خانه / بازی / دانلود بازی KartRider Rush
KartRider Rush KartRider Rush

KartRider Rush

محبوبیت 100%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.17.8
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    NEXON Company
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    +400.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    &
  • حجم
    +4GB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی KartRider Rush

KartRider Rush – کارت رایدر راش عنوان یک بازی سرگرم کننده و مسابقه ای در کنار سبکی اکشن مانند از استودیو NEXON Company میباشد که امروز آخرین آپدیتش در گوگل پلی منتشر شده است و ماهم تصمیم گرفتیم تا این بازی خوش ساخت و حجیم را مورد بررسی و در نهایت برای شما گیمر های دوست داشتنی معرفی نماییم. ماشین‌های کارت در KartRider Rush می‌توانند بسیار زیبا باشند. ولی قدرت و سرعتش عالیه پس از دانلود نسخه ما، بازیکنان برای باز کردن قفل کاراکترها و ارتقای ماشین های مورد نظر خود آزاد خواهند بود. من این بازی را به دلیل لذتی که به ارمغان می آورد بسیار دوست دارم. علاوه بر این، اگر با آن دوستان بازی کنید، انسجام ایجاد می کند. پس اگر قصد دانلودش را دارید،حتمی همراه گیمی روید باشید. اساسا این بازی مانند نسخه PC است. KartRider Rush که از Kart روی رایانه اقتباس شده است، جذابیت وصف ناپذیر را به ارمغان می آورد. حالا می توانید بازی را حتی در کف دستتان زنده تجربه کنید. می توانید به راحتی در اندروید با حسی بهینه شده برای دستگاه های تلفن همراه از آن لذت ببرید. با کنترل های آسان و صفحه نمایش روان تر. در نهایت، KartRider در تلفن همراه بسیار زیبا بازگشته است. اکنون مچ دست خود را راحت کنید تا بتوانید در مسابقه در KartRider Rush شرکت کنید. بازیکنان از سراسر جهان در خط شروع منتظر هستند. فقط یک هدف، مسابقه را قبل از هر کس دیگری تمام کنید. برای انجام این کار، دو مورد سرعت و موارد را به خاطر بسپارید. هنگام شروع به چرخش، Drift را فشار دهید تا بتوانید برای مدت طولانی انرژی جمع آوری کنید.

اگر مراقب نباشید به راحتی می توانید به دیوار ضربه بزنید یا از ریل بیرون بیایید. هنگام سفر در فواصل مستقیم، به محض ایجاد شدن Booster پس از دریفت، از فرصت برای شتاب گرفتن با استفاده از Booster استفاده کنید.موانع غیرقابل پیش بینی مسابقه را جذاب تر می کند. روی پوست موزی که توسط بازیکنان دیگر ریخته می شود، می لغزید. یا ماشین شما می تواند در یک بمب آبی قفل شود. بنابراین، مهم است که مواردی را که در مسیر می بینید، بردارید. به این ترتیب می توانید حمله و دفاع کنید. موارد بسیار خوبی مانند تقویت کننده، آهنربا، فضاپیما و سپر وجود دارد.شخصیت های آشنا برای بازیکنان موجود مانند Dao، Digini، Batch و همچنین بسیاری از شخصیت های جدید ظاهر شده اند. با ده ها کارت و مسیر مسابقه برای انتخاب، بازیکنان در تمام سطوح می توانند تجربه خود را شخصی کنند. با گزینه های سفارشی سازی گسترده برای شخصیت ها، مانند لباس ها و لوازم جانبی. حتی کارت خود را با برگردان و عوامل دیگر شخصی کنید.گرافیک یکی از نکات ارزشمند بازی است. این بازی دارای پس زمینه گرافیکی سه بعدی با جزئیات بالا است. از جلوه های نورپردازی گرفته تا مناظر. همه به شیوه ای هماهنگ و چشم نواز طراحی شده اند. گرافیک در KartRider Rush نیز از جذاب و سرگرم کننده بودن صحبت می کند. انیمیشن ها روان هستند و افکت ها نیز بدون درز هستند. این چیزی است که باعث می شود این بازی بسیار سرگرم کننده باشد! به طور کلی،KartRider Rush یک بازی بسیار ارزشمند است. این بازی دارای فرهنگ ساخت بازی کره ای است. بیان شده توسط تصاویر سه بعدی جالب همراه با سیستم صوتی خنده دار. اگر از عاشقان سرعت هستید، این بازی در گوشی شما ضروری است.

دانلود مشخصات آموزش ها

آموزش نصب بازی KartRider Rush:

1 – به مدیریت فایل بروید و به این پوشه ذخیره سازی محلی ( / Android / obb ) بروید.

2 – بررسی کنید که آیا پوشه ای به نام com.nexon.kart وجود دارد یا خیر،  اگر نبود یک پوشه با نام com.nexon.kart ایجاد کنید.

3 –  فایل دیتای اول و دوم را که با نام main.201358.com.nexon.kart.obb هستند به پوشه ( Android / obb / com.nexon.kart ) منتقل کنید.

4 – اجرا کنید و لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آثار دیگر NEXON Company