگرفته پیگیری کنید

        1. سلام دوست عزیز نسخه مود قدیمی بود و پاک شد. متأسفانه در حال حاضر نسخه جدید مود نمی‌شود.

آثار دیگر Garena International I