خانه / بازی / دانلود بازی Car Driving Online
Car Driving Online Car Driving Online

Car Driving Online

محبوبیت 77%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.3
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Maleo
  • امتیاز
    4.6
  • رای
    +76.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    743MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی Car Driving Online

Car Driving Online – رانندگی آنلاین ماشین نام یک بازی خوش ساخت با طراحی های دقیق از استودیو Maleo میباشد که جدیدا این استودیو بازی جدیدش را با این نام در گوگل پلی عرضه کرده است و الان در سایت گیمی روید شاهد معرفی و بررسی این بازی محبوب هستیم. با اشتیاق به سرعت در Car Driving Online زندگی کنید. این بازی در سبک Racing مناسب برای تمامی سنین از سه به بالا می باشد. از ابتدای بازی، شما در برترین مسابقات مسابقه ای با حضور بازیکنان بیشماری از سراسر جهان شرکت می کنید. ماشین رویایی خود را طراحی کنید، آن را در انواع مختلف زمین تجربه کنید. این بازی همچنین مجموعه ای از فعالیت های دیگر را ایجاد می کند که باعث می شود احساس کنید در حال زندگی آزاد هستید. از پاداشی که جمع آوری شده است، برای خود خانه بخرید، ظاهر خود را تغییر دهید یا حتی کسب و کاری راه اندازی کنید. دیگر هیچ فشاری در مورد زندگی واقعی وجود ندارد، اینجا می توانید هر کاری را که دوست دارید انجام دهید.اول از همه، Car Driving Online بیشتر به دلیل ویژگی مسابقه آنلاین خود شناخته شده است. یعنی شما نه تنها با ربات‌ها مبارزه می‌کنید، بلکه با بازیکنان واقعی نیز مبارزه می‌کنید. برنده شدن آنها برای شما آسان نخواهد بود، درک گیم پلی آنها آسان نیست.

در این بازی، بازیکنان حق تجربه سواری بر روی انواع مختلف زمین را دارند. از مسیرهای مسابقه با جاده های مسطح آشنا گرفته تا مسابقات کوهستانی. مسیرهای مسابقه بی پایان، پیچ های خطرناک بسیاری وجود دارد. باید از باتلاق ها عبور کنید، روی تخته های چوبی ساده از پرتگاه عبور کنید. فقط یک اشتباه می تواند باعث شکست شما شود.قبل از شرکت در مسابقه، بازیکن این حق را دارد که لوازم جانبی وسیله نقلیه را به بهترین نحو تغییر دهد. شکل ماشین کم یا بلند است، سبک بلند یا کوتاه است. همچنین تجزیه و تحلیل دقیقی از قطعات خودرو برای تغییر مانند موتور، اگزوز، اندازه چرخ برای شما وجود دارد. علاوه بر این، جنبه زیبایی شناختی نیز مورد توجه بسیاری از بازیکنان است. طیف گسترده ای از رنگ ها برای هر قسمت از خودرو. فراموش نکنید که تصاویر و شخصیت ها را برای بیان سبک خود اضافه کنید. یک مسابقه‌دهنده موفق همیشه پاداش‌های زیادی دریافت می‌کند. Car Driving Online به بازیکنان این امکان را می دهد که از این جایزه برای خرید بسیاری از چیزهای دیگر استفاده کنند. به عنوان مثال یک خانه یا شرکت تجاری. آزادی انتخاب سبک خانه، محل خانه یا محل شرکت. شما همچنین حق دارید آواتار خود را در هر زمان تغییر دهید. ظاهر، مدل مو، لباس خود را تغییر دهید، حتی خالکوبی اضافه کنید. به لطف سیستم چت پیام فوری، به راحتی با سایر بازیکنان تعامل برقرار کنید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

مود منو ( پول نامحدود + پاداش ماموریت بالا + ارتقاء رایگان + ماشین های رایگان + استقامت نامحدود + موارد کاراکتر را باز کنید + ارتفاع پرش بازیکن + غیرفعال کردن ترافیک )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. دقیقا مشکل منم همینه انگار مود نیست😂

    1. خوب تو یاد نداری

      1. خب عقل کل تو بلدی بگو

  2. سلام من یه مشکلی دارم اینکه وقتی می‌خوام ماشینی بخرم فقط یه ماشینو میشه خرید و وقتی پول بینهایت میکنم نمیشه ماشین خرید پولم از اون پول ماشین بیشتر است اما وقتی می‌خوام بخرم میگوید پول کافی ندارید چه کار کنم