خانه / بازی / دانلود بازی King of Crabs
King of Crabs King of Crabs

King of Crabs

محبوبیت 50%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.16.2
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Robot Squid
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +59.000
  • دانلود
    +5M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    266MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی King of Crabs

King of Crabs – پادشاه خرچنگ ها یک بازی جالب ولی سرگرم کننده و خوش ساختی است که توسط Robot Squid ساخته شده است و در سبک بازی های اکشن و مولتی پلیر در گوگلی منتشر کرده است و امروز شاهد آپدیت جدیدش در این اپ استور بودیم و تصمیم گرفتیم تا این بازی آنلاین و جذاب را برای شما عزیزان معرفی نماییم و در آخر آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس قرار بدهیم.آیا یک خرچنگ می تواند یک ساحل بزرگ داشته باشد؟ خوب، این کمی مسخره به نظر می رسد، اینطور نیست؟ اما با King of Crabs، طرز فکر شما باید تغییر کند. هم اکنون نسخه جدید این بازی در حال تبدیل شدن به یک ترند است و قهرمان بازی King of Crabs شوید. پس اگر شماهم قصد تجربه این بازی را دارید، هراه گیمی روید باشید. بازی Slither.io را به خاطر دارید که زمانی در انجمن های گیمر خبرساز شد؟ King of Crabs نیز یک بازی مشابه است.احتمالاً به این فکر می کنید که اگر این بازی گیم پلی مانند Slither.io دارد، پس چرا می تواند به یک ترند تبدیل شود؟ لطفا با من همراه باشید تا پاسخ زیر این مقاله را بیابید. با شروع بازی به جزیره ای متروک پرتاب خواهید شد. اینجا هیچ آدمی نیست، فقط دریا، ماسه سفید و انواع گیاهان و جانوران است. به عنوان یک خرچنگ قهوه ای مایل به خاکستری کوچک، باید بقای خود را با جستجوی سخت پوستان دیگر برای خوردن شروع کنید. خرچنگ موجود در King of Crabs کاملاً همه چیزخوار است، می تواند میوه های پراکنده در ماسه مانند نارگیل، انواع توت ها و سایر خرچنگ ها و لاک پشت های کوچک را بخورد. در این دنیای وحشی، حیوانات مجبور به رقابت شدید برای زنده ماندن هستند. در حالی که به دنبال غذا هستید، با خرچنگ های بزرگ دیگری روبرو می شوید که شما را هدف قرار می دهند.

در مبارزه با آن تلاش نکنید، سعی کنید فرار کنید و تا بزرگسالی غذا دهید. شکار شدن یا شکار کردن به سبک بازی شما بستگی دارد. نکته جالب در مورد King of Crabs این است که خرچنگ شما فقط با بزرگتر با حریف مبارزه نمی کند. آنها حتی می توانند از سلاح هایی که در اطراف خود جمع شده اند برای حمله به حریفان بزرگتر از خودشان استفاده کنند. آیا تا به حال دیده اید که خرچنگ از چوب بیسبال برای شکست دادن خرچنگ های بزرگتر استفاده کند؟ با آمدن به این بازی ، آن را با چشمان خود خواهید دید. King of Crabs دو حالت اصلی را در اختیار بازیکنان قرار می دهد: King و Friendly. درست به نام خود، حالت Friendly به بازیکنان اجازه می دهد تا با خرچنگ هایی از نوع خود زندگی کنند تا تغذیه و زنده بمانند. هدف اصلی خوردن حیوانات کوچکی است که در سراسر نقشه وسیع پرسه می زنند و تبدیل به بزرگترین خرچنگ می شوند. علاوه بر این، حالت King نبردهای PvP را ارائه می دهد که بین بازی های battle royale و .io ترکیب می شوند. شما با تعداد معینی بازیکن دیگر به جزیره ای منتقل خواهید شد. حیوانات کوچک بخورید و با بازیکنان دیگر بجنگید تا زمانی که آخرین نفری باشید که زنده می‌مانید، این هدف شما در این بازی است. صفحه نمایش دو نوار سبز و آبی را نشان می دهد که مربوط به زندگی و توانایی شما برای حرکت است. هر دو نوار به مرور زمان به طور خودکار پر می شوند (نوار آبی سریعتر پر می شود). وقتی متوجه شدید که نوار سبز رنگ شما در حال اتمام است، فرار کنید و به تغذیه ادامه دهید تا آن را پر کنید. اگر نوار مانا شما خالی شود، امتیازات شما از بین می رود و باید مسابقه را از اول شروع کنید. خوردن حیوانات کوچک، گیاهان یا مبارزه با خرچنگ های دیگر به شما کمک می کند امتیاز بیشتری کسب کنید.

هرچه حریف بزرگتر و قوی تر باشد، امتیاز بیشتری می تواند کسب کند. با این حال، لطفا تمام تلاش خود را بکنید تا تا حد امکان آسیب نبینید. علاوه بر این، در آخرین به روز رسانی، دو حالت جدید نیز وجود دارد. حالت Buddy به بازیکنان این امکان را می دهد که با خرچنگ های دیگر متحد شوند و سفر خود را شروع کنند. در همین حال، حالت Spectate به شما امکان می‌دهد تا بازیکنان حرفه‌ای را تماشا کنید که بر چالش‌ها غلبه می‌کنند. احتمالاً تجربیات یا نکات زیادی را از آنها یاد خواهید گرفت. پادشاه خرچنگ‌ها انواع مختلفی از خرچنگ‌ها را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که از Common، S، Rare، Mega Rare رتبه‌بندی می‌شوند. هر روز چرخش‌های رایگان خاصی در Play Royal به شما ارائه می‌شود. اگر می‌خواهید بیشتر بچرخید، باید مروارید خرج کنید (یکی از ارز ممتاز پادشاه خرچنگ). چرخش به شما کمک می کند اقلام و تجهیزات بیشتری (کلاه، سلاح، …) پیدا کنید. همچنین می‌توانید خرچنگ‌های جدید و فوق‌العاده کمیاب را ارتقا دهید و حتی قفل آن را باز کنید. آنها در اندازه ها و شکل ها و رنگ های مختلف هستند. هر نوع مزایا و معایب خاص و همچنین گیم پلی متفاوتی خواهد داشت.  در حال حاضر، King of Crabs یکی از بازی های مد روز است. گرافیک سه بعدی منحصر به فرد، پس زمینه عالی با سواحل، معابد، خرابه ها، غارها، و … و گیم پلی فوق العاده اعتیاد آور. مطمئنا این بازی در لیست بازی های مورد علاقه من خواهد بود. در مورد شما چطور؟ آن را در کامنت ها با ما در میون بگذارید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

قفل همه خرچنگ ها را باز کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *