خانه / بازی / دانلود بازی Survival City Builder
Survival City Builder Survival City Builder

Survival City Builder

محبوبیت 82%
  • بروزرسانی
  • نسخه
    1.0.7
  • اندروید
    6
  • سازنده
    CASUAL AZUR GAMES
  • امتیاز
    4.4
  • رای
    +31.000
  • دانلود
    +1M
  • رده سنی
    +18
  • حجم
    244MB
  • دسته
    / /
  • قیمت
    رایگان
  • نیاز به اینترنت
    ندارد

دانلود بازی Survival City Builder

Survival City Builder – سازنده شهر بقا عنوان یک بازی سرگرم کننده و جالب برای اندروید است که با طراحی های انیمیشنی و داستان همیشگی زامبی جلو میرود که توسط استودیو CASUAL AZUR GAMES ساخته شده است و امروز ما با مشاهده این بازی در گوگل پلی تصمیم گرفتیم تا این بازی را تست و بررسی نماییم و برای علاقه مندان چنین سبک هایی این بازی را معرفی و در آخر آخرین نسخه اش را برای دانلود در دسترس قرار بدهیم. بقای شهر رها شده بر روی یک زمینه بسیار جذاب ساخته شده است. بشریت با یک فاجعه بزرگ روبرو شد، افراد زیادی زنده ماندند. شهرها متروک شده اند. بازیکن برای زنده ماندن نقش یک فرد خوش شانس را بازی می کند، شما وظیفه دارید همه چیز مورد نیاز برای حفظ زندگی را جمع آوری کنید. حتی دشوارتر از آن، جمع آوری بازماندگان برای ساختن یک تمدن جدید است که در آن مردم زندگی امن تری داشته باشند.

این بازی به شما نیاز دارد که 18 سال یا بیشتر داشته باشید زیرا دارای عناصری است که برای درک آنها نیاز به تجزیه و تحلیل دقیق دارد! پس اگر هنوز مشتاقانه همراه ما هستید، ادامه مطلب را از گیمی روید از دست ندهید. در این دنیای ویران، اقلام زیادی وجود دارد که می توان آنها را استخراج و استفاده کرد. برای بازیکنانی که اولین بار هستند، Survival City Builder شما را در مراحل اولیه کشف و جمع آوری اقلام راهنمایی می کند. استخراج هر آیتم مدت زمان مشخصی را می طلبد. سپس آن را به محل تعیین شده بیاورید. اینها همه موارد ضروری مانند مصالح ساختمانی، سوخت و غذا هستند. هنگامی که بازی را برای مدت کوتاهی شروع کردید، اولین بازماندگان را ملاقات خواهید کرد. شاید آنها در حالت وحشت هستند و نمی دانند چه اتفاقی دارد می افتد. شما باید آنها را راهنمایی کنید، سپس با هم کار کنید و تا آنجا که ممکن است موارد بیشتری را جمع آوری کنید.

چیزهای زیادی مانند تجهیزات پزشکی برای نجات مصدومان مورد نیاز است. پس از صلاحیت، یک مرکز پزشکی راه اندازی کنید. این یک چیز بسیار مهم در بقای شهر رها شده است. نه تنها یک سرپناه معمولی است، بلکه باید تمام زیرساخت های لازم را نیز داشته باشد. چون خیلی زود بر تعداد افراد افزوده خواهد شد. تقسیم بندی خاص کار جمع آوری را برای شما آسان تر می کند. از کشف خانه های متروکه یا ماشین های قدیمی نترسید. این شامل موارد زیادی برای بهره برداری است. جامعه خود را کامل کنید! بازی اندرویدی Survival City Builder شما را با جزئیات دقیق گیم پلی، توانایی کاوش در شهر ارواح، یافتن مواد مخفی کاردستی و سایر منابع، ارسال اکسپدیشن به مکان های دیگر، ایجاد ابزارهای جدید و بسیاری موارد دیگر خوشحال می کند. مهم است که سرپناهی بسازید که در آن باید یک انبار بزرگ برای غذا و انواع مواد قرار دهید، ساختمان خود را بهبود بخشید تا بازماندگان بیشتری را در خود جای دهید، و حتی می توانید مزرعه خود را داشته باشید! پس منتظر چی هستید؟ همین الان این بازی را دانلود نمایید!

دانلود مشخصات آموزش ها

مشخصات مود:

خرید رایگان با پول واقعی ( نیاز به اینترنت و مجوز در خدمات Google است )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه کاربران

  1. ببخشید خرید رایگان نیست دلیلش را میگویید

    1. درود نیاز به اینترنت و مجوز در خدمات Google است.

  2. امیر روشن ماسوله

    نسخه مود و عادی هیچ فرقی باهم نداره چرا؟

    1. سلام دوست عزیز مشخصات مود : خرید رایگان با پول واقعی ( نیاز به اینترنت و مجوز در خدمات Google است )