خانه / بازی / دانلود بازی Heat Gear : Race & Drift World
Heat Gear : Race & Drift World Heat Gear : Race & Drift World

Heat Gear : Race & Drift World

محبوبیت 85%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    0.8
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    GRAYPOW
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    +7.000
  • دانلود
    +500K
  • رده سنی
    &
  • حجم
    110MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Heat Gear : Race & Drift World

Heat Gear : Race & Drift World – دنده حرارتی : مسابقه و دنیای دریفت یک بازی فوق العاده خوش شاخت و سرگرم کننده از سبک بازی های مسابقه ای و ریسینگ و البته از همه مهم تر رانندگی آزاد که به آن Stunt driving هم گفته میشود در این بازی وجود دارد که استودیو GRAYPOW سازنده این بازی است و پس از مدتی واقعا این بازی را آپدیت کرد و ماهم بلافاصله تصمیم گرفتیم تا این بازی را برای شما عزیزان عرضه نماییم و با تجربیاتی که از تست این بازی داشتیم، برای شما گیمر ها بازگو نماییم! پس همراه گیمی روید باشید. Heat Gear : Race & Drift World بازیکنان را به دنیای باز می برد که در آن چیزهای زیادی بازیکنان را به کاوش ترغیب می کند و آنها را ملزم به رعایت برخی قوانین می کند. بازیکنان می توانند زمان زیادی را صرف رانندگی با ماشین مورد علاقه خود به مکان های مختلف کنند و اگر مراقب نباشند می توانند با پلیس برخورد کنند. علاوه بر این، حالت‌ها و چالش‌ها در ستون‌های نوری مختلف ظاهر می‌شوند و بازیکنان می‌توانند برای باز کردن قفل ماشین‌ها و ارتقای عملکرد آن‌ها، از آنها کسب درآمد کنند! وقتی بازیکنان جهان را در این بازی تجربه می کنند، مطمئناً از وسعتی که به ارمغان می آورد لذت خواهند برد.

این یک دنیای باز است و دارای بسیاری از عناصر محیطی واقع گرایانه است، بنابراین شما می توانید وقت خود را صرف کشف آنچه می خواهید کنید. در عین حال، این دنیا نیز قوانین خاصی دارد که شما باید از آنها پیروی کنید; در غیر این صورت پلیس ظاهر می شود. البته به سرعت از دست آنها فرار خواهید کرد. وقتی بی احتیاطی رانندگی می کنید و با ماشین های دیگر تصادف می کنید، پلیس به سرعت ظاهر می شود و مدام شما را تعقیب می کند. آن‌ها می‌خواهند ماشین شما را متوقف کنند، بنابراین دائماً سعی می‌کنند کار را برای شما سخت کنند، مانند تصادف کردن شما با چیزی. بنابراین از مهارت های رانندگی خود استفاده خواهید کرد و تا زمانی که نوار مورد نظر شما کاهش پیدا کند مخفی خواهید شد. در کنار این گیم پلی، می توانید گیم پلی های جذاب دیگری نیز پیدا کنید. وقتی با Heat Gear : Race & Drift World رانندگی می‌کنید، به راحتی می‌توانید ببینید که چند ستون نور برجسته هستند و می‌توانید به آنجا حرکت کنید. بلافاصله پس از آن، منویی با درخواستی ظاهر می شود که بازیکن باید آن را انجام دهد و در صورت موافقت با چالش، اجازه دهید نوار پیشرفت تمام شود.

شما انواع مختلفی از چالش ها را پیدا خواهید کرد و آنها برای استفاده و خرید برخی چیزها در این بازی برای شما درآمد کسب می کنند. بازیکنان می‌توانند تجربه خود را هنگام شرکت در حالت‌های مختلف مانند مسابقه برای رسیدن به یک مکان مشخص، دریفت و غیره تغییر دهند. شما می توانید ظاهر آنها را تغییر دهید و برخی از عوامل مرتبط با عملکرد را بهبود بخشید. این ارتقا زمانی ضروری است که چالش ها در طول زمان سخت تر شوند. اما به طور خلاصه بگوییم در بازی Heat Gear : Race & Drift World بازیکنان می‌توانند تحت تأثیر اندازه محیط بازی قرار بگیرند، زیرا عناصر مختلفی برای واقعی کردن آنها ارائه می‌شود. آنها می توانند رانندگی کنند، اما این امر مستلزم رعایت قوانین شهری است و در غیر این صورت، ممکن است مجبور شوند برای فرار از ماشین های پلیس تلاش کنند. بازیکنان می‌توانند ستون‌های نور پراکنده در سطح شهر را پیدا کنند و با ضربه زدن روی آن‌ها چالشی را که بازی پیشنهاد می‌کند بپذیرند. این بازی دارای حالت های مختلفی است که بازیکنان می توانند از بین آنها انتخاب کنند، مانند مسابقه در مکان های مختلف، دریفت کردن، و موارد دیگر. ماشین‌های بازی با پولی که به دست می‌آورید باز می‌شوند و فراموش نکنید که عملکردشان را ارتقا دهید و ظاهرشان را تغییر دهید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

خرید رایگان ( خرید رایگان در گاراژ و افزایش 100 هزار طلا برای هر خرید )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *