خانه / بازی / دانلود بازی Grand Theft Auto: Vice City
GTA: Vice City GTA: Vice City

GTA: Vice City

محبوبیت 85%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.12
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Rockstar Games
  • امتیاز
    4.2
  • رای
    +190.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +16
  • حجم
    +1GB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    5دلار
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: Vice City – سرقت بزرگ خودرو : معاون شهر یکی دیگر از سری بازی های فوق العاده جی تی آی برای اندروید میباشد که کسی جز Rockstar Games آن را نساخته است و همگی ما با سری های جی تی آی خاطره داریم و امروز شاهد این هستیم که شرکت راکستار سری جی تی ای های خود را به اسمارت فون ها آورده است تا همگی از تجربه این سری بازی ها لذت ببریم! با قیمتی حدود 5 دلار در گوگل پلی این بازی و سری ویس سیتی جی تی آی امروز به صورت رایگان در سایت گیمی روید برای اولین بار در ایران قرار گرفته است که قصد معرفی و بررسی این بازی جذاب و معروف را داریم، پس اگر شماهم از علاقه مندان سری جی تی آی هستید، همین الان وقت را از دست ندهید و اگر میخواهید این عنوان را در موبایل خود بازی کنید، همراه گیمی روید باشید. عنوان Grand Theft Auto: Vice City بازیکنان را به Vice City می‌آورد و سفر تامی را دنبال می‌کند، زیرا او می‌خواهد امپراتوری جنایی خود را از طریق فعالیت‌های خطرناک مختلف بسازد.

GTA: Vice City یک بازی محبوب با مضمون جنایی است که در آن بازیکنان می‌توانند دنیای باز عظیمی را با ماموریت‌های خطرناک کشف کنند. بازیکنان شخصیت را برای رفتن به مکان های مختلف کنترل می کنند و می توانند به یک جنایتکار تحت تعقیب تبدیل شوند. علاوه بر این، برای باز کردن داستان و ارائه مقداری پول برای خرید هر چیزی که می خواهید، باید یک سیستم جستجو تکمیل شود. داستان بازی Grand Theft Auto: Vice City حول راهزنی به نام تامی می گذرد که پس از محکومیت به قتل از زندان خارج می شود و به کار برای رئیس خود سانی ادامه می دهد. تامی در Vice City شغل دارد و درگیر یک معامله مهم مواد مخدر است. اما وقتی همه چیز شروع شد، گروهی از لباس‌های سیاه عجیب با استفاده از اسلحه ظاهر شدند تا اکثر جمعیت را از بین ببرند و تنها تامی زنده ماند. سپس با ماشین خود به مکان امن دیگری رفت.پس از بازگشت به محل امن، تامی یک تماس تلفنی از سانی دریافت می کند و سانی وقتی می فهمد که معامله مواد مخدر با موفقیت انجام نشده است عصبانی می شود.

از آنجا، او تامی را مأمور جمع آوری داروهای سرقتی کرد، در غیر این صورت باید عواقب آن را تحمل کند. فشار روی تامی شروع می شود و او شروع به یافتن راه ها و کمک به شناخت مغز متفکر پشت کمین می کند. شخصیت های زیادی مدام جلوی چشمان شما ظاهر می شوند.هنگامی که بازیکن با Grand Theft Auto: Vice City شروع می کند، بازیکن در یک کوچه کوچک ظاهر می شود و تجربه خود را آغاز می کند. آنها می توانند شخصیت را آزادانه در سطح کنترل کنند و با عناصری که به عنوان وسیله نقلیه می بینند تعامل داشته باشند. در عین حال، این یک دنیای گسترده و باز است، بنابراین آنها می توانند آزادانه تجربیاتی را که می خواهند انتخاب کنند، مانند رانندگی در شهر یا انجام اعمال خرابکارانه.این خرابکاری بسته به میل بازیکن می تواند به روش های مختلفی انجام شود و البته باید بدانید که برای این کار کجا توقف کنید. سیستم مورد نظر ظاهر می شود و سطح مورد نظر از طریق نشان های روی صفحه نشان داده می شود.

به عبارت دیگر، هرچه نشان های بیشتری داشته باشید، پلیس بیشتر ظاهر می شود تا زمانی که شما شکست بخورید. همچنین نکته جالبی است که نمی توانید از آن چشم پوشی کنید.علاوه بر تجربه‌های آزادانه ای که در Grand Theft Auto: Vice City خواهید یافت، ماموریت‌هایی را نیز خواهید یافت که می‌توانید برای ادامه داستان بازی انجام دهید. به طور خاص، شما قادر خواهید بود نقشه را به طرز ماهرانه ای با قابلیت بزرگنمایی و کوچکنمایی مشاهده کنید. علاوه بر این، ستون‌هایی از نور در محلی که باید بروید ظاهر می‌شوند و زمانی که شما وارد می‌شوید، یک داستان و یک جستجو ظاهر می‌شود و از شما می‌خواهد که آنها را کامل کنید. بازیکنان نمی توانند چشم خود را از ماموریت های چالش برانگیز بردارند و البته همیشه خطراتی وجود خواهد داشت که باید با آنها روبرو شوید. بنابراین بازی از طرق مختلف به شما امکان دسترسی به سلاح های مختلف را خواهد داد. این واقعیت که شما تلاش را کامل می کنید مقدار مشخصی پول به شما می دهد که می توانید برای چیزهای زیادی مانند زره خرج کنید که به میزان آسیبی که شخصیت می گیرد و عوامل زیادی که به بقای شما کمک می کند.

وقتی در Grand Theft Auto: Vice City ماموریت های زیادی را پشت سر می گذارید و مقدار مشخصی پول در اختیار دارید، مطمئناً نمی توانید چشم خود را از سلاح هایی که بازی ارائه می دهد، بردارید. انواع مختلفی از سلاح ها با آسیب های مختلف وجود دارد و به خصوص بازیکنان می توانند املاک خاصی را در شهر خریداری کنند. علاوه بر این، این دارایی ها همگی کاربردهایی برای کمک به کسب درآمد اضافی دارند و مطمئناً سفری دشوار با دشمنان زیادی خواهد بود که دائماً ظاهر می شوند. در کل تمامی توضیحات ما و البته بررسی های ما از این سری از جی تی آی به این شکل میباشد که بازیکنان به Vice City وسیعی خواهند رفت که حاوی خطرات زیادی است:

بازیکن کنترل تامی را بر عهده دارد که توسط سانی برای شرکت در یک ماموریت قاچاق مواد مخدر فرستاده می شود و توسط گروهی غریبه کمین می شود. بازیکنان می توانند از وسایل نقلیه ای که می بینند برای حرکت و انجام اعمالی که می خواهند آزادانه استفاده کنند. یک سیستم ماموریت متنوع در سراسر شهر پراکنده به نظر می رسد، با ستون های نور به شما اطلاع می دهد که کجا باید بروید. شهر همیشه حاوی خطراتی است که بازیکنان باید بر اساس اقدامات خود با عناصر اطراف آن را تعقیب کنند. سیستم اسلحه متنوع است، با سطوح آسیب های مختلف که می توانید خریداری کنید و دارایی هایی که به شما کمک می کند درآمد بیشتری کسب کنید! پس وقت را از دست ندهید و همین الان آخرین نسخه این بازی را که با قیمت 5 دلار به فروش میرسد از دانلود باکس زیر به صورت رایگان دانلود نمایید و ساعت ها لذت ببرید!

دانلود مشخصات آموزش ها
نسخه‌ اصلی - به دستور ستاد فیلترینگ حذف گردید Download APK - 1GB
GTA: Vice City GTA: Vice City
لینک نسخه‌ اصلی بازی GTA: Vice City به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف شد. کانال تلگرام ما

مشخصات مود:

پول بینهات ( پس از فشرده سازی مناسب کش /data/ در منوی “شروع بازی” -> “Load” به شما یک پس انداز با پول زیادی می دهد. اگر به آن نیاز ندارید، یک بازی جدید شروع کنید. )

توجه کنید:

برای نصب این فایل به 2 تا 2.5 گیگابایت فضای خالی در دستگاه خود نیاز دارید. این مجموعه شامل یک کش داخلی است. اگر در نصب مشکل دارید، سپس با بایگانی برنامه نصب (فایل apk دانلود شده) را باز کنید، به پوشه assets بروید و دستورالعمل های موجود در readme.txt را مطالعه کنید، مرحله به مرحله نصب دستی بازی توضیح داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. سلام اگه میشه بازی GTA vice city stories هم قرار بدید

    1. سلام وقت بخیر درخواست شما مورد بررسی قرار می‌گیرد.

  2. سلام من هنوز نصب نکردم میخوام نصب کنم بعد خودش کامله یا باید کاری کنم که بازی بیاد

    1. سلام بله خودش کامله. اگه مشکلی هنگام نصب پیش اومد بخش اطلاعات رو مطالعه کنید.

  3. با سلام خسته نباشید پول بی نهایت رو چجوری فعال کنیم ؟

    1. سلام در بخش اطلاعات توضیحات قرار گرفته است.

  4. لطفا نسخه ی فارسی را بزارید

  5. سلام این نسخه اورجینال هستش دقیقا همون نسخه ای که تو گوگل پلی درج شده هستش آپدیت هستش؟؟؟

    1. سلام بله

  6. لطفا GTA SAN نسخه فارسی رو هم بزارید❤️

    1. سلام درخواست شما بررسی می‌شود.