خانه / بازی / دانلود بازی Nextgen: Truck Simulator
Nextgen: Truck Simulator Nextgen: Truck Simulator

Nextgen: Truck Simulator

محبوبیت 82%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.7
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Tassimov Games
  • امتیاز
    3.8
  • رای
    +12.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    501MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Nextgen: Truck Simulator

Nextgen: Truck Simulator – نسل بعدی : شبیه سازی کامیون یک بازی خوش ساخت و گرافیکی از Tassimov Games میباشد که در سبک بازی های شبیه سازی و ماشینی در گوگل پلی منتشر شده است و امروز به درخواست مکرر شما علاقه مندان بازی های کامیونی در کامنت ها، تصمیم گرفتیم تا این عنوان فوق العاده را که گیم پلیی سرگرم کننده و واقع گرانه را به خود اختصاص داده است معرفی نماییم و در آخر آخرین نسخه موجود در گوگل پلی را برای دانلود در دسترس شما عزیزان قرار بدهیم که مثل همیشه شمارا به وجد بیاوریم! اول از همه سراغ وجود تعداد زیادی خودرو میرویم، جایی که شما به طیف گسترده ای از کامیون ها دسترسی دارید که میتوانید به سلیقه خود یکی را انتخاب کرده و به پردن کردن ماموریت ها برای کسب پاداش بروید! در Nextgen: Truck Simulator نه تنها می توانید با وسایل نقلیه مختلف در دنیای نسبتاً بزرگ بازی سوار شوید، بلکه می توانید از حمل و نقل کالا نیز کسب درآمد کنید. در اینجا می توانید تریلرهای مختلف را امتحان کنید و کالاهای متنوعی را حمل کنید.

کنترل های راحت برای شما آماده شده است، بنابراین شما از هر فرصتی برای مقابله با یک کامیون چشمگیر برخوردار هستید و محموله را سالم و سلامت تحویل می دهید. اندازه باورنکردنی دنیای بازی شمارا شگقت زده میکند! جایی که شما با یک نقشه بزرگ چهان باز رو به رو میشوید که در حین بازی کردن به شهر ها و مکان های مختلفی مانند واقعیت میروید و خب گیم پلی بازی هم تکراری نمیشود! این بازی با تعداد زیادی مکان مختلف شما را به وجد می آورد، بنابراین می توانید مانند خیابان های شلوغ شهر و در پای یک کوه پوشیده از برف باشید. هر نوع زمین به اصول و مهارت های رانندگی خاصی از شما نیاز دارد. در اینجا سبک بصری خیره کننده و فیزیک واقع گرایانه رفتار اتومبیل ها، توانایی رانندگی مینی ون، SUV یا کامیون هیولا را خواهید یافت و همچنین می توانید مهارت های خود را در رانندگی وسایل نقلیه در کلاس های مختلف آزمایش کنید! پس برای تجربه این بازی هیچ وقتی را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه این بازی را از دانلود باکس گیمی روید دانلود و نصب نمایید و ساعت ها لذت ببرید!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پول بینهایت و ماشین ها باز هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. نسخه بروز هست

    1. سلام اطلاعات نسخه بازی قرار گرفته است خودتون بررسی کنید.

  2. سلام چرا وقتی ماشین انتخاب می کنیم ون میاره

  3. اگه میشه زود تر درستش کنید بازی خیلی خوبی است ممنون از گیمیروید

  4. هرماشینی انتخاب کنی بازم ون میاره دلیلشم نامعلومه گفتید بخش اطلاعات رو بخونید و اصلا همچین بخشی توی این صفحه نیست.. دلیلش رو بگید

    1. سلام وقت بخیر نسخه مود بررسی و در صورت امکان اصلاح خواهد شد.

  5. چرا ماشین ون میاره ولی من سوپرا انتخاب کردم

  6. ماشیناش بازه چرا وقتی میری تو بازی ون میاره؟ من کامیون انتخاب میکنم ولی ون میاره برام

    1. سلام بخش اطلاعات رو مطالعه کنید.

  7. امیر حسین

    سلام ببخشید ماشین نمیشه خرید توش میشه بگید باید چجوری بخرم

  8. دانلود نمیشه اصلا

    1. لینک دانلود مشکلی نداره! فایل شخصی > پوشه دانلود رو بررسی کنید!