خانه / بازی / دانلود بازی FRONTLINE COMMANDO: DDAY
FRONTLINE COMMANDO: DDAY FRONTLINE COMMANDO: DDAY

FRONTLINE COMMANDO: DDAY

محبوبیت 86%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    3.0.4
  • اندروید
    5.1
  • سازنده
    Glu
  • امتیاز
    4.1
  • رای
    +50.000
  • دانلود
    +10M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    335MB
  • دسته
    /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی FRONTLINE COMMANDO: DDAY

FRONTLINE COMMANDO: DDAY – تکاور خط مقدم یک بازی اکشن متفاوت و البته هیجانی روایت گر جنگ جهانی دوم با چاشنی های اکشن و خشونت آمیز و البته در کنار گیم پلیی سوم شخص و گرافیکی خوش ساخت از استودیو Glu برای اندروید میباشد که امروز به درخواست شما عزیزان تصمیم بر معرفی این بازی قدیمی ولی در عین حال سرگرم کننده گرفتیم تا بار دیگر شمارا به وجد بیاوریم! پس همراه گیمی روید باشید اگر از دسته گیمر های علاقه مند به بازی های اکشن و شوتر هستید! در این بازی فرود را در نوک نیزه تهاجم معروف متفقین در طول جنگ جهانی دوم رهبری کنید! نیروهای اشغالگر را شکست دهید و فرانسه را آزاد کنید. در طول نبردهای نرماندی به سواحل طوفان کنید، سنگرها را پاک کنید و شهرها را آزاد کنید. جدیدترین تیراندازی سوم شخص با جلوه های ویدیویی نفس گیر، کنترل های دقیق، فیزیک و عناصر تخریب پذیر با کیفیتی در خور کنسول ها. با سر در انبوه نبرد شیرجه بزنید و از دستگاه خود نهایت استفاده را ببرید! در 5 کمپین با 145 ماموریت جداگانه در بخش های فرود واقعی، در سواحل جونو، سورد، یوتا، گلد و اوماها شرکت کنید.

تانک ها و اسلحه ها را نابود کنید تا نیروهای متفقین پیشروی کنند. با سلاح های ثابت به مواضع مستحکم دشمن شلیک کنید. کنترل اسلحه های ضد هوایی برای از بین بردن بمب افکن ها و هواپیماهای اسکورت را در دست بگیرید و هیچ چیزی را از دست ندهید و با نهایت لذت از یک گیم پلی اکشن به اوج برسید! راه خود را تا مرکز منطقه اشغالی بجنگید! در سراسر میدان نبرد حرکت کنید، از مین اجتناب کنید و از روی موانع بپرید و به پوشش بعدی بروید. استفاده از پوشش تخریب پذیر برای شکست امواج در حال افزایش دشمنان خیلی مهم و کاربردی هست اصلا از دستش ندهید! با زرادخانه ای از سلاح های کلاسیک جنگ جهانی دوم به خط مقدم بروید. از یک تفنگ واقعی برای بیرون آوردن دشمنان یک به یک یا یک مسلسل برای پرتاب گلوله های تگرگ به سمت دشمن استفاده کنید. برای بمباران سربازان مستقر دشمن و منفجر کردن تانک ها با بازوکا خود، پشتیبانی توپخانه را صدا کنید. بازی FRONTLINE COMMANDO: DDAY  رایگان است، اما می‌توانید پول واقعی را برای آیتم‌های اضافی پرداخت کنید ولی نگران نباشید در نسخه مود ما همچی مهیا است! برای دانلود این بازی هم تنها کافی است به دانلود باکس زیر بروید و با یک کلیک راحت دانلود نمایید.

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

پول بینهایت

توجه : بازی به دلیل قدیمی بودن ممکن است با موبایل ها و اندرویدهای جدید سازگاری نداشته باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. آقا برای ۱۳ میاره

  2. سلام این بازی بروز رسانی میخواد از کجا من این بازی را بروز رسانی کنم

    1. سلام این بازی قدیمی هست و روی برخی گوشی ها نصب نمی‌شود. بروزرسانی نمیخواد.

  3. نسخه جدید بزاری دیگه من عاشق این بازی

    1. سلام برای این بازی بروزرسانی منتشر نخواهد شد!

  4. این خیلی بازی عالی است و خیلی وقت پیش بازی می‌کردم و الان که میخوام نصب کنم گوشیم باز نمی کنه به دلیلی قدیمی بودن برنامه آیا نسخه بروز این بازی موجود است اگه است ممنون میشم رهنمای کنید

    1. سلام دوست عزیز متاسفانه خیر نسخه جدیدی موجود نیست.

    2. ای کاش آپدیتش میومد

  5. سلام چرا ابن نمیاره اخه من خیلی از این بازی خاطره دارم یکی کمکم کنه ممنون. 🥺🥲😭......

    1. سلام این بازی قدیمیه و متاسفانه روی برخی گوشی ها اجرا نمی‌شود.