خانه / بازی / دانلود بازی GWENT: The Witcher Card Game
GWENT: The Witcher Card Game GWENT: The Witcher Card Game

GWENT: The Witcher Card Game

محبوبیت 0%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    11.7.1
  • اندروید
    5.0
  • سازنده
    CD PROJEKT S.A.
  • امتیاز
    4.3
  • رای
    +408.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +10
  • حجم
    181MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    دارد

دانلود بازی GWENT: The Witcher Card Game

GWENT: The Witcher Card Game – گونت : بازی با ورق ویچر نام یکی دیگر از بازی های عالی و خوش ساخت استودیو CD PROJEKT S.A. برای اندروید میباشد که امروز به درخواست شما عزیزان قصد معرفی اش را داریم تا بار دیگر شمارا به وجد بیاوریم! بازیی که حالا در دسته های کارتی و ایفای نقش قرار دارد و محوریت اصلی اش بر روی کارت ها میباشد. بخواهیم مثالی بزنیم مانند بازی کلش رویال اما با تفاوت هایی که همه گیمر های علاقه مند به چنین سبک هارا راضی و البته با گرافیک خوش ساختش سرگرم میکند! پس اگر قصد تجربه این بازی را دارید ، میتوانید اول همراه گیمی روید باشید تا بیشتر درباره این بازی بدانیم. همانطور که گفتیم این بازی یک ژانر بازی با ورق تجاری است که در آن بازیکنان از کارت های شخصیت های دنیای Witcher استفاده می کنند و دشمنان را شکست می دهند. شما سعی خواهید کرد قدرت خود را در مسابقه افزایش دهید و قدرت های جدیدی برای عرشه خود پیدا کنید. اگر عاشق دنیای Witcher هستید، The Radovid V کاملاً شخصیتی است که نمی توانید در GWENT نادیده بگیرید. شخصیت ها در 12 کارت جدید که به تازگی منتشر شده اند ظاهر می شوند و در واقع، تغییرات خاصی می توانند در گیم پلی ایجاد کنند. در عین حال، یک نکته هیجان انگیز که Radovid می تواند انجام دهد این است که به شما کمک کند Scythemen دیگری را فراخوانی کنید و قدرت رزمی را در میدان افزایش دهید.

بنابراین، برای کشف پتانسیل‌هایی که این کارت می‌تواند به ارمغان بیاورد، زمان می‌گذارید. شما از طریق کارت هایی که در مسابقات GWENT استفاده خواهید کرد، وارد دنیای The Witcher خواهید شد. برای شکست دادن دشمنان خود در چندین راند، زمان صرف خواهید کرد و یک عرشه قدرتمند و بسیار منسجم برای خود بسازید. در عین حال، هر کارت دارای خواص و اثراتی است که شما از آنها استفاده خواهید کرد، بنابراین هر کسی مطمئناً از آن لذت خواهد برد و زمان زیادی را صرف کاوش در آن خواهد کرد. این کارت ها عشق را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. شما صاحب یک دسته 25 کارتی با کاراکترهای مختلف خواهید شد و سعی کنید پس از هر نوبت آنها را به میدان فراخوانی کنید. در عین حال، قاعده بازی که باید از آن پیروی کنید، کسب مقدار مشخصی و بیشتر از حریف خود است. علاوه بر این، کارت ها فقط تصاویر ثابت نیستند، بلکه وقتی از نزدیک به آن ها نگاه کنید، انیمیشن ها ظاهر می شوند و احساس می کنید در حال مبارزه با این جنگجویان هستید. نبردهای زیادی برای برنده شدن شما در این بازی وجود خواهد داشت. در بازی GWENT: The Witcher Card Game بازیکنان وجه اشتراکی بین GWENT و سایر انواع بازی های کارتی تجاری پیدا می کنند که قوانینی برای تشکیل دسته ای از کارت ها دارد. تعداد کارت هایی که در هر یک از آن مسابقات استفاده می کنید 25 کارت است و از بین آنها حداقل 13 کارت وجود دارد که جنگجو هستند و می توانند بازی کنند و آمار قدرت داشته باشند.

در عین حال همراه با این کارت‌ها، کارت‌هایی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد وجود دارد که می‌تواند به شما در حمایت از شخصیت‌های شرکت‌کننده در نبرد یا کاهش قدرت دشمن کمک کند. هدف نهایی که باید به آن دست یابید این است که تا جایی که ممکن است پاور پوینت ها را به دست آورید و استراتژی های زیادی برای رسیدن به این هدف به شما کمک می کند. به طور خاص، برخی از کارت ها دارای ویژگی هستند که ATK کارت را در زمین افزایش می دهد. در همان زمان، دیگران می توانند قدرت حمله را کاهش دهند، حتی کارت حریف را از بین ببرند. برخی از کارت‌ها، هنگام ظاهر شدن، می‌توانند جلوه‌ای اضافه کنند که کارت‌های دیگر را احضار می‌کند تا به افزایش قدرت تیم کمک کند! با گذشت زمان، مطمئناً خود را با تعداد کاملاً متفاوتی از عرشه ها می یابید که می توانند یک عرشه قدرتمند در GWENT ایجاد کنند. در عین حال، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را جمع‌آوری کنید، مثلاً از طریق انجام ماموریت‌ها یا خرید کیگ برای باز کردن کارت‌های جدید، بسته‌های کارت دریافت می‌کنید. پس اگر هنوز هم مشتاقانه علاقه دارید این بازی را تجربه نمایید ، همین الان بدون وقت تلف کردن عنوان GWENT: The Witcher Card Game را از دانلود باکس زیر دانلود و نصب نمایید و ساعت ها لذت ببرید!

دانلود مشخصات آموزش ها

توجه:

1 – بازی GWENT: The Witcher Card Game کاملاً آنلاین می باشد و ممکن است برای اتصال به سرورهای آن به تغییر IP نیاز باشد.

2 – به خاطر حجم و گرافیک بالا، انجام این بازی روی دستگاه های میان رده توصیه نمی شود.

3 – این بازی برای نصب به حداقل نزدیک به 3 گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی نیاز دارد.

4 – برای این بازی هیچ نسخه مود شده ای وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *